Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
TEME DE DISCUŢIE

  • Cat de greu se construieste imaginea unui brand romanesc pe plan international?
  • Avantaje si dezavantaje ale brandurilor romanesti din vin in duelul cu brandurile internationale.
  • Cum cresc exporturile de vin. Principalele piete.
  • Investitia in vin, o afacere cu bataie pe termen lung.
  • Metodele de promovare interna şi internaţionala a vinului romanesc.
  • Brandingul de vinuri – concept şi strategii de marketing implementate.
  • Comunicarea si promovarea prin social media.
  • Rolul evenimentelor in promovarea vinului;  targuri, concursuri, degustari.
  • Vanzarea vinului in Key accounts vs HoReCa.
  • Importanta educarii consumatorului.
  • Turismul viticol / enoturismul.
  • Educatie si pregatire in industria vinului; Rolul somelierului in industrie.
  • Tedinte la nivel de packaging: cutie, eticheta. 
  • Tendinte de consum
  • Magazinele clasice vs magazine online 
  • Vinuri de import vs vinuri romanesti
  • Crama boutique vs crama industriala
  • Soiurile nationale vs soiurile internationale
 
Parteneri oficiali
Parteneri oficiali