Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTNER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER BRONZE PARTNER PARTENER
Share event
AGENDĂ

Conferinţa Branduri Româneşti 2025

Cum pot brandurile româneşti să transforme criza actuală într-o oportunitate?

 

Luni, 13 octombrie 2025

PROGRAM

 

 

 

09:00 – 09:30 Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee

 

 

09:30 – 09:35 Opening speech

 

 

09:35 – 10:50 Panel 1. Există o „reţetă” universală pentru a crea un brand de succes?

 

Moderator: Cristina Roşca, senior editor, Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie:

  • Cât de important este să îţi cunoşti îndeaproape consumatorul ca să poţi anticipa schimbările comportamentului său în funcţie de varii factori externi?
  • În contextul actual, ce contează cel mai mult pentru consumatorul local în procesul de cumpărare? Cât de greu cântăreşte ideea de „made in Romania”?
  • Care sunt avantajele brandurilor româneşti în vremuri de criză? Dar dezavantajele lor în lupta cu mărci internaţionale?
  • Este naţionalismul un lucru bun pentru brandurile autohtone? Dar patriotismul? În ce măsură sunt diferite cele două concepte?

 

Speakeri:

  • Gheorghe Ciubotaru, Preşedintele Consiliului de Administraţie, Electroalfa
  • Adelina Badea, CEO, Mobexpert
  • Robert Dorobanţu, fondator & CEO, Ambito
  • Gabriel Eremia, director de marketing, Beko România
  • Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One United Properties
  • Mariana Anghel, Director General, Amco Logistics

 

 

 

10:50 – 12:05 Panel 2. Care sunt mărcile emblematice româneşti?

Moderator: Cristina Roşca, senior editor, Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie:

  • Ce branduri româneşti au găsit reţeta potrivită pentru a ajunge rapid la consumatori şi astfel s-au impus în sectorul lor în doar câţiva ani? Care e reţeta lor?
  • Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de "made in Romania"? Ce altceva contează?
  • De ce există pieţe unde domină străinii şi pieţe unde domină românii? Ţine de comunicare, de mărimea bugetelor de marketing sau de tipul de produs?
  • Ce contează pentru un consumator când vine vorba de un brand – relaţia cu acesta, poziţionarea lui de preţ, povestea, altceva?

 

Speakeri:

  • Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim
  • Diana Crişan, director executiv, Diami
  • Laurenţiu Bănescu, cofondator, Zăganu
  • Rucsandra Hurezeanu, fondator, Ivatherm
  • Claudia Nacu, cofondator, Secretul Bunicii
  • Horia Cardoş, fondator, Agroland (Intervenţie Zoom)
  • Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan

 

 

 

12:05 – 13:15 Panel 3. Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

 

Teme de discuţie:

  • Există o „reţetă” universală pentru a crea un brand de succes? Care sunt ingredientele, cât costă şi cât timp este necesar?
  • Ce reţetă trebuie să adopte un brand românesc nou pentru a-şi face loc pe piaţă?
  • Cât de greu este pentru un brand autohton să pătrundă pe alte pieţe? Ce trebuie făcut/ ştiut dinainte?
  • Într-o perioadă în care tot mai mulţi consumatori de pretutindeni îşi întorc atenţia către mărcile locale, lucru pe care îl fac şi românii, această perioadă se profilează a fi una bună pentru brandurile autohtone. Dar asta aici, la ele acasă. Dincolo de graniţe însă, acelaşi patriotism renăscut le poate pune piedici. Care sunt planurile şi soluţiile în context?

 

Speakeri:

  • Irina Stăncescu, cofondator, Pain Plaisir
  • Eduard Alexianu, director de dezvoltare, Merlins Beverages
  • Bogdan Buzu-Vasilache, Managing Partner, Balkanica
  • Aurelia Vişinescu, fondator, Aurelia Vişinescu
  • Dan Lupu, fondator, Mizar
  • Andrei Severin, fondator, Cahm
  • Dochiţa Zenoveiov, fondator, Inoveo

 

 

13:15 – 13:20 Concluzii şi încheiere

 

 

13:20 – 14:30 Lunch & Networking

 

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali