La conferinta "ZF Branduri româneşti 2024: Cat loc au brandurile romanesti pe rafturile marilor magazine?" vom discuta despre:
•Cum se poate lupta un brand românescu cu nume internaţionale cu bugete pe măsură? Cum se stabileşte bugetul de marketing şi cât de importantă este promovarea?
•De cât timp ai nevoie ca să construieşti un brand? Cât costă şi care sunt paşii de urmat? Există vreo reţetă câştigătoare sau este mai degrabă un proces în care trebuie încercat de fiecare dată ceva nou?
•Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de "made in Romania"? Este o tendinţă dată de nostalgia consumatorilor după gustul de altădată sau este dată de un naţionalism şi patriotism mai pronunţat?
•În era social media, cât de important este să comunici cu consumatorul acolo unde este el, pe Facebook, Instagram? Care sunt mediile de comunicare cele mai eficiente? În funcţie de ce se stabilesc?
•De ce are nevoie un brand românesc să poată deveni internaţional? Care este imaginea "made in Romania" peste hotare? Care sunt cele mai puternice branduri româneşti peste graniţă, în ce colţuri ale lumii au ajuns şi care este direcţia de dezvoltare viitoare?
•Cum poate rezista un brand local câteva zeci de ani pe piaţă? Ce măsuri de modernizare trebuie luate?
•Pe ce pieţe mai este loc de branduri româneşti? De ce există pieţe unde domină străinii şi pieţe unde domină românii? Ţine de comunicare, de mărimea bugetelor de marketing sau de tipul de produs?