Conferinţa Branduri Româneşti 2024
„Made in Ro”, sold around the world - Cum pot brandurile autohtone să devină nume globale?
Luni, 14 octombrie 2024
PROGRAM
09:00 – 09:30 Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee
09:30 – 09:35 Deschiderea conferinţei
09:40 – 11:15 Panel 1. Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
Moderator: Cristina Roşca, senior editor, Ziarul Financiar
Teme de discuţie
- Cât de important este să îţi cunoşti îndeaproape consumatorul ca să poţi anticipa schimbările comportamentului său în funcţie de varii factori externi?
- În contextul actual, ce contează cel mai mult pentru consumatorul local în procesul de cumpărare? Cât de greu cântăreşte ideea de „made in Romania”?
- Care sunt avantajele brandurilor româneşti în vremuri de criză? Dar dezavantajele lor în lupta cu mărci internaţionale?
- De ce are nevoie un brand românesc să poată deveni internaţional? Care este imaginea "made in Romania" peste hotare?
- În ce domenii de activitate contează cel mai mult ideea de „made in Romania”? În ce domenii contează cel mai puţin?
Speakeri
- Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim
- Raul Ciurtin, Cofondator, Verdino
- Eduard Alexianu, Director Comercial, Merlins Beverages
- Adrian-Cătălin Bulboacă, Managing Partner, Bulboacă şi Asociaţii
- Cristina Miclea, Director Marketing, Lactalis România
- Linda Willy, Director de Maketing, Transavia
- David Alb, Acţionar, Senneville
- Dochiţa Zenoveiov, Fondator, Inoveo
11:15 – 12:45 Panel 2. Care sunt mărcile emblematice româneşti?
Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar
Teme de discuţie
- Mărcile de export al României: Ce afaceri antreprenoriale au ieşit pe pieţele externe şi care sunt lecţiile?
- Există o „reţetă” universală pentru a crea un brand de succes? Care sunt ingredientele, cât costă şi cât timp este necesar?
- Ce reţetă trebuie să adopte un brand românesc nou pentru a-şi face loc pe piaţă?
- Cât de greu este pentru un brand autohton să pătrundă pe alte pieţe? Ce trebuie făcut/ ştiut dinainte?
- Ce contează pentru un consumator când vine vorba de un brand – relaţia cu acesta, poziţionarea lui de preţ, povestea, altceva?
Speakeri
- Dragoş Sîrbu, CEO, Flanco
- Alin Burcea, Fondator, Paralela 45
- Florin Cucu, Acţionar, Sofiaman
- Marius Dan, Cofondator, Tudor Personal Tailor
- Ofelia Iancu, Leasing Director, Veranda Mall
- Gabriel Faflei, Fondator, Japanos
- Gabriel Eremia, Marketing Director, Beko Romania
- Dragoş Vlădilă, Cofondator, Vlădila
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan
12:45 – 13:00 Concluzii şi încheiere
13:00 – 14:00 Lunch & Networking