Ziarul Financiar va invita la ZF Retail 2018, pentru a dezbate urmatoarele teme:
- Cum va evolua consumul în acest an? Mai are combustibil pentru a-şi continua galopul?
- De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piaţă şi sub ce formate?
- Este zona rurală apanajul micilor comercianţi şi va rămâne astfel şi pe viitor?
- Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?
- De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?
- Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?
- Cum s-a schimbat comportamentul de consum în ultimii ani?
- Comerţul tradiţional - între supravieţuire şi reinventare
- Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?
- Este francizarea sub umbrela unui brand internaţional o soluţie?
- Care va fi ponderea comerţ modern – comerţ tradiţional în cinci ani?
- Care sunt avantajele unei mici afaceri de familie versus un supermarket cu brand internaţional? Dar dezavantajele?
- Ce pot învăţa micii comercianţi din exemplele din afara ţării?
- Care sunt cele mai vândute produse din comerţul tradiţional?
- Comerţul non-alimentar, perspective de creştere
- Cum reuşeşte România să atraga numele celor mai mari retaileri de modă?
- Piaţa de electroIT între offline şi online, între mall şi stradal?
- Când va prinde din urmă România ţările din regiune la consumul de cosmetice?
- Este zona rurală noua frontieră pentru marile lanţuri de farmacii? Dacă nu, de unde vine dezvoltarea?
- Cum s-ar putea reconfigura piaţa de bricolaj în următorii ani? Dar cea de mobilă?