.
-
Presedinte, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS)
-
Prof. PhD, MD , Harvard Medical School, US
.
-
General Manager, IQVIA Romania
With a background education in Law and business management, Sorin has acted for more than 21 years in corporate environment, with a significant business experience in industries like: Technology, Financial Services and Healthcare, holding different top management positions at Xerox, Cisco, Microsoft or Total Soft.
His regional experience consists in achieving project-based engagements in UK, France, Russia, Czech Republic, Turkey and Middle East.
He is acting as General Manager of IQVIA Romania, The Human Data Science Company, a world leader in using data, technology, advanced analytics and expertise to help customers drive healthcare systems - and human health - forward. IQVIA is present for more than 25 years on the Romanian market, it counts, at present, more than 200 employees and it is engaged in projects for pharmaceutical companies, medical services providers and government authorities.
For the past years, Sorin Petcu has been involved in several projects regarding the improvement of the healthcare system in Romania, among which we can specify: Patient Support Programs, e-Health program, 30 years of Healthcare for Romania, EU Operational Program for Healthcare, Antibiotics Incidents & Consumption and COVID Epidemiologic Forecast and Monitoring
-
Country Manager, Pfizer
Mirela Iordan este Country Manager al Pfizer România, cel mai important investitor american din domeniul farmaceutic din România de peste 25 de ani. Ea este prima femeie din România desemnată să conducă operaţiunile companiei pe plan local.Înainte de numirea sa în această funcţie, în noiembrie 2016, Mirela Iordan a fost Director de HR România, Cehia şi Slovacia, coordonând o echipă de profesionişti în resurse umane din 5 organizaţii Pfizer, printre care şi cea de la unitatea de producţie Pfizer din Cluj-Napoca.Ea s-a alăturat echipei Pfizer în 2001, anterior fiind Sales şi Marketing Director al GSK România, unde a fost responsabilă de implementarea strategiilor de marketing pentru toate ariile de activitate ale companiei.Mirela este absolventă a Facultăţii de Medicină din Constanţa şi deţine diploma de Master in Leadership – INSEAD Fontainebleau, precum şi diploma de Master of Business Administration, Tiffin University Ohio. În prezent, este parte a programului „Pfizer Female Aspiring” derulat în întreaga Europă.
-
Presedinte, ARPIM
Christian Rodseth, Managing Director al Janssen Companiile Farmaceutice ale Johnson & Johnson în România, este Preşedintele Asociaţiei Române a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM), începând cu luna februarie 2019.
Absolvent al unui program MBA internaţional, Christian Rodseth are o experienţă de peste 16 ani în industria farmaceutică, dobândită în diverse regiuni geografice şi sectoare ale mediului de afaceri.
-
Preşedinte, Asociaţia Română a Producătorilor de medicamente fără prescripţie, suplimente alimentare şi dispozitive medicale (RASCI)
.
-
CEO, Terapia
Cu o experienţă de aproape 30 de ani în industria farmaceutică, dl. Dragoş Damian este, în prezent, CEO-ul singurei companii hybrid de medicamente inovative, generice şi produse OTC din România: Terapia – o companie SUN PHARMA. Pe lângă fabricarea medicamentelor generice, compania pe care o conduce cuprinde şi unităţi de cercetare şi dezvoltare, laboratoare de calitate, de farmacovigilenţă, de studii clinice şi de bioechivalenţă. În acelaşi timp, dl Damian mai ocupă şi poziţia de Director Executiv al Patronatului Producătorilor Industriali de Medicamente din România (PRIMER), din care fac parte cele mai importante 19 fabrici de medicamente din ţară. Dl. Dragoş Damian şi-a început cariera în industria farmaceutică în anul 1993, imediat după absolvirea Universităţii de Medicină şi Farmacie din Cluj-Napoca, fiind de profesie medic.
-
Director General, Antibiotice Iaşi
Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi Director General Antibiotice SA Ioan Nani şi-a început activitatea la Antibiotice în 1994, ca Director Financiar iar din 1998 ocupă funcţia de Director General.
