Conferinta Top 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în România
Când dai de greu, caută soluţii.
Când apare o criză, se poate naşte şi o oportunitate.
Teama e mereu învinsă de curaj, iar curajul şi ambiţia sunt caracteristice liderilor.
TOP 1.000 cele mai mari companii din România înseamnă dincolo de cifre o mie de modele de creştere şi dezvoltare pe piaţa locală cu bunele şi relele din ultimii 35 de ani de capitalism.
A fost mai rău de atât? Cei care au pornit pe drumul de business în România la finalul anilor 90 vor spune un “DA” hotărât. Drumul atunci era fără asfalt, mai mult pietruit. Acum sunt multe “căi antreprenoriale” care seamănă cu cele mai sofisticate autostrăzi in lume. A fost mai bine de atunci? Cu siguranţă “DA” hotărât. Au fost perioade de creştere susţinută, fără mari piedici.
Dar niciodată în tot acest timp businessul nu a avut predictibilitate, deşi a cerut-o.
Mereu a fost ceva, o lege, un proiect, o idee care răsturna toate calculele. Cu efort, cu intuiţie, cu nervi, cu pierderi de multe ori, cele mai mari 1.000 de companii din România sunt astăzi aici, mai puternice, cu un milion de locuri de muncă în spate şi cu responsabilitatea de a merge înainte. Alt drum nu există.
La conferinţa Top 1.000 cele mai mari companii din România, ZF îi invită alături pe toţi cei care, în ciuda contextului, în ciuda provocărilor, continuă să aibă încredere în România.
Încrederea vine desigur cu responsabilitate, nu închizi ochii şi aştepţi să îţi fie bine ignorând prezentul. Încrederea vine şi din înţelegerea prezentului şi adaptarea la el.
Cum facem să mergem înainte? Cum construim în continuare? Cum şi cu cine?
În cadrul evenimentului, ZF va lansa şi ediţia a opta a catalogului Top 1.000 cele mai mari companii din România, realizat alături de Deloitte de la prima ediţie.
Top 1.000 este în primul rând un instrument care poate fi citit de fiecare dintre noi în “cheia” de care are nevoie pentru a descifra mai bine businessul, pentru a semna parteneriate, pentru a căuta clienţi, soluţii sau doar modele de bună conduită în business, modele de extindere în afara graniţelor sau de concetrare pe piaţa şi resursele interne.
Este un clasament martor al celor care intră repede în business şi cresc dincolo de aşteptări, o reflectare a noilor investiţii, dar şi a sectoarelor în care România este puternică.
Forţă este cuvântul care vine în minte când citeşti rezultatele consolidate ale Top 1.000 cele mai mari companii din România în ultimii opt ani, de la prima la cea mai recentă ediţie a Catalogului Top 1.000 realizat alături de Deloitte.
In cadrul Conferintei "ZF Top 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de incredere in Romania", panelul trei este dedicat studiului "EXPUS" , lansat de Golin si Path.
Golin lansează EXPUS dincolo de media convenţională, o analiză realizată în colaborare cu Path, care îşi propune să arate ce din agenda publică a ultimelor luni a ajuns la consumator, cum a interacţionat acesta cu subiectele din spaţiul public, dar şi care sunt priorităţile sale reale. Demersul are scopul să ghideze brandurile, cu soluţii care să le permită să rămână conectaţi la consumatori, în condiţiile în care paradigma comunicării este în plină transformare. Trendurile, biasul cognitiv, tensiunile sociale pot deveni vulnerabilităţi sau surse de diferenţiere pentru brand, în funcţie de reacţia acestuia. Empatia, inspiraţia şi modelele pozitive sunt zone in care brandurile au excelat mereu şi este timpul să o facă din nou, pe noile canale unde se află consumatorul. Într-un final, EXPUS defineşte 6 tipologii de consumatori ale momentului, prin triggerele negative dar si pozitive la care ei răspund.