Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
AGENDĂ

Conferinţa ZF TOP 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în România

 

PROGRAM

 

 

 

 

08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee

 

 

09:00 – 09:05 Deschidere eveniment Dana Ciriperu, redactor şef adjunct, Ziarul Financiar

 

 

09:05 – 09:15 Cuvânt de deschidere Sorin Pislaru, redactor şef, Ziarul Financiar

 

 

09:15 – 09:30 Prezentare Top 1.000 interactiv - Liviu Sav, CXO and Co-founder, BRIDGE-to-INFORMATION

 

 

09:30 – 09:40 Top 1.000 special: De unde vine increderea? Ce vor tinerii liceeni de la Romania?

 

 

 

09:40 – 10:55 Panel 1. Cum construieşti încredere într-un context plin de semne de întrebare?

 

Speakeri:

  • Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte
  • Simona Cocoşgeneral manager Zentiva Romania si Moldova
  • Cătălin Vişan, Deputy CEO, Concelex
  • Ioan Popa, preşedinte şi fondator, Transavia (Intervenţie ZOOM)

 

 

Teme de discuţie:

  • Care sunt cele mai mari provocări pentru business în anul 2025?
  • Cum arată începutul de an? Ce merge mai bine şi ce merge mai rău faţă de 2024?
  • Ce impact au avut noile reglementări pentru piaţa muncii din IT, construcţii şi industria alimentară? Ce soluţii au companiile?
  • Cine mai face angajări în această perioadă şi cum arată piaţa forţei de muncă în rândul top 1000, firme care au împreună un milion de locuri de muncă create?
  • Ce solicită liderii din business de la clasa politică? Colaborarea între business şi mediul politic rămâne o iluzie? Ce s-a schimbat în ultimul an?
  • Ce mai are România de oferit investitorilor astăzi?

 

 

 

10:55 – 12:10 Panel 2. Increderea se construieste prin investitii şi locuri de muncă

 

Speakeri:

  • Carmen Petcu, director general, De'Longhi Group
  • Adelina Badea, CEO, Mobexpert
  • Andrei Haret, deputy CEO, Scandia
  • Thibaut Boidin, managing director, Heineken România
  • Nicolae Banica, CEO, OSCAR Downstream
  • Viorel Leca, directorul general al Gebrüder Weiss

 

 

Teme de discuţie:

  • Cum se văd în economie fondurile europene, aderarea la spaţiul Schengen?
  • Ce rol joacă investiţiile şi care sunt companiile care au ales să investească în continuare în 2025?
  • Cine mai face angajări în această perioadă şi cum arată piaţa forţei de muncă în rândul top 1000, firme care au împreună un milion de locuri de muncă create?
  • ce spun liderii din marile companii despre 2025. Care sunt motivele de îngrijorare şi ce soluţii sunt pentru ele?
  • Ce mai are România de oferit investitorilor astăzi?

 

 

 

12:10 – 13:10 Panel 3. Brandurile se hrănesc cu încredere. Cum o păstrează? Cum arată trusa de siguranţă a mărcilor când vremurile sunt tulburi şi bugetele sunt sub presiune? – Prezentare studiu EXPUS realizat de Golin şi Path

 

Speakeri:

  • Cristina Butunoi, Managing Director, Golin
  • Roxana Bleoaja, Head of Data, Path, parte a Lowe Group
  • Matei Lucescu, fondator, Bere Griviţa
  • Valentina Vesler, Director de Comunicare şi PR, Valvis Holding

 

Teme de discuţie:

  • Cum pot brandurile să se conecteze cu publicurile lor, când paradigma de comunicare se schimbă?
  • Cum stăm la curent cu priorităţile consumatorului, astfel încât să rămânem relevanţi pentru el?
  • De ce orice se poate transforma într-o criză de brand? TikTok devine un barometru al agendei publice paralele
  • Care sunt butoanele care activează reacţiile pozitive, dincolo de temeri?

 

 

13:10– 14:10 Lunch & Networking

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali