Conferinţa ZF Retail 2017
Cât potential de creştere mai are consumul, vioara întâi a economiei?
10 mai 2018
Hotel Radisson Blu, sala Atlas 1
Program
09.30 – 10.00 – Primirea invitaţilor
10:00 – 10:05 Cuvânt introductiv: Sorin Pislaru, redactor-şef, Ziarul Financiar
Moderator: Cristina Roşca, editor, Ziarul Financiar
10.05 – 11.30 – Care sunt direcţiile de dezvoltare ale comerţului modern din România
- Cum va evolua consumul în acest an? Mai are combustibil pentru a-şi continua galopul?
- De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piaţă şi sub ce formate?
- Este zona rurală apanajul micilor comercianţi şi va rămâne astfel şi pe viitor?
- Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?
- De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?
- Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?
- Cum s-a schimbat comportamentul de consum în ultimii ani?
Speakeri:
- Bogdan Chiriţoiu, Preşedinte, Consiliul Concurenţei
- Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România
- Georgeta Dinu, Partener, NNDKP
- Răzvan Botezatu, Head of Commercial Excellence, Coca-Cola HBC România
- Alexandru Jijian, Presales Team Leader Central & Eastern Europe, SAP Hybris
- Daniel Gross, Director General, REWE România, Penny Market
- Ramona Jurubiţă, deputy senior partner KPMG România
- Romina Ardelean, Consultant, Consumer Panel Services, GfK România
- Valer Hancaş, director corporate affairs şi comunicare Kaufland România
- Vassilis Stavrou, CEO, Mega Image
11.30 – 11.45 Pauză de cafea
11.45 – 13.00 Comerţul tradiţional - între supravieţuire şi reinventare
- Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?
- Este francizarea sub umbrela unui brand internaţional o soluţie?
- Care va fi ponderea comerţ modern – comerţ tradiţional în cinci ani?
- Care sunt avantajele unei mici afaceri de familie versus un supermarket cu brand internaţional? Dar dezavantajele?
- Ce pot învăţa micii comercianţi din exemplele din afara ţării?
- Care sunt cele mai vândute produse din comerţul tradiţional?
- Care este pentru un furnizor avantajul de a fi prezent în comerţul tradiţional?
Speakeri:
- Ionuţ Ilie, director vânzări Unilever
- Feliciu Paraschiv, proprietar Paco Supermarket
- Tudor Georgescu, Co-fondator , Biodek
- Irina Comănescu, director reţea de magazine, Agricola Bacău
13.00 – 14.15 Comerţul non-alimentar, perspective de creştere
- Cum reuşeşte România să atraga numele celor mai mari retaileri de modă?
- Piaţa de electroIT între offline şi online, între mall şi stradal?
- Cum s-ar putea reconfigura piaţa de bricolaj şi mobilier în următorii ani?
- Într-o lume tot mai preocupată de sănătate, care sunt direcţiile de dezvoltare pentru piaţa de echipamente sportive?
- Ce preferă retailerii: oraşe mari cu putere de cumpărare pe măsură sau centre urbane mai mici dar şi consurenţă mai mică?
Speakeri:
- Raul Filip, Director de achizitii Altex România
- Cătălin Roşca, Country Manager C & A
- Cătălin Pozdarie, director general, Hervis Romania
- Victor Tighinean, Director General, Ecco Shoes
- Cornelia Nicolae, Retail Sales Manager Eastern Europe, Stefanel România
- Alexandru Bratu, country manager, JYSK
14.15 – 15.00 Prânz şi networking