Românii merg duminică să voteze în primul tur al alegerilor prezidenţiale, într-o perioadă în…
Conferinţa ZF TOP 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în România
PROGRAM
08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee
09:00 – 09:05 Deschidere eveniment Dana Ciriperu, redactor şef adjunct, Ziarul Financiar
09:05 – 09:15 Cuvânt de deschidere Sorin Pislaru, redactor şef, Ziarul Financiar
09:15 – 09:30 Prezentare Top 1.000 interactiv - Liviu Sav, CXO and Co-founder, BRIDGE-to-INFORMATION
09:30 – 09:40 Top 1.000 special: De unde vine increderea? Ce vor tinerii liceeni de la Romania?
09:40 – 10:55 Panel 1. Cum construieşti încredere într-un context plin de semne de întrebare?
Speakeri:
- Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte
- Simona Cocoş, general manager Zentiva Romania si Moldova
- Cătălin Vişan, Deputy CEO, Concelex
- Ioan Popa, preşedinte şi fondator, Transavia (Intervenţie ZOOM)
Teme de discuţie:
- Care sunt cele mai mari provocări pentru business în anul 2025?
- Cum arată începutul de an? Ce merge mai bine şi ce merge mai rău faţă de 2024?
- Ce impact au avut noile reglementări pentru piaţa muncii din IT, construcţii şi industria alimentară? Ce soluţii au companiile?
- Cine mai face angajări în această perioadă şi cum arată piaţa forţei de muncă în rândul top 1000, firme care au împreună un milion de locuri de muncă create?
- Ce solicită liderii din business de la clasa politică? Colaborarea între business şi mediul politic rămâne o iluzie? Ce s-a schimbat în ultimul an?
- Ce mai are România de oferit investitorilor astăzi?
10:55 – 12:10 Panel 2. Increderea se construieste prin investitii şi locuri de muncă
Speakeri:
- Carmen Petcu, director general, De'Longhi Group
- Adelina Badea, CEO, Mobexpert
- Andrei Haret, deputy CEO, Scandia
- Thibaut Boidin, managing director, Heineken România
- Nicolae Banica, CEO, OSCAR Downstream
- Viorel Leca, directorul general al Gebrüder Weiss
Teme de discuţie:
- Cum se văd în economie fondurile europene, aderarea la spaţiul Schengen?
- Ce rol joacă investiţiile şi care sunt companiile care au ales să investească în continuare în 2025?
- Cine mai face angajări în această perioadă şi cum arată piaţa forţei de muncă în rândul top 1000, firme care au împreună un milion de locuri de muncă create?
- ce spun liderii din marile companii despre 2025. Care sunt motivele de îngrijorare şi ce soluţii sunt pentru ele?
- Ce mai are România de oferit investitorilor astăzi?
12:10 – 13:10 Panel 3. Brandurile se hrănesc cu încredere. Cum o păstrează? Cum arată trusa de siguranţă a mărcilor când vremurile sunt tulburi şi bugetele sunt sub presiune? – Prezentare studiu EXPUS realizat de Golin şi Path
Speakeri:
- Cristina Butunoi, Managing Director, Golin
- Roxana Bleoaja, Head of Data, Path, parte a Lowe Group
- Matei Lucescu, fondator, Bere Griviţa
- Valentina Vesler, Director de Comunicare şi PR, Valvis Holding
Teme de discuţie:
- Cum pot brandurile să se conecteze cu publicurile lor, când paradigma de comunicare se schimbă?
- Cum stăm la curent cu priorităţile consumatorului, astfel încât să rămânem relevanţi pentru el?
- De ce orice se poate transforma într-o criză de brand? TikTok devine un barometru al agendei publice paralele
- Care sunt butoanele care activează reacţiile pozitive, dincolo de temeri?
13:10– 14:10 Lunch & Networking