Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
AGENDĂ
 
“Club BM: Povestea brandurilor românesti din vin”
 
9 noiembrie 2017, Bucureşti
 
17:00 - 17:30 Ȋnregistrarea participanţilor & Welcome Coffee
17:30 - 17:40 Opening speech Ioana Mihai-Andrei, redactor şef Business Magazin
 
Moderator: Ioana Mihai-Andrei
 
17:40 – 18:30 Panelul I - HoReCa vs. Retail
 
  • Prin ce se diferenţiază un vin de Horeca versus unul de retail? 
  • La ce se uită un client când vine vorba de o achiziţie: preţ, brand, etichetă, soi? 
  • Ce tipuri de vin se beau? S-a mutat consumul dinspre alb spre rosu şi dinspre demi-sec spre sec?
  • Cât de mult contează eticheta “made in Romania”? Sunt românii curioşi să încerce vinurile din alte pieţe, cum este cazul celor din lumea nouă, sau sunt conservatori? Care sunt ţările de provenienţă ale celor mai vândute vinuri?
  • Cum au educat şi ajutat piaţa evenimentele de promovare a industriei, târgurile şi degustările? În ce măsură influenţează vânzările de vin aceste evenimente?
  • Este de preferat o distribuţie directă sau prin intermediari? Care sunt avantajele în fiecare caz? Care este modelul de business în zona de distribuţie? Se mizează doar pe vin sau pe un mix de produse?
Speakeri:
 
Andreea Micu, Avocat, Proprietar, Crama Avincis
Radu Gherman, Director Achiziţii lichide, Carrefour
Ionuţ Roman, Director Relaţii cu clienţii, Selgros
Cătălin Păduraru, CEO, IWCB
Costin Ghiţă, Director Vânzări, Jidvei
Victor Deleanu, Director General, Casa de Vinuri Cotnari SA
 

18:30 - 19:30 Enoturismul şi vinuri speciale (spumante şi vin ars)

  • Câte crame îşi deschid porţile pentru turişti? Câte dintre acestea au şi facilităţi de cazare? Ce alte activităţi pot fi oferite la crame în afară de degustări?
  • Cum poate influenţa turismul viticol imaginea şi vânzările unei crame? 
  • Care sunt condiţiile de păstrare şi depozitare a vinului? Este preferabilă păstrarea în pivniţe specializate? Ce vinuri au potenţial să fie păstrate şi învechite? Ce înseamnă investiţia în vin?
  • Poate turismul enologic să pună România pe harta internaţională? Câţi turişti vin anual la crame? Câţi sunt români şi câţi străini? Din ce ţări vin turiştii străini?
  • Istoricul şi producţia din România a specialităţilor de vin.
  • Particularităţi în consum: este românul interesat să-şi diversifice opţiunile de consum?
  • Food pairing: cu ce se poate asocia un vin liniştit, un vin spumant, sau un vin ars.  
Speakeri:
 
Alina Iancu, Fondatoare, crameromania.RO / revino.ro
Marian Timofti, CEO, Enomatic Romania/ Presedinte OSR/ Presedinte FNDA (Federatia Nationala a Degustatorilor Autorizati) (Hochland)
Roxana Ana, Marketing Manager, Crama Rotenberg
 
19:30 Dinner & Networking
 

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali