ZIARUL FINANCIAR vă invită pentru a dezbate următoarele teme:
Marketplace sau magazin online propriu sau ambele? Avantaje şi dezavantaje?
Poţi avea succes în online fără un magazin clasic?
Preţ mai mare şi livrare gratis sau preţ mai mic şi livrare contra cost? Ce funcţionează mai bine pentru a determina clienţii să cumpere?
Callcenter sau chatbot? Ce e mai potrivit în relaţia cu clienţii?
Cum a afectat pandemia COVID-19 şi măsurile de distanţare socială industria de e-commerce în România şi în regiunea Europei Centrale şi de Est?
Cum va evolua piaţa de retail online în următorii ani, luând în considerare regresul înregistrat de acest sector după ridicarea restricţiilor de circulaţie?
Care sunt cele cinci mari tendinţe care vor afecta industria e-commerce în următorii ani?
Ce alianţe cu furnizorii pot fi încheiate pentru a dezvolta o ofertă mai variată de produse şi servicii?
Ce soluţii IT sunt potrivite pentru un magazin online?
Pot aplicaţiile de mesagerie şi chat să devină un mijloc principal de comunicare în e-commerce?