Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTENER PRINCIPAL PARTNER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
AGENDĂ

 

Conferinţa Branduri Româneşti 2024

„Made in Ro”, sold around the world - Cum pot brandurile autohtone să devină nume globale?

 

Luni, 14 octombrie 2024

PROGRAM

 

 

 

09:00 – 09:30 Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee

 

 

09:30 – 09:35 Deschiderea conferinţei

 

 

09:40 – 11:15 Panel 1. Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
 

Moderator: Cristina Roşca, senior editor, Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie

  • Cât de important este să îţi cunoşti îndeaproape consumatorul ca să poţi anticipa schimbările comportamentului său în funcţie de varii factori externi?
  • În contextul actual, ce contează cel mai mult pentru consumatorul local în procesul de cumpărare? Cât de greu cântăreşte ideea de „made in Romania”?
  • Care sunt avantajele brandurilor româneşti în vremuri de criză? Dar dezavantajele lor în lupta cu mărci internaţionale?
  • De ce are nevoie un brand românesc să poată deveni internaţional? Care este imaginea "made in Romania" peste hotare?
  • În ce domenii de activitate contează cel mai mult ideea de „made in Romania”? În ce domenii contează cel mai puţin?

 

Speakeri

  • Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim
  • Raul Ciurtin, Cofondator, Verdino
  • Eduard Alexianu, Director Comercial, Merlins Beverages
  • Adrian-Cătălin Bulboacă, Managing Partner, Bulboacă şi Asociaţii
  • Cristina Miclea, Director Marketing, Lactalis România
  • Linda Willy, Director de Maketing, Transavia
  • David Alb, Acţionar, Senneville
  • Dochiţa Zenoveiov, Fondator, Inoveo

 

 

 

 

11:15 – 12:45 Panel 2. Care sunt mărcile emblematice româneşti?

 

Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie

  • Mărcile de export al României: Ce afaceri antreprenoriale au ieşit pe pieţele externe şi care sunt lecţiile?
  • Există o „reţetă” universală pentru a crea un brand de succes? Care sunt ingredientele, cât costă şi cât timp este necesar?
  • Ce reţetă trebuie să adopte un brand românesc nou pentru a-şi face loc pe piaţă?
  • Cât de greu este pentru un brand autohton să pătrundă pe alte pieţe? Ce trebuie făcut/ ştiut dinainte?
  • Ce contează pentru un consumator când vine vorba de un brand – relaţia cu acesta, poziţionarea lui de preţ, povestea, altceva?


Speakeri

  • Dragoş Sîrbu, CEO, Flanco
  • Alin Burcea, Fondator, Paralela 45
  • Florin Cucu, Acţionar, Sofiaman
  • Marius Dan, Cofondator, Tudor Personal Tailor
  • Ofelia Iancu, Leasing Director, Veranda Mall
  • Gabriel Faflei, Fondator, Japanos
  • Gabriel Eremia, Marketing Director, Beko Romania
  • Dragoş Vlădilă, Cofondator, Vlădila
  • Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan

 

 

12:45 – 13:00 Concluzii şi încheiere

 

 

13:00 – 14:00 Lunch & Networking

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali