.
-
Ministrul Sănătăţii, .
-
General Manager, Roche Romania
Claudia Fleischer este Director General al Roche România, începând cu 1 aprilie 2021. Din această poziţie, Claudia supervizează transformarea filialei locale a Grupului Roche către o nouă structură care va răspunde mai bine nevoilor sistemului medical şi ale pacienţilor din România.
Cu peste 17 ani de experienţă în industria farmaceutică, Claudia a deţinut mai multe poziţii de conducere, cu responsabilităţi în dezvoltarea tehnică şi clinică de produse medicale, în mai multe departamente din cadrul diviziilor de Diagnostic şi Farmaceutice ale Grupului Roche.
Claudia Fleisher şi-a început cariera în Grupul Roche în 2004, din poziţia de Global Trial Coordinator, Pharma Technical Development. În 2015 a fost numită Audit Director Global Functions, înainte de a prelua ultimul său rol de Director General, Roche Diagnostics Automation Solutions în 2017. Claudia este farmacist licenţiat şi deţine un doctorat în Chimie Farmaceutică de la Universitatea Ludwig-Maximilian din Munchen, Germania.
-
Director General, Medicover Romania
Dr. Florinela Cîrstina este directorul general al Medicover România, singurul furnzior de servicii de sănătate cu expertiză internaţională din România. Absolventă a Universităţii de Medicină şi Farmacie din Timişoara, Florinela Cîrstina este recunoscută la nivel internaţional datorită implementării cu succes a unor politici şi bune practici medicale în ţări în curs de dezvoltare şi în zone de război. S-a alăturat Medicover România în 2016, în calitate de director medical, cu responsabilităţi care au vizat standardele de calitate medicală şi reglementare. În 2017, ea a deţinut conducerea Spitalului Medicover din Bucureşti. Începând din 2020, este directorul general al Medicover România, funcţie din care coordonează activitatea a 26 de clinici în Bucureşti şi în ţară, a patru spitale generaliste: în Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea şi Craiova, 29 de cabinete on-site, precum şi extinderea companiei la nivel naţional prin achiziţii şi dezvoltare organică.
-
Preşedinte şi Director General, UNSAR
Alexandru CIUNCAN are o experienţă de peste 18 ani în domeniul asigurărilor şi pensiilor private în Europa Centrală şi de Est, cu expertiză în mod special în zona de business conduct, reglementare, protecţia consumatorului, media şi jurnalism financiar.
Începând cu septembrie 2018, Alexandru ocupă poziţia de Director General al UNSAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România, iar din august 2019 este Membru în Consiliul Director al ISF-Institutul de Studii Financiare. De asemenea, din septembrie 2022, Alexandru CIUNCAN este şi Preşedinele UNSAR. Între 2013 şi 2018, Alexandru a fost membru al IRSG şi al OPSG, cele două grupuri de Stakeholderi din cadrul EIOPA - Autoritatea Europeană de Supraveghere în Asigurări şi Pensii Ocupaţionale, participând la elaborarea şi dezbaterea unor acte legislative cu impact pe termen lung asupra industriilor asigurărilor şi pensiilor private. În acelaşi timp, a deţinut funcţiile de Secretar General al APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor – ONG-ul care a dezvoltat primele campanii naţionale de informare şi educare a consumatorilor - şi de Managing Partner al XPRIMM, o companie românească de media specializată în industria de asigurări din CEE şi SEE. Alexandru CIUNCAN a urmat cursurile Facultăţii de Management din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, deţine un Certificat Profesional în Management (OPEN University Business School, UK) şi este licenţiat PMP-Project Management Professional şi ACP-Agile Certified Professional (Project Management Institute, USA).
-
Director Executiv, Dent Estet
Cristian Taban este Director Executiv în cadrul grupului de clinici stomatologice DENT ESTET, liderul pieţei de medicină dentară din România, şi managerul Laboratorului dentar digital ASPEN. Timp de mai bine de 20 de ani, Cristian Taban a ocupat poziţii de management în companii multinaţionale de renume, precum Henkel şi General Electric (divizia Oil &Gas). Din anul 2014, este trainer al Asociaţiei Dental Office Managers România, în cadrul căreia susţine cursuri de Business Controlling, Leadership şi Sales. Pentru a-şi desavârşi pregătirea profesională, Cristian Taban a urmat numeroase cursuri de specializare în SUA, dar şi în Romania, printre care prestigiosul program de Leadership Development Program al lui Chris Braakman, MBA ASEBUSS la Kenesaw University din SUA, specializare în Finance în cadrul INSEAD Business School, participare la congresele AADOM SUA.
-
fondator şi CEO, Reţelele de Clinici Dentare Dr. Leahu
Dr. Ionuţ Leahu, fondator şi CEO al Reţelei de Clinici Dentare Dr. Leahu, medic stomatolog cu competenţă în implantologie orală
Dr. Ionuţ Leahu este medic specializat în implantologie orală şi fondator şi CEO al Reţelei de Clinici Dentare Dr. Leahu. A pornit afacerea în anul 2010, în oraşul Popeşti-Leordeni, unde, iniţial, a închiriat un cabinet medical. 12 ani mai târziu, reţeaua număra 19 centre stomatologice în toată ţara. Cea mai recentă investiţie, în a opta clinică dentară a reţelei din Bucureşti, marchează creşterea preocupării faţă de prevenirea afecţiunilor dentare, prin alocarea resurselor realizarea a cât mai multe tratamente simple, necostisitoare.
Preocuparea sa principală rămâne sănătatea reală a pacienţilor şi, în consecinţă, democratizarea accesului la servicii stomatologice de calitate pentru toţi românii. Din acest motiv, e determinat să impulsioneze creşterea industriei ca întreg, chiar dacă e în continuare nevoie de investiţii în prevenţie, inovaţie şi resursă umană din ce în ce mai calificată.
-
Preşedinte, ARPIM
Alina Culcea este Preşedinte al Asociaţiei Române a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) din noiembrie 2019. Alina Culcea deţine şi funcţia de director general al companiei Amgen România. Cu o experienţă de peste 17 ani în industria farma, Alina Culcea este absolventă a Facultăţii de Medicină şi Farmacie “Carol Davila”. A deţinut poziţii-cheie în companii precum Pfizer, Actavis sau GlaxoSmithKline. În toţi aceşti ani, Alina a jucat un rol activ ca parte a Board-ului în mai multe asociaţii ale industriei: ARPIM, LAWG, APMGR, contribuind cu experienţa ei la armonizarea strategiilor sectorului de sănătate, în beneficiul pacienţilor.
-
Senior Project Manager, CTP Romania
.
-
CEO, Terapia
Cu o experienţă de aproape 30 de ani în industria farmaceutică, dl. Dragoş Damian este, în prezent, CEO-ul singurei companii hybrid de medicamente inovative, generice şi produse OTC din România: Terapia – o companie SUN PHARMA. Pe lângă fabricarea medicamentelor generice, compania pe care o conduce cuprinde şi unităţi de cercetare şi dezvoltare, laboratoare de calitate, de farmacovigilenţă, de studii clinice şi de bioechivalenţă. În acelaşi timp, dl Damian mai ocupă şi poziţia de Director Executiv al Patronatului Producătorilor Industriali de Medicamente din România (PRIMER), din care fac parte cele mai importante 19 fabrici de medicamente din ţară. Dl. Dragoş Damian şi-a început cariera în industria farmaceutică în anul 1993, imediat după absolvirea Universităţii de Medicină şi Farmacie din Cluj-Napoca, fiind de profesie medic.
-
Managing Partner , Casa de Avocatură „Bondoc şi Asociaţii” SCA
Lucian Bondoc este Partenerul Coordonator al Bondoc şi Asociaţii SCA şi coordonatorul practicii Fuziuni şi Achiziţii din cadrul firmei. Lucian se concentrează pe proiecte de fuziuni şi achiziţii, dreptul concurenţei, ştiinţele vieţii şi proiecte de investiţii într-o gamă largă de industrii, dar are în acelaşi timp o experienţă vastă şi semnificativă în proiecte de restructurare financiară şi insolvenţă, conformitate/ managementul crizei, PPP/concesiuni, IT&C, ajutor de stat, confidenţialitatea datelor, energie şi resurse naturale şi o serie de alte domenii juridice, cu o expunere semnificativă la problemele UE. Are o reputaţie recunoscută in calitate de reprezentant al creditorilor în proiecte majore de restructurare şi insolvenţă. Lucian este, de asemenea, implicat în mod regulat în comentarea proiectelor de acte legislative sau în pregătirea altora noi.
Lucian este Emeritus în Fuziuni şi Achiziţii (Chambers & Partners 2022), este coautor de ani de zile al capitolului referitor la România al „Chambers Practice Guide Corporate M&A”. El este considerat a fi „capabil să găsească soluţii juridice pragmatice la nevoile de afaceri şi să gestioneze un număr impresionant de probleme juridice” [Chambers and Partners, 2022]. Este „excelent” [Legal 500, 2021], precum şi „extrem de bun în gestionarea crizelor, are cunoştinţe solide în numeroase domenii de drept şi o abordare holistică”. – Chambers & Partners, Corporate şi M&A – 2017.
-------------------------
Lucian Bondoc is the Managing Partner of Bondoc si Asociatii SCA and head of the M&A practice of the firm. Lucian focuses on M&A, competition law, life sciences and investment projects across a wide range of industries but has broad and significant experience in financial restructuring and insolvency projects, compliance/crisis management, PPP/concessions, IT&C, state aid, data privacy, energy and natural resources and a number of other legal areas, with a significant exposure to EU matters. He has a strong reputation for creditor side mandates on major restructurings and insolvencies. He is also regularly involved in commenting on draft pieces of legislation or preparing new ones.
Lucian is Emeritus in M&A (Chambers & Partners 2022), has co-authored for years the Romanian chapter of „Chambers Practice Guide Corporate M&A”. He is considered “able to find pragmatic legal solutions to business needs and to master impressive amount of legal issues“ [Chambers and Partners, 2022]. He is “excellent” [Legal 500, 2021], as well as "very good in crisis management, has solid knowledge of many areas of law and a holistic approach." – Chambers & Partners, Corporate and M&A – 2017
-
Manager, Spitalul Universitar de Urgenţă Elias
.
-
Manager, Institutul Clinic Fundeni
.
-
CFO, farmaciile DONA
Cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul financiar, Rareş Mărculeţ s-a alăturat Grupului DONA în 2019, ca Chief Financial Officer & Executive Member of the Board Of Directors. Anterior a lucrat în principal în domeniul telecom, ocupând diverse poziţii de conducere.
-
General Manager, STADA Romania
Absolvent al Facultatatii de Medicina din UMFB Carol Davila, Mihai Fugarevici ocupa pozitia de Country manager STADA Romania din anul 2017. In mandatul de 5 ani, compania si-a crescut afacerile de 5 ori, prin dezvoltarea operatiunilor, diversificarea portofoliului de produse si integrarea operatiunilor Walmark, in anul 2020. In anul 2021 a mapat Romania ca business case de sucess pentru Grupul STADA, directionand astfel investitia de constructie greenfield a unei facilitati de productie de peste 50 mil EUR catre Turda (Cluj).
-
Country Lead Sanofi Romania, Sanofi
De formaţie medic şi având o experienţă de peste 20 ani în industria farmaceutică, dr. Iulia Ionescu este Country Lead Sanofi Romanaia şi Director General al Diviziei General Medicines Sanofi Romania şi Moldova. De asemenea, este membru în BOARD-ul ARPIM.
-
Associate Director Offering Management & Data Suppliers, IQVIA Romania
Silviu is a healthcare professional with more than 20 years of experience, working for companies such Boehringer Ingelheim or GE Healthcare, mostly as Sales Manager. After spending some years in clinical trials, Silviu has joined IQVIA in 2021, being appointed as Associate Director Offering Management and Data Suppliers for Romania.In 2000 he graduated the Medical Bioengineering Faculty in Iassy and, later on, he has completed his education with the MBA program at Instituto de Empresa Business School, in Madrid.
-
Partner, Filip & Company
Silviu Vasile este specializat în materia dreptului concurenţei şi în domeniul farmaceutic şi al serviciilor medicale. Silviu are o experienţă semnificativă în asistarea şi reprezentarea clienţilor în proceduri de investigaţie desfăşurate de autoritatea de concurenţă, cu privire la notificarea concentrărilor economice, pregătirea de programe de conformare sau asistenţă de conformare în cursul obişnuit al afacerii. Totodată, Silviu asistă un portofoliu reprezentativ de clienţi din domeniul farmaceutic şi al serviciilor medicale cu privire la proiecte complexe ce implică aspecte de reglementare şi dezvoltarea de structuri contractuale compliante legal şi adecvate în aplicarea strategiilor de afaceri.
-
Partner Industrial Agency, Cushman & Wakefield | Echinox
Rodica Târcavu s-a alăturat companiei Cushman & Wakefield Echinox în 2005, iar în prezent este Partener în cadrul Industrial Agency. Este responsabilă de coordonarea activităţii de leasing a departamentului industrial, dar şi de extinderea portofoliului şi obţinerea de noi clienţi si noi oportunităţi de business. Ocupându-se de piaţa industrială, Rodica a sprijinit o multitudine de proprietari, dezvoltatori şi ocupanti. Experienţa ei include strategii de inchiriere & marketing, servicii de consultanţă şi tranzacţii de terenuri si investiţii. În ultimii ani, Rodica a fost implicată în tranzactii de peste 90.000 de metri pătraţi destinaţi spaţiilor logistice si industriale.
-
Product Director Pharma & Retail, HTSS
Ana Gavrilă ocupă poziţia de Pharma & Retail Product Director în cadrul High-Tech Systems & Software (htss), companie care se ocupă de transformarea digitală a peste 1.000 de clienţi din 15 ţări.
Ana activează, de 19 ani, în industria farmaceutică de retail, având o pasiune pentru lucrul cu oamenii şi îmbunătăţirea experienţei acestora cu ajutorul tehnologiei. -
Partener, PwC Romania
Ruxandra Târlescu s-a alăturat echipei PwC România în anul 2007 şi este în prezent Partener de Servicii Fiscale şi Juridice, coordonând totodată echipele dedicate industriei farmaceutice şi de sănătate şi de retail & FMCG. Absolventă a Academiei de Studii Economice, Ruxandra este de asemenea membru în Camera Consultanţilor Fiscali din România. De-a lungul carierei sale, Ruxandra a fost implicată în numeroase proiecte complexe de restructurarea afacerilor, fuziuni şi achiziţii, audit de taxe, proiecte de revizuire fiscală, diverse alte proiecte de consultanţă privind impozitarea companiilor, acumulând o experienţă substanţială atât în fiscalitatea locală cât şi internaţională.
-
Director General, Antibiotice Iaşi
Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi Director General Antibiotice SA Ioan Nani şi-a început activitatea la Antibiotice în 1994, ca Director Financiar iar din 1998 ocupă funcţia de Director General.
De profesie economist, a acumulat de-a lungul carierei o experienţă remarcabilă de peste 30 de ani în economie şi management. Sub conducerea sa, Antibiotice a cunoscut profunde transformări devenind principalul producător român de medicamente generice şi lider mondial, standard de referinţă la nivel internaţional pentru substanţa activă Nistatină. În ultimii ani a orientat compania spre internaţionalizare, Antibiotice devenind un brand românesc de prestigiu care dezvoltă parteneriate în peste 70 de ţări ale lumii, un business sustenabil, orientat spre cunoaştere şi dezvoltare, cu capacităţi de producţie moderne, aliniat standardelor de calitate naţionale şi internaţionale impuse de piaţa farmaceutică.
-
General Manager, Zentiva Romania & Moldova
Simona Cocoş este directorul general al Zentiva, unul dintre cei mai mari producători de medicamente din România. A absolvit Facultatea de Chimie, specialitatea inginerie chimică, şi deţine un MBA în management şi strategie. Activează în domeniul farma din 1995, perioadă pe parcursul căreia a deţinut diverse funcţii în vânzări şi marketing, precum şi poziţii regionale în cadrul Zentiva. Din 2017 este director general al Zentiva România şi Moldova.
-
Director General, Catena
.
-
director executiv , Farmaciile Myosotis
Asociatii companiei sunt: Chiriac Alexandru 50% si Stratulat Maria 50%
"In anul 1992 a fost deschisa prima farmacie din actuala retea Myosotis. Printr-un management de inalt profesionalism au reusit inca de la inceput sa se impuna ca lideri la nivelul judetului Galati.
Dupa 25 de ani de activitate, compania Myosotis numara peste 400 de angajati si consiliaza peste 250.000 de pacienti lunar, in cele 104 de unitati farmaceutice la 2018.
Cele 104 farmacii din retea onoreaza peste 30.000 de retete lunar. Din depozit se fac livrari zilnic la farmaciile din orasul Galati si de trei ori pe saptamana in Braila, Vrancea, Tulcea si Constanta. In relatia cu pacientii au un grad de fidelizare de peste 80%.
Farmaciile Myosotis au pornit ca o afacere de familie in care principalul obiectiv a fost si este imbunatatirea continua a calitatii serviciilor farmaceutice oferite.
Filosofia companiei este: grija si respectul fata de pacient. Faptul ca nu sunt afiliati niciunui producator sau distribuitor de produse farmaceutice le permite sa fie obiectivi in recomandarile facute, lucru care in timp a dus la crearea unei stranse legaturi cu pacientii sai.
Proprietarii Myosotis se mandresc ca, spre deosebire de marile lanturi de farmacii, ei nu au „vanzatori în halate albe”, ci farmacisti profesionisti si dedicati, care recomanda tratament eficient si complet, farmacisti care nu sunt motivati prin target de vanzari. Anul trecut au infiintat Academia Myosotis, un program de training pentru toti farmacistii angajati, prin care acestia isi exerseaza si isi imbunatatesc interactiunile cu pacientii.
O dovada in plus a faptului ca farmaciile Myosotis sunt orientate catre pacient, este conceptul de farmacie promovat.
-
Director Cercetare Dezvoltare, Ovidius Clinical Hospital Constanta
.
-
Proprietar, Gral Medical
.
-
Fondator, Enayati Medical City
Doctor şi antreprenor în sănătate de 25 de ani, dr. Wargha Enayati este fondatorul Reţelei Private Regina Maria şi al Enayati Medical City, primul oraş medical din România care cuprinde spital integrat de oncologie, spital de geriatrie, cel mai mare ambulatoriu cu 50 de cabinete şi un centru rezidenţial pentru vârstnici.
De origine germană, dr Enayati a început Facultatea de Medicină în Regensburg, Germania şi a absolvit Facultatea de Medicină de la Cluj. Specializarea de cardiologie a făcut-o la spitalul Fundeni din Bucureşti. S-a născut în 1964 în Germania, provine dintr-o familie de origine iraniană, şi are triplă cetăţenie: Germană, Iraniană, Română. A venit în România în 1983, în plin regim comunist.
-
Fondator, SanConfind Campina
.
-
Şef Secţie Chirurgie Generală, Director Medical al Spitalului Clinic SANADOR, Preşedinte al Consiliului Medical SANADOR, .
.
-
Manager General, MedEuropa Romania
.
-
Manager, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Oradea
.
-
Director Medical, Institutul Naţional de Boli Infecţioase "Prof. Dr. Matei Balş"
.
-
Proprietar, Farmaciie Băjan din Vâlcea
.
-
Director General, Servier Pharma România
Michel Eschenbrenner
General Manager Servier Pharma România
Michel Eschenbrenner conduce Servier Pharma