Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PRINCIPAL PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER BRONZE PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
TEME DE DISCUŢIE

ZF Branduri româneşti 2023: Mărcile autohtone, refugiu pentru consumatori în vremuri de criză - Teme de discuţie

  • Brandul de ţară al României – cât valorează, pe ce se bazează şi care sunt atuurile economiei locale? Din ce produs îşi poate face România un brand de ţară?
     
    Faţă în faţă, retail vs. producţie – pot mărcile internaţionale din comerţul modern alimentar să susţină prin expansiune dezvoltarea de branduri autohtone în producţie? Sau extinderea reţelelor de magazine încurajează de fapt mărcile private?
     
    Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania”? Ce s-a schimbat în ultimii ani în comportamentul de consum? Ce cântareşte cel mai mult în procesul de achiziţie în 2023?
     
    Care sunt avantajele brandurilor româneşti în vremuri de criză? Dar dezavantajele lor în lupta cu mărci internaţionale?
     
    Există o „reţetă” universală pentru a crea un brand de succes? Care sunt ingredientele, cât costă şi cât timp este necesar?
     
    Mărcile de export al României: Ce afaceri antreprenoriale au ieşit pe pieţele externe şi care sunt lecţiile?
     
    România este croitorul şi cizmarul Europei, dar nu a reuşit să îşi dezvolte şi branduri proprii în modă, aşa că lucrează doar pentru alţii. De ce?
     

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali