Harry Meintassis este seful uneia dintre cele mai importante si prestigioase firme de consultanta in management de pe piata locala, care anual realizeaza studii salariale aflate pe birourile directorilor de resurse umane din companii. Lucreaza in cadrul Hay Group din 2001, unde a fost initial senior consultant/Principal la biroul din Atena, iar in perioada 2006 - 2011 a fost general manager al Hay Group Romania. De doi ani, a fost promovat in functia de Managing Director in cadrul companiei in regiunea din sudul si estul Europei. Anterior, timp de sapte ani, a fost senior manager in cadrul firmei de audit si consultanta fiscala Ernst&Young South East Europe. Licentiat in economie la Universitatea din Atena, Harry Meintassis are si un MBA obtinut la scoala de afaceri Birmingham Business School.
-
Director de vânzari, Romanian Software
Mihai Gavan este Sales Manager in cadrul companiei Romanian Software, cu o experienta de peste 10 ani in marketing si promovarea de solutii software dedicate practicii de resurse umane. Mihai este alaturi de Romanian Software de 7 ani, timp in care a oferit solutii flexibile, adaptate nevoilor specifice ale companiilor partenere din toate sectoarele de activitate. Mihai a absolvit un program de Master in Marketing si Management strategic la Academia de Studii Economice.
-
Director de Carduri, OTP Bank România
.
-
Country Manager , Adecco Romania & Ungaria
Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 7.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.
Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunităţi de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie.
-
Commercial Director & Co-Founder, BenefitOnline.ro
.
-
Fondator şi CEO, Co-Factor
Consultant cu aproape 20 ani de experienta antreprenoriala si executiva. Ariile sale principale de expertiza includ strategie, employee engagement, marketing si inovatie. In 2011 a fondat Co-Factor, companie care ofera un mix inovativ de consultanta si tehnologie cu scopul de a creste engagement-ul angajatilor si de a construi o cultura organizationala sanatoasa care promoveaza performanta, inovatia si recunoasterea oamenilor. Vlad este absolvent al Harvard Business School si The Chartered Institute of Marketing si detine un EMBA la Asebuss in colaborare cu Kennesaw State University. Vlad este de asemenea membru in Advisory Board-ul companiei americane Big Cloud Analytics.
-
Customer Solution Manager, SAP Romania
.
-
Head of Central and Eastern Europe, CIMA
.
-
Europe HR Head, Wipro Technologies
.
-
CSR&Public Affairs Manager, Adecco
.
-
Country HR Manager Romania, Coca-Cola HBC
.
-
Head of Global Talent Acquisition, Bitdefender
.
-
membru în boardul Telekom şi fondator al ChangeWorks Center for Personal and Organisational Development,
-
Senior Partner, Stand for Development
.
-
HR Director România & Ucraina, Ubisoft
.
-
HR Director, Microsoft Romania
.
-
Membru al Directoratului, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE
Nicolae Trofin este din anul 2020 Membru în Directoratul SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE, unde este responsabil de coordonarea activităţii Diviziei care include departamentele Vânzări, Client Service şi Marketing. Înainte de a ocupa această funcţie, a activat o bună perioadă de timp în Dubai, unde a fost Senior Director în cadrul operatorului de telecomunicaţii DU Dubai şi a gestionat operaţiunile de extindere a reţelei şi strategia de vânzări. A fost responsabil pentru o echipă de peste 50 de persoane şi a dezvoltat strategii pentru peste 2.000 de agenţi de vânzări.
Experienţa sa profesională include expertiză în mediul bancar, timp de 10 ani aflându-se la conducerea unor echipe de vânzări şi business development în cadrul Raiffeisen Bank şi Bancpost. În parcursul său profesional, indiferent de domeniul în care a activat, clientul final a fost mereu în centrul activităţii sale.
-
South East Europe Managing Partner, Consulteam
Oana este SEE Managing Partner al companiei Consulteam South East Europe. Consulteam este unul dintre cele mai mari grupuri de consultanta din regiune, cu 10 ani de experienta, peste 250 de clienti pe an in zona de studii salariale, 90.000 de angajati ale caror planuri de compensare le evalueaza anual, peste 800 de candidati plasati in Romania si in Europa, peste 200 de programe de training livrate anual. Consulteam este si partener exclusiv TACK International – una dintre cele mai reputate companii de training de vanzari & leadership din lume, Extensive DISC si Objective Management Group, singurul instrument de evaluare dedicat exclusiv fortei de vanzari. Oana are o colaborare de peste 9 ani cu grupul Consulteam, conducand operatiunile regionale si dezvoltand permanent business-ul. Unul dintre cele mai provocatoare proiecte este studiul salarial, studiu care este realizat anual, la nivel global si care acopera majoritatea industriilor. Oana conduce si dezvolta si operatiunile TACK in Romania si Balcani, implicandu-se si ca trainer, in Romania si in regiune, in cursurile OPEN si in-house. In ultimii 19 ani, Oana a lucrat in organizatii internationale, dobandind o experienta vasta in domeniul vanzarilor, al consultantei in domeniul resurselor umane si al trainingului
-
co-fondator, V7 Capital, Benefit Seven (7card)
Cu o experienta de peste 8 ani in consultanta de management, unde s-a specializat in idee de strategie, Andrei Cretu este in prezent co-fondator al V7 Capital, singurul fond de investitii din Romania pentru start-up-uri si alte proiecte de afaceri, dar si co-fondator al principalului concept de beneficii sportive din Romania, Benefit Seven, al carui produs principal este 7card, primul agregator al pietei de fitness pentru angajatii a peste 400 de companii din Romania. Experienta acumulata in antreprenoriat prin Benefit Seven si consultanta la companii precum Price Waterhouse Cooper si A.T. Kearney, este completata de un MBA la Escuela Europea de Negocios din Spania si o diploma in International Business and Economics la Academia de Studii Economice din Bucuresti.