Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTNER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER BRONZE PARTNER PARTENER
Share event
TEME DE DISCUŢIE

La conferinta "ZF Branduri româneşti 2025: Cum pot brandurile româneşti să transforme criza actuală într-o oportunitate?" vom discuta despre:

 

  • Cum pot brandurile româneşti să transforme criza actuală într-o oportunitate?
  • Ce branduri româneşti au găsit reţeta potrivită pentru a ajunge rapid la consumatori şi astfel s-au impus în sectorul lor în doar câţiva ani? Care e reţeta lor?
  • Este naţionalismul un lucru bun pentru brandurile autohtone? Dar patriotismul? În ce măsură sunt diferite cele două concepte?
  • Într-o perioadă în care tot mai mulţi consumatori de pretutindeni îşi întorc atenţia către mărcile locale, lucru pe care îl fac şi românii, această perioadă se profilează a fi una bună pentru brandurile autohtone. Dar asta aici, la ele acasă. Dincolo de graniţe însă, acelaşi patriotism renăscut le poate pune piedici. Care sunt planurile şi soluţiile în context?
  • Pe ce pieţe mai este loc de branduri româneşti? De ce există pieţe unde domină străinii şi pieţe unde domină românii? Ţine de comunicare, de mărimea bugetelor de marketing sau de tipul de produs?
  • Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de "made in Romania"? Ce altceva contează?

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali