ZIARUL FINANCIAR vă invită pentru a dezbate următoarele teme:
• Care sunt principalele provocări şi oportunităţi pentru creşterea comerţului electronic în regiunea CEE?
• Cum poate fi abordat deficitul de competenţe digitale din România pentru a stimula dezvoltarea comerţului electronic?
• Care sunt factorii cheie care determină expansiunea economiei digitale în România şi în ECE?
• Ce strategii pot fi implementate pentru a îmbunătăţi alfabetizarea şi competenţele digitale în rândul populaţiei ?
• Care sunt tendinţele actuale în ceea ce priveşte comportamentul online al consumatorilor din România şi din ECE?
• Ce măsuri pot fi luate pentru a creşte adoptarea comerţului electronic în zonele rurale din România?
• Cum pot colabora guvernul şi sectorul privat din România pentru a accelera creşterea comerţului electronic?
• Care sunt cele mai importante provocări de reglementare cu care se confruntă companiile de comerţ electronic din România şi din CEE?
• Cum îşi poate îmbunătăţi România infrastructura digitală pentru a sprijini dezvoltarea în continuare a comerţului electronic?
• Care sunt principalele diferenţe între piaţa de comerţ electronic din România şi alte ţări din CEE?
• Care sunt principalele bariere în calea comerţului electronic transfrontalier în ECE şi cum pot fi depăşite acestea?
• Care sunt lecţiile cheie pe care România le poate învăţa de la alte ţări din UE care şi-au îmbunătăţit cu succes peisajul competenţelor digitale?
• Care sunt cele mai populare categorii de comerţ electronic din România şi cum se compară acestea cu tendinţele globale?