Conferinţa ZF În căutarea brandului de ţară. România, izvorul de ape minerale al Europei - Teme de discuţie
- Prezentarea industriei apelor minerale: statistici, producţie, consum, resurse, producători şi branduri;
- Modelul altor ţări: la ce ajută să existe o voce comună? O recunoaştere la nivel de industrie? Cât cântăreşte “brandul de ţară” atunci când vrei să ieşi pe pieţele externe?
- Pot apele minerale din România să devină un brand de ţară? Poate România să devină izvorul de apă al Europei?
- Putem construi, dincolo de povestea fiecărui brand în parte, povestea unui brand de ţară? Ce atuu-uri avem? Ce puncte slabe? Cum putem face acest lucru?
- Cine ar trebui să îşi asume dezvoltarea brandului de ţară în jurul industriei apelor minerale: statul? Investitorii privaţi?
- Exerciţiu de imaginaţie: pe ce elemente ar trebui construit brandul de ţară şi cum ar suna? (poate exista o dezbatere interactivă cu sala)
- Cum se poate creşte un brand în industria apelor minerale? De ce primează în acest sector interesul pentru mărci locale şi nu pentru branduri străine?
- Care este impactul industriei apelor minerale în economie?
- Ce investiţii în unităţi de producţie şi tehnologie se vor face în perioada următoare?
- Poate deveni România un hub regional de export pentru marile companii?