Conferinţe
TEME DE DISCUŢIE

Ziarul Financiar va invita la ZF Retail 2018, pentru a dezbate urmatoarele teme:

  • Cum va evolua consumul în acest an? Mai are combustibil pentru a-şi continua galopul?
  • De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piaţă şi sub ce formate?
  • Este zona rurală apanajul micilor comercianţi şi va rămâne astfel şi pe viitor?
  • Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?
  • De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?
  • Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?
  • Cum s-a schimbat comportamentul de consum în ultimii ani?
  • Comerţul tradiţional - între supravieţuire şi reinventare
  • Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?
  • Este francizarea sub umbrela unui brand internaţional o soluţie?
  • Care va fi ponderea comerţ modern – comerţ tradiţional în cinci ani?
  • Care sunt avantajele unei mici afaceri de familie versus un supermarket cu brand internaţional? Dar dezavantajele?
  • Ce pot învăţa micii comercianţi din exemplele din afara ţării?
  • Care sunt cele mai vândute produse din comerţul tradiţional?
  • Comerţul non-alimentar, perspective de creştere
  • Cum reuşeşte România să atraga numele celor mai mari retaileri de modă?
  • Piaţa de electroIT între offline şi online, între mall şi stradal?
  • Când va prinde din urmă România ţările din regiune la consumul de cosmetice?
  • Este zona rurală noua frontieră pentru marile lanţuri de farmacii? Dacă nu, de unde vine dezvoltarea?
  • Cum s-ar putea reconfigura piaţa de bricolaj în următorii ani? Dar cea de mobilă?