Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PRINCIPAL PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER BRONZE PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
AGENDĂ

Conferinţa Branduri Româneşti 2023:

Mărcile autohtone, refugiu pentru consumatori în vremuri de criză

 

17 octombrie 2023

Hotel JW Marriott, sala Constanta, incepand cu ora 09:00

 

09:00 – 09:15 - Primirea participanţilor

 

9:15 – 9:20 – Deschiderea conferinţei

 

9:20 – 9:30 – Prezentare Horváth România - Dynamic Horizons: Tendinţele şi strategiile de succes în industria de Retail şi FMCG din România

 

09:30 – 11:00 - Panel 1 – Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
 

Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie

  • Cât de important este să îţi cunoşti îndeaproape consumatorul ca să poţi anticipa schimbările comportamentului său în funcţie de varii factori externi?
  • În contextul inflaţionist actual, ce va conta cel mai mult pentru consumatorul local în procesul de cumpărare? Cât de greu cântăreşte ideea de „made in Romania”?
  • Se remarcă deja schimbări ale comportamentului de consum? În ce direcţie? Sunt ele de durată?
  • Care sunt avantajele brandurilor româneşti în vremuri de criză? Dar dezavantajele lor în lupta cu mărci internaţionale?
  • România este croitorul şi cizmarul Europei, dar nu a reuşit să îşi dezvolte şi branduri proprii în modă, aşa că lucrează doar pentru alţii. De ce?

 

Speakeri

  • Radu Lăzăroiu, director general Romaqua
  • Ionuţ Ilie, managing director Vel Pitar
  • Adrian Câzu, director magazine Benvenuti
  • Maria Boldor, Principal, Responsible for Corporate Transformation Romania & Balkan Horváth
  • Mihai Aniţa, partner şi lider al departamentului de audit din PwC România
  • Vasi Andreica, fondator Ted’s
  • Laura Sardescu, cofondator Neakaisa.ro
  • Ciprian Stancu, fondator Republica Bio

 

 

 

 

 

11:00 – 12:30 – Panel 2 – Care sunt mărcile emblematice româneşti?

 

Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie

  • Ce face o marcă să fie emblematică şi câte astfel de mărci sunt în România?
  • Mărcile de export al României: Ce afaceri antreprenoriale au ieşit pe pieţele externe şi care sunt lecţiile?
  • Există o „reţetă” universală pentru a crea un brand de succes? Care sunt ingredientele, cât costă şi cât timp este necesar?
  • Faţă în faţă, retail vs. producţie – pot mărcile internaţionale din comerţul modern alimentar să susţină prin expansiune dezvoltarea de branduri autohtone în producţie?
  • Branduri versus mărci private. Cine câştigă şi de ce?


Speakeri

  • Tiberiu Dăneţiu, director de marketing Auchan România
  • Prof. Univ. Dr. Calin Vegheş, Decanul Facultăţii de Marketing, ASE Bucuresti
  • Daniel Donici, cofondator Artesana
  • Gabriela Munteanu, director de marketing Kandia România
  • Rareş Florea, country manager Domeniile Avereşti
  • Mihai Toader, Business Unit Director Auchan România
  • Elena Elvira Marin, directorul Direcţiei Mărci şi Desene OSIM

 

 

12:30 – 14:00 - Panel 3 – Sunt mărcile locale mai bine poziţionate decât cele internaţionale pentru a se lupta cu inflaţia?

 

Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie

  • Ce reţetă trebuie să adopte un brand românesc nou pentru a-şi face loc pe piaţă?
  • Cât de greu este pentru un brand autohton să pătrundă pe alte pieţe? Ce trebuie făcut/ ştiut dinainte?
  • În ce domenii de activitate contează cel mai mult ideea de „made in Romania”? În ce domenii contează cel mai puţin?
  • Ce contează pentru un consumator când vine vorba de un brand – relaţia cu acesta, poziţionarea lui de preţ, povestea, altceva?


Speakeri

  • Matei Ioan, fondator Sabrini
  • Răzvan Petrescu, director general Made by Society/ Vagabond
  • Lucian Naş, CEO al Bonas
  • Ciprian Otea, fondator Misavan
  • Cristian Gaşpar, director de export Scandia
  • Claudia Burghelea, director de marketing Dacia Plant
  • Genoveva Cojocaru, manager Zorian
  • Botond Imre, Owner & General Manager at Xari Agency

 

 

14:00 – 14:10 - Concluzii şi încheiere

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali