Bogdan Chiriţoiu ocupă de la jumătatea anului 2009 funcţia de preşedinte al Consiliului Concurenţei, după ce anterior a ocupat funcţia de consilier de stat în administraţia prezidenţială, atât în cadrul departamentului de planificare şi analiză politică, cât şi în cel de politici economice şi sociale. Este doctor în Economie cu specializarea în relaţii Economice Internaţionale, dar studiile sale includ şi Facultatea de Medicină din cadrul Universităţii Carol Davila, Bucureşti.
În mandatul său, Consiuliul Concurenţei a acordat cea mai mare amendă din istoria istituţiei. La începutul anului 2012 marile companii petroliere locale au fost sancţionate cu peste 200 de milioane de euro.
-
Presedinte, Consiliul Concurenţei
-
Country Manager , JYSK România şi Bulgaria
Alex Bratu este Country Manager JYSK România din 2010. De atunci, compania s-a extins de la 12 la 57 de magazine, cifra de afaceri a crescut de la 60 la 363 de milioane de lei, iar numărul de angajaţi a crescut de la 100 la peste 600.
Înainte de a lucra pentru retailerul danez a ocupat pozitia de Director Comercial la Intersport, unde a dezvoltat franciza Intersport în România.
Împleteşte pasiunea pentru retail cu cea pentru muzică şi spune că muzica, asemenea retailului, este un domeniu în care exista foarte multă matematică şi precizie.
-
director comercial, Alexandrion Group România
.
-
director general, Paco Supermarkets
.
-
Partener dreptul concurenţei, NNDKP
Georgeta Dinu este unul dintre cei mai apreciaţi avocaţi din România în domeniul concurenţei şi ajutorului de stat, având o experienţă profesională de peste 13 ani. Este Partener şi coordonatorul ariilor de practică de Concurenţă, Ajutor de Stat şi Drept UE din cadrul NNDKP.
Georgeta asistă şi reprezintă clienţi din industrii care fac adesea obiectul analizei autorităţii de concurenţă, precum agricultură, auto, bunuri de consum, energie şi resurse naturale, industria farmaceutică, imobiliare, media, retail, servicii financiare sau tehnologie. Are o experienţă vastă în proiecte de concurenţă în sectorul de retail, de la investigaţii şi litigii la programe de conformare cu regulile de concurenţă, precum şi asistenţă în activitatea de zi cu zi a companiilor (precum analiza diverselor mecanisme comerciale sau tranzacţii avute în vedere de acestea).
-
Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România
Economist de profesie, pasionat de cifre şi un orator plin de carismă, Valer Hancaş are o experienţă de peste 17 ani în companii internaţionale de retail.
De-a lungul timpului, Valer a deţinut diferite poziţii de management în compania Kaufland România, acumulând numeroase niveluri de expertiză în cadrul Departamentelor de Vânzări, Achiziţii sau Marketing. În prezent, deţine funcţia de Director de Comunicare & Corporate Affairs în cadrul Kaufland România în care activează de peste 15 ani.
Din această poziţie, Valer coordonează toate activităţile de comunicare externă şi internă, incluzând şi activităţi CSR şi Public Affairs, atât pentru România, cât şi Republica Moldova.
Este adeptul interacţiunii directe şi deschise cu oamenii, iar activităţile în care este implicat i se potrivesc ca o mănuşă. De fiecare dată când i se oferă ocazia, comunică cu entuziasm despre ce înseamnă brandul şi viziunea Kaufland. Având în vedere că strategia companiei Kaufland urmăreşte implicarea activă la nivelul comunităţii în următoarele direcţii: probleme sociale, sănătate, educaţie, sport, protejarea mediului şi susţinerea producătorilor români, Valer Hancaş susţine şi promovează la nivel intern şi extern şi proiectele de CSR& Sponsorship ale companiei.
Mai mult, începând cu iulie 2017, Valer Hancaş este vicepreşedinte în Comitetul Director al Global Compact Network România. În prezent, deţine şi funcţia de preşedinte International Advertising Association România dar şi pe cea de vicepreşedinte al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) iar din ianuarie 2021 este membru în plenul Consiliului Economic şi Social.
Valer a participat în calitate de speaker la numeroase conferinţe de profil, captivând de fiecare dată audienţa printr-un stil de comunicare aparte deschis, jovial şi plin de umor.
-
Co-fondator , Biodek
Tudor Georgescu este Director General al companiei Prodplast şi co-fondatorul diviziei de produse bio a companiei, Biodeck. Cu o experienţă de peste 5 ani în industria ambalajelor, Tudor consideră că viitorul industriei este definit de atribute precum sustenabilitate, inovaţie, respect faţă de comunitate şi de mediu. Biodeck este primul brand românesc care oferă publicului ambalaje sustenabile, produse integral din plante şi care sunt 100% biodegradabile şi compostabile. În felul acesta alternativa la plasticul de unică folosinţă ajunge să fie disponibilă şi în România.
-
CEO , Carrefour România
.
-
CEO, Mega Image
.
-
Country Manager, C&A
.
-
General Manager Ice Cream , Unilever South Central Europe
.
-
director general, Hervis România
.
-
Consultant, Consumer Panel Services, GfK România
.
-
CEO, Penny Romania
Daniel Gross este cel mai vechi director general din retail în România. În prezent este responsabil, împreună cu Raffaele Balestra (CFO) şi Marek Dolezal (COO), de întreaga activitate PENNY în România - de la strategia de business şi planul de expansiune, până la întâmpinarea nevoilor clienţilor. Toţi cei peste 6.500 de angajaţi care fac parte din echipa PENNY, precum şi cei peste 600 de parteneri şi furnizori sunt principala sa preocupare şi responsabilitate.
Daniel Gross coordonează direct departamentele de Vânzări, Expansiune, Construcţii, Marketing, Comunicare Corporativă, Strategie şi PMO, Comerţ Digital. Împreună cu echipa a reuşit să crească reţeaua PENNY până la 339 de magazine, 4 centre logistice, dar şi să pună bazele unei noi abordări a companiei din perspectiva de angajator, care a adus la obţinerea titlului de Top Employer 2023 pentru al doilea an consecutiv.
-
Managing Partner, KPMG
-
Director General, Ecco Shoes
.
-
Retail Sales Manager Eastern Europe, Stefanel România
.
-
Head of Commercial Excellence, Coca-Cola HBC România
Răzvan Botezatu (43 de ani) este Commercial Excellence Manager în cadrul Coca-Cola HBC România. Răzvan s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în 2012, după o carieră de 16 ani în industria IT, din care 11 au fost în cadrul Xerox România. A condus echipa de Vânzări Key Accounts a Coca-Cola HBC România, în rolul de National KA Manager, pentru ca ulterior să-şi extindă aria de expertiză în comerţul tradiţional, preluând poziţia de Regional Sales Manager - Bucureşti şi Centru.
A absolvit Universitatea Ovidius din Constanţa în 1997 şi deţine un MBA în Marketing, acordat de Central European University -
Presales Team Leader Central & Eastern Europe, SAP Hybris
Alexandru Jijian are o experienţă de peste 14 ani în consultanţă în domeniul Customer Exerience. În prezent, el ocupă poziţia de SAP Hybris Solution Engineering Team Leader pentru Europa Centrală şi de Est. Cu un portofoliu vast de proiecte, de la start-up-uri cu bugete restrânse, la ample proiecte corporate, atât în zona de B2B, cât şi în cea de B2C, precum Auchan România sau Bridgestone Turcia, Alexandru se concentrează pe menţinerea comaniilor cât mai aproape de consumatorii lor.
Alexandru este un membru activ al comunităţii regionale de E-Commerce, susţinând regulat traininguri prin care împărtăşeşte din cunoştinţele sale de User&Customer Experience, Project Management, Business Analysis, Marketing Integrat, Vânzări şi Logistică. De asemenea, Alexandru este cel mai mare fan Omnichnnel pe care îl veţi întâni în cadrul acestei conferinţe.
-
Director de achizitii , Altex România
Raul Filip coordonează din 2018 politicile de achiziţii, sortiment, preţuri şi oferte promoţionale ale ALTEX România, asigurând, alături de cei 65 de membrii ai echipei sale, promisiunea ALTEX de a oferi acces clienţilor la confort cu ajutorul tehnologiei, prin cel mai mic preţ din România.
Experienţa vastă profesională are la bază învăţarea continuă acumulată în roluri de senior lider pe parcursul celor 10 ani petrecuţi în ALTEX şi cunoştinţele despre retail şi piaţa electro-IT dobândite ca Head of AV Division în Samsung Romania şi Director Produse Electro IT Carrefour Romania.
Raul Filip contribuie activ la creşterea sustenabilă ALTEX, dezvoltând constant oamenii şi ajutându-i să îşi atingă potenţialul maxim, folosind cunoştinţele acumulate în cursurile de leadership urmate în cadrul Instituto Internacional San Telmo, inspriându-i zi de zi prin aplicarea în toate activităţile a valorilor şi viziunii ALTEX.