De profesie economist, a acumulat de-a lungul carierei o experienţă remarcabilă de peste 30 de ani în economie şi management. Sub conducerea sa, Antibiotice a cunoscut profunde transformări devenind principalul producător român de medicamente generice şi lider mondial, standard de referinţă la nivel internaţional pentru substanţa activă Nistatină. În ultimii ani a orientat compania spre internaţionalizare, Antibiotice devenind un brand românesc de prestigiu care dezvoltă parteneriate în peste 70 de ţări ale lumii, un business sustenabil, orientat spre cunoaştere şi dezvoltare, cu capacităţi de producţie moderne, aliniat standardelor de calitate naţionale şi internaţionale impuse de piaţa farmaceutică.
-
Director General, Spitalul Universitar de Urgenţă Militar Central “ Dr. Carol Davila”
.
-
Director General, Ropharma
.
-
Managing Partner , Casa de Avocatură „Bondoc şi Asociaţii” SCA
Lucian Bondoc este Partenerul Coordonator al Bondoc şi Asociaţii SCA şi coordonatorul practicii Fuziuni şi Achiziţii din cadrul firmei. Lucian se concentrează pe proiecte de fuziuni şi achiziţii, dreptul concurenţei, ştiinţele vieţii şi proiecte de investiţii într-o gamă largă de industrii, dar are în acelaşi timp o experienţă vastă şi semnificativă în proiecte de restructurare financiară şi insolvenţă, conformitate/ managementul crizei, PPP/concesiuni, IT&C, ajutor de stat, confidenţialitatea datelor, energie şi resurse naturale şi o serie de alte domenii juridice, cu o expunere semnificativă la problemele UE. Are o reputaţie recunoscută in calitate de reprezentant al creditorilor în proiecte majore de restructurare şi insolvenţă. Lucian este, de asemenea, implicat în mod regulat în comentarea proiectelor de acte legislative sau în pregătirea altora noi.
Lucian este Emeritus în Fuziuni şi Achiziţii (Chambers & Partners 2022), este coautor de ani de zile al capitolului referitor la România al „Chambers Practice Guide Corporate M&A”. El este considerat a fi „capabil să găsească soluţii juridice pragmatice la nevoile de afaceri şi să gestioneze un număr impresionant de probleme juridice” [Chambers and Partners, 2022]. Este „excelent” [Legal 500, 2021], precum şi „extrem de bun în gestionarea crizelor, are cunoştinţe solide în numeroase domenii de drept şi o abordare holistică”. – Chambers & Partners, Corporate şi M&A – 2017.
-------------------------
Lucian Bondoc is the Managing Partner of Bondoc si Asociatii SCA and head of the M&A practice of the firm. Lucian focuses on M&A, competition law, life sciences and investment projects across a wide range of industries but has broad and significant experience in financial restructuring and insolvency projects, compliance/crisis management, PPP/concessions, IT&C, state aid, data privacy, energy and natural resources and a number of other legal areas, with a significant exposure to EU matters. He has a strong reputation for creditor side mandates on major restructurings and insolvencies. He is also regularly involved in commenting on draft pieces of legislation or preparing new ones.
Lucian is Emeritus in M&A (Chambers & Partners 2022), has co-authored for years the Romanian chapter of „Chambers Practice Guide Corporate M&A”. He is considered “able to find pragmatic legal solutions to business needs and to master impressive amount of legal issues“ [Chambers and Partners, 2022]. He is “excellent” [Legal 500, 2021], as well as "very good in crisis management, has solid knowledge of many areas of law and a holistic approach." – Chambers & Partners, Corporate and M&A – 2017
-
Asociat Fondator şi Managing Partner, Buduşan, Albu & Asociaţii
Gabriel Albu este Asociat Fondator şi Managing Partner Buduşan, Albu & Asociaţii, cu experienţă profesională vastă, începută în firme de avocatură multinaţionale. Înainte de a se concentra pe practica de drept penal al afacerilor, Gabriel Albu a fost parte a unor firme de top precum Linklaters, CMS Cameron McKenna şi Salans (în prezent, Dentons).
Gabriel Albu a gestionat cauze complexe, implicând acuzaţii de evaziune fiscală şi fraudă împotriva finanţării UE, acuzaţii de corupţie, de fraudă financiară, infracţiuni pe piaţa de capital şi fraude privind achiziţiile publice. Deţine o solidă şi diversă experienţă în domeniul corporate, asistând şi reprezintând un număr mare de companii şi persoane fizice în proceduri penale complexe, aflate sub atât jurisdicţia naţională, şi cu elemente internaţionale.
-
medic primar chirurgie toracică , Spitalul Sfantul Constantin Brasov
.
-
Executive Director, ADEM
.
-
Tax Partener şi Coordonator, NNDKP Consultanţă Fiscală
Alina Timofti este unul dintre cei mai apreciaţi consultanţi fiscali din România, cu o experienţă profesională de peste 22 de ani în domeniu. Este Tax Partner şi unul dintre coordonatorii NNDKP Tax Advisory Services. Asistă clienţi din industrii puternic reglementate, precum infrastructură şi transport, industria farmaceutică, tehnologie, energie şi resurse naturale, sectorul industrial sau construcţii. Ghiduri internaţionale de specialitate, precum The European Legal500 sau Chambers & Partners o recunosc pe Alina precum un consultant fiscal de top în România . Ea este membru al grupurilor de lucru ce consiliază Ministerului de Finanţe cu privire la modificarea Codului Fiscal. Este membru fondator al NNDKP CELF – Centrul de Excelenţă în Litigii Fiscale.
-
Director Naţional al Clinicilor Medicover şi Director Comercial al companiei, Medicover România
Delia Iliasa ocupă funcţia de Director Naţional al Clinicilor Medicover şi Director Comercial al companiei Medicover România şi coordonează echipele de Sales, Customer Service, Marketing şi departamentul operaţional. Anterior acestei poziţii, Delia a ocupat funcţia de COO în cadrul World Class Romania.
Cu o experienţă de peste 15 ani în leadership şi management, Delia Iliasa a activat în industrii diverse: de la consultanţă financiară, la auto şi fitness. Rezultatele obţinute de Delia în aceste medii competitive au la baza lor dorinţa de autodepăşire şi dorinţa de a învăţa ceva nou în fiecare zi. În acest sens, Delia urmează programul EMBA al Maastricht School of Management, pe care îl va absolvi în 2019.
Delia Iliasa a ghidat cu succes echipe mari, iar pentru ea cea mai importantă resursă este cea umană.
-
CEO, Medicover
.
-
Director Financiar, Ropharma
.
-
Fondator, Enayati Medical City
Doctor şi antreprenor în sănătate de 25 de ani, dr. Wargha Enayati este fondatorul Reţelei Private Regina Maria şi al Enayati Medical City, primul oraş medical din România care cuprinde spital integrat de oncologie, spital de geriatrie, cel mai mare ambulatoriu cu 50 de cabinete şi un centru rezidenţial pentru vârstnici.
De origine germană, dr Enayati a început Facultatea de Medicină în Regensburg, Germania şi a absolvit Facultatea de Medicină de la Cluj. Specializarea de cardiologie a făcut-o la spitalul Fundeni din Bucureşti. S-a născut în 1964 în Germania, provine dintr-o familie de origine iraniană, şi are triplă cetăţenie: Germană, Iraniană, Română. A venit în România în 1983, în plin regim comunist.
-
General Manager, Roche Romania
Martine Draullette este expert contabil autorizat (Certified Public Accountant) şi a absolvit un MBA în Audit Financiar şi Contabil de la ESSEC Business School din Franţa.
Martine Draullette şi-a început cariera la PriceWaterhouse în 1984, în Franţa şi Marea Britanie, unde a avut contact cu sectorul farmaceutic din poziţia de manager senior responsabil pentru subsidiarele Roche şi BMS din Franţa.
Cariera lui Martine Draullette în cadrul Grupului Roche a început în 1996, când a fost numită Head of Accounting, Reporting and Manufacturing Controlling. Subsidiara Roche din Franţa este a doua din Europa, cu vânzări anuale de peste 1,3 mld euro.
Începând cu octombrie 2003, a fost numită Finance Director al Roche Franţa. În această perioadă, responsabilităţile sale au cuprins activităţile de finanţe, taxe, achiziţii, cercetare de piaţă şi eficacitatea echipelor de vânzări precum şi un rol de coordonare şi supervizare a activităţilor IT ale subsidiarei. Î
n această poziţie, Martine Draullette a fost şi membra a Pharma Medicines Finance Leadership Team, împreună cu directorii financiari regionali.
Martine Draullette este General Manager al Roche România începând cu iunie 2015.
Martine Draullette este căsătorită şi are doi copii. Îi plac drumeţiile şi activităţile în aer liber, lectura şi timpul petrecut cu familia.
-
Country Head, Takeda
Dominika Kovacs is not your typical health care executive. For more than 20 years, she has inspired and guided individuals, teams, and organizations to new heights of performance by thinking differently about research and development (R&D) and commercialization.
A true innovator and change agent, Dominika is relentless when it comes to reshaping the future of health care. Throughout her experience—which spans pharma, biotech, and vaccines—she has redesigned and revitalized operations by balancing big ideas with data-driven insights, and by bringing people on the journey toward shared success.
Dominika’s career started in R&D, grew into R&D transformation, and then expanded into commercialization. In 2015, she joined Takeda as Senior Director of Strategic Planning and Operations. A year later, she was appointed by the CEO and CMSO to change the company’s R&D vision, capabilities, and mindset. As Head of the R&D Transformation Office, she reimagined and redesigned the R&D organization to focus on specific therapeutic areas, secure external partnerships, boost operational agility, and optimize the global footprint.
After piloting this massive change in Takeda’s R&D strategy, Dominika was awarded the role of Country Manager in Portugal. In this capacity, she created a culture enriched with real-world insights and outcomes. She established partnerships with industry, academic, and government organizations to advance alternative, value-based contracting. In addition, she ingrained a feedback loop into the organization that works alongside operational improvements to promote continuous learning, change, and process improvement.
Before joining Takeda, Dominika performed key roles with Novartis Vaccines, working in the U.S. and Europe. As Head of the Global Technical Development Franchise, she directed product and process development for the bacterial vaccine portfolio. She also redesigned operations and worked with FDA and EMA officials to garner support for product development initiatives. After the $7.1B acquisition by GlaxoSmithKline, she facilitated corporate integration and ensured continuity for assets in the portfolio.
Prior to Novartis, Dominika earned a series of promotions with Amgen. First, she was selected for the company’s multi-year leadership development program, where she learned the business through rotations that touched sales, marketing, HR, regulatory, and medical affairs. Then she advanced to influential positions including Director of Business Performance, Director of Research Operations, and Senior Manager of R&D Licensing.
Dominika is a multilingual global citizen with experience living and working in North America, Europe, and Asia. Her community-focused activities include mentoring in MIT’s Undergraduate Practice Opportunity Program, serving in Novartis’ Diversity Council, and founding Amgen’s Women’s Interactive Network. She holds an MBA in Finance from the Anderson School of Management and BS in Chemical Engineering from McMaster University in Canada. She was a Fiercest Women in Life Science honoree in 2017.
-
General Manager, Zentiva Romania & Moldova
Simona Cocoş este directorul general al Zentiva, unul dintre cei mai mari producători de medicamente din România. A absolvit Facultatea de Chimie, specialitatea inginerie chimică, şi deţine un MBA în management şi strategie. Activează în domeniul farma din 1995, perioadă pe parcursul căreia a deţinut diverse funcţii în vânzări şi marketing, precum şi poziţii regionale în cadrul Zentiva. Din 2017 este director general al Zentiva România şi Moldova.
-
Director General, OSMR (Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania)
.
-
manager, Spitalul Colţea
.
-
fondator şi Director General, Centrul Medical Provita
Dr. Ovidiu Nicolae Palea a absolvit Universitatea de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din Bucureşti în anul 1989 şi a finalizat apoi un program de rezidenţiat cu specializarea în Anestezie în cadrul George Washington University Hospital, Washington DC, SUA în anul 2003. Un an mai târziu a finalizat un program de cercetare (fellowship) în Terapie Intensivă în cadrul aceluiaşi spital, unde a continuat să lucreze până la sfârşitul anului 2007, când a revenit în România.
În 2011, a deschis un centru medical în domeniul terapiei durerii, fiind primul român acreditat în Terapia Durerii de către World Institute of Pain în august 2017. În anul 2018, centrul medical pe care l-a înfiinţat a devenit singura unitate de instruire medicală din Europa de Est şi Centrală care a fost acreditată ca unitate de instruire de către Societatea Europeană de Anestezie Regională şi Terapie a Durerii.
-
Director Comercial, Signal Iduna
Cu o experienţă de peste 16 ani în mediul corporate şi peste 11 ani în asigurări de sănătate şi viaţa, în sfera beneficiilor pentru angajaţi, Dan Dobre ocupă poziţia de Director Comercial în cadrul companiei de asigurări de sănătate Signal Iduna. Coordonează strategia comercială a companiei şi susţine activitatea canalelor de distribuţie în vânzări corporate pentru rezultate optime, în acord cu obiectivele companiei, contextul pieţei şi nevoile clienţilor.
-
CEO, Spital Monza
.
-
Partener, PwC Romania
Ruxandra Târlescu s-a alăturat echipei PwC România în anul 2007 şi este în prezent Partener de Servicii Fiscale şi Juridice, coordonând totodată echipele dedicate industriei farmaceutice şi de sănătate şi de retail & FMCG. Absolventă a Academiei de Studii Economice, Ruxandra este de asemenea membru în Camera Consultanţilor Fiscali din România. De-a lungul carierei sale, Ruxandra a fost implicată în numeroase proiecte complexe de restructurarea afacerilor, fuziuni şi achiziţii, audit de taxe, proiecte de revizuire fiscală, diverse alte proiecte de consultanţă privind impozitarea companiilor, acumulând o experienţă substanţială atât în fiscalitatea locală cât şi internaţională.
-
Proprietar, Gral Medical
.
-
Charisma Pharma Director, TotalSoft
George are o experienţă semnificativă în domeniul farmaceutic, rezolvând de peste 15 ani provocările distribuitorilor şi retailerilor din această industrie. A participat şi a coordonat dezvoltarea unei soluţii complexe care răspunde nevoilor companiilor din pharma, pornind de la cele mai simple cerinţe cu privire la managementul depozitelor, logistică, stocuri, retail şi până la analize şi raportări complexe. George s-a alăturat echipei TotalSoft în 2003 şi a preluat treptat responsabilităţile de dezvoltare şi implementare a soluţiilor de business pentru domeniul farmaceutic, în prezent conducând divizia Charisma Pharma.
-
Associate Director Office Agency, Colliers
.
-
Manager, Farmaciile Iris Pharm
.
-
Corporate Wellness & Engagement Consultant, Aon Romania
.
-
CFO, Morphosis Capital
Dragos has over 15 years of experience in Finance and Board positions in Romania, Netherlands, Germany and Spain in multinationals such as Procter & Gamble, TNT and Beam Suntory. Before joining Morphosis, Dragos was Finance Director for Beam Suntory in Frankfurt and Madrid, with responsibility over more than 25 countries in Eastern Europe, Middle East and Africa, including two Joint Ventures in Russia and South Africa where he was Non-Executive Board director while also supervising the local Finance teams.
In this role, he gained extensive experience in commercial finance, financial management, M&A, strategy and business development, as well as partnering with the business and driving growth in challenging environments. Before Beam Suntory, Dragos was Global FP&A Manager for TNT Express in Amsterdam, where he provided relevant reporting and analysis to the CEO, CFO and the Board. During that time, he participated in the integration of various acquisitions (Slovenia, China and two in Brazil) into the TNT systems and processes. Dragos has started his career with Procter and Gamble in Romania as a Financial Analyst.