Peste o jumătate din populaţia României a făcut achiziţii online iar ponderea gospodăriilor conectate la internet păstrează o tendinţă de creştere – la fel cum plăţile cu cardul şi în rate au evoluţii pozitive – formând astfel o bază solidă pentru creşterea în continuare a industriei. Însă cu o inflaţie ridicată, dobânzi mai mari, şi potenţiale noi schimbări ale cadrul fiscal, plus o competiţie dură cu jucători internaţionali, nu doar din China, jucătorii din piaţa locală de e-commerce nu pot lăsa la întâmplare strategia de creştere şi dezvoltare pentru 2025. Aceste subiecte – cum a evoluat industria şi ce strategii de creştere pot adopta jucătorii locali pentru a se dezvolta în continuare şi a atrage click-urile, comenzile clienţilor din România şi de pe pieţele externe – vor fi dezbătute de Ziarul financiar alături de invitaţii săi la cea de-a treia ediţie a evenimentului anual dedicat industriei de e-commerce.
Conferinţe

Vrei sa fii partener?
PRODUCATORI EVENIMENTE
DETALII EVENIMENT SI INSCRIERI:
Ruxandra Anastasiu
Marketing Assistant
0726.960.542
ruxandra.anastasiu@m.ro
Adresa
BUSINESSMEX S.A.
ZIARUL FINANCIAR
Bd. Aviatorilor 45, sector 1, Bucuresti
Ştiri despre eveniment din ZF.ro
Parcul de producţie de energie din România a crescut până la începutul lunii iunie cu 636 MW faţă…
Investiţiile nu mai sunt doar pentru „oamenii mari“ cu averi în conturi sau pentru cei care au…
Germanii de la B. Braun, care au în România o fabrică de soluţii perfuzabile în Timişoara, folosite…