Conferinţa ZF
În căutarea brandului de ţară. România, izvorul de ape minerale al Europei
miercuri, 11 decembrie 2019
Hotel Radisson Blu, Bucureşti
Program
09:30 – 10:00 – Primirea invitaţilor
10:00 – 10:05 Cuvânt introductiv: Cristian Hostiuc, director editorial Ziarul Financiar
10:05 – 10:30 Keynote
· Emil Răzvan Pîrjol, secretar de stat, Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri
10.30 – 12.30 – Panel
Moderator: Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct, Ziarul Financiar
Prezentarea industriei apelor minerale: statistici, producţie, consum, resurse, producători şi branduri;
Modelul altor ţări: la ce ajută să existe o voce comună? O recunoaştere la nivel de industrie? Cât cântăreşte “brandul de ţară” atunci când vrei să ieşi pe pieţele externe?
Pot apele minerale din România să devină un brand de ţară? Poate România să devină izvorul de apă al Europei?
Putem construi, dincolo de povestea fiecărui brand în parte, povestea unui brand de ţară? Ce atuu-uri avem? Ce puncte slabe? Cum putem face acest lucru?
Cine ar trebui să îşi asume dezvoltarea brandului de ţară în jurul industriei apelor minerale: statul? Investitorii privaţi?
Exerciţiu de imaginaţie: pe ce elemente ar trebui construit brandul de ţară şi cum ar suna? (poate exista o dezbatere interactivă cu sala)
Speakeri:
· Bogdan Jelea, Directorul General Adjunct , Societatea Naţională a Apelor Minerale – SNAM
· Mihai Croitoru, director general, Nicoltana (brandul Keia)
· Marius Caluian, Managing Partner, Market Vektor
· Jean Valvis, Preşedinte Valvis Holding
· Daniel Mischie, Preşedinte Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România - HORA
· Nicu Rădulescu, Preşedinte, Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR)
· Silviu Manole, administrator, Wega Invest (Apă Minerală Medicinală Vâlcele)
· Diana Caracota, Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen J. Walter Thompson România
· Ana Maria Gardiner, managing partner Lighthouse
12:30 – 13:30 Prânz şi networking