Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER SPECIAL PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER BRONZE PARTNER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTNER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE
Share event
AGENDĂ

 

ZF eCommerce Summit 2025

 

 

 

08:30-09:00 Înregistrarea participanţilor &welcome coffee

 

 

09:00- 09:05 Opening speech Cristian Hostiuc, director editorial Ziarul Financiar

 

Moderatori: Cristian Hostiuc, director editorial, Ziarul Financiar

                       Adrian Seceleanu, senior editor high-tech, Ziarul Financiar

                       Ioana Niţă, editor high-tech, Ziarul Financiar

 

 

09:05 - 09:25  Cum a evoluat piaţa de e-commerce & comerţul transfrontalier  

  • Cristian Pelivan, director executiv Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO)

 

 

09:25 - 09:45 Revoluţia AI şi trendurile care vor schimba retailul

  • Tudor Manea, CEO, eMAG Group

 

 

09:45 – 10:20 - Overview 2024 & perspective 2025 pentru eMAG

  • Irina Pencea, GM, eMAG România, Bulgaria şi Ungaria

 

 

10:20 – 10:50  Cum arată infrastructura naţională de plăţi electronice

 

Speakeri:

  • Raluca Micu, şef Serviciu Monitorizare a infrastructurilor pieţei financiare şi a plăţilor, Banca Naţională a României (BNR)
  • Razvan Faer, şef departament dezvoltare, Transfond/Ropay

 

 

10:50 – 11:20 Care sunt noutăţile în privinţa politicii vamale a României/Uniunii Europene pentru piaţa de e-commerce

Speakeri:

  • Dragoş Mihai, şef serviciu, Serviciul Monitorizare Comerţ Electronic, Autoritatea Vamală Română
  • Dorel Fronea, inspector superior,  Serviciul Monitorizare Comerţ Electronic, Autoritatea Vamală Română
  • Cristian Pelivan, director executive, Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO)

 

 

11:20 - 11:40 Embedded insurance in e-commerce

  • Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh

 

 

11:40 - 12:20 – Panel 1: AI & e-commerce

 

Teme de discuţie:

  • Cum a evoluat experienţa utilizatorilor eMAG în ultimul an şi care au fost cele mai importante îmbunătăţiri implementate?
  • Care este echilibrul ideal între recomandări personalizate şi descoperirea de produse noi în strategia de user experience?
  • Ce tendinţe globale în UX şi AI pentru e-commerce urmăriţi îndeaproape şi cum le adaptaţi pentru piaţa din România?
  • Care sunt principalele proiecte de inovare în zona de user experience şi recomandări AI pe care le aveţi în dezvoltare pentru următorul an?
  • Cum abordaţi optimizarea experienţei pentru diferitele segmente de utilizatori, de la cei experimentaţi digital până la utilizatorii mai puţin familiarizaţi cu tehnologia?
  • Care sunt cele mai recente inovaţii în domeniul recomandărilor bazate pe AI pe care le-aţi implementat şi ce rezultate au generat?

 

 

Speakeri:

  • Alex Constantinescu, Discovery and Innovation Director, eMAG
  • Dana-Nicoleta Iancu, Customer Care & CX Director. eMAG Group
  • Horia Niculescu, Customer Engineer, Google
  • Mădălina Popa, Sales Solution Manager, Microsoft, regiunea EURA

 

 

12:20 - 13:00 - Panel 2: Scalare şi expansiune

 

Teme de discuţie:

  • ⁠Evoluţia eMAG Marketplace, ce noutăţi sunt în programele pentru selleri
  • Cât de mult contează online-ul în vânzarea de autoturisme?
  • Cât de conectată este piaţa din România la tendinţele globale din e-commerce  
  • Ce tendinţe se observă în comerţul transfrontalier facilitat de eMAG Marketplace
  • Care sunt principalele tendinţe din piaţa de e-commerce?
  • Ce segmente de business cresc cel mai repede pe platformele marketplace?

 

Speakeri:

  • Stejara Pircan, Senior VP, eMAG România, Bulgaria şi Ungaria
  • Mihai Tănase, director de marketing, Dacia & Renault România
  • Andrei Radu, CEO & Founder, GPeC 
  • Laurenţiu Ţigăeru, fondator, Quasar
  • Doina Vilceanu, director de marketing, Content Speed

 

 

13:00 -13:20 Care sunt priorităţile Sameday pentru 2025

  • Lucian Baltaru, CEO, Sameday

 

 

13:20 – 13:40 Logistica si operatiuni in e-commerce

  • Roxana Băbătie, Head of Domestic Sales, managing the channels of Field Sales and Major Accounts Cargus

 

 

13:40 – 14:00 Reglementarea vânzării medicamentelor fără reţetă (OTC) în online

  • Răzvan Prisada, preşedinte, Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale din Romania (ANMDR) – intervenţie online

 

 

14:00 – 15:00 Panel 3: Plăţi şi securitate pe piaţa e-commerce

 

Teme de discuţie:

  • ⁠⁠Evoluţia metodelor de plată în e-commerce
  • Care sunt principalele produse / servicii oferite companiilor din e-commerce si ce rată de adopţie au?
  • Obligativitatea de a accepta plata cu cardul când companiile îndeplinesc anumite criterii?
  • Care sunt principalele tendinţe în comportamentul de plată al consumatorilor români observate în ultimul an şi cum vă adaptaţi strategia pentru a răspunde acestor schimbări?
  • Evoluţia plăţilor digitale în România şi soluţii concrete de creştere a vânzărilor prin intermediul plăţilor digitale
  • Metode de plată care câştigă teren
  • Verticale de e-commerce în creştere
  • Comerţul transfrontalier – provocări şi oportunităţi

 

Speakeri:

  • Andrei Şercanean, VP e-commerce Services, eMAG
  • Cristian Lia, Cards Tribe Lead, ING
  • Elena Gheorghe, Country Manager, PayU GPO Romania
  • Daniel Nicolescu, CEO, Symphopay
  • Bogdan Botezatu, director de cercetare în ameninţări informatice, Bitdefender

 

 

15:00 - 15:55 - Panel 4 - Marketing & Conversie pe piaţa de e-commerce

 

Teme de discuţie:

  • ⁠Optimizarea strategiei digitale, eMAG Ads, eMAG Campaigns
  • Cum a evoluat platforma eMAG Ads în ultimul an şi ce impact a avut asupra ecosistemului de advertising pentru branduri şi selleri?
  • În ce măsură folosiţi tehnologii bazate pe AI pentru a personaliza şi optimiza campaniile publicitare şi ce rezultate aţi obţinut?
  • Cum abordaţi măsurarea atribuirii pentru campaniile cross-device şi cross-platform?
  • Ce tendinţe aţi observat în comportamentul consumatorilor care au influenţat strategia de advertising şi cum v-aţi adaptat?
  • Cum colaboraţi cu brandurile pentru a crea campanii personalizate care să se integreze organic în experienţa de shopping?
  • Ce strategie aveţi pentru balansarea relevanţei reclamelor pentru utilizatori cu obiectivele de monetizare ale platformei?
  • Cum vedeţi evoluţia contextual advertising versus targeting bazat pe comportament în contextul discuţiilor privind protecţia datelor consumatorilor în digital?

 

Speakeri:

  • Bogdan Sorescu, Director, eMAG Advertising
  • Cristina Pîrjol, General Manager, Fashion Days
  • Steffen Heringhaus, fondator, Five Elements Digital
  • Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group
  • Raluca Radu, fondator, MTH Digital

 

 

15:55-16:00 Concluzii


 

16:00 - Lunch & Networking

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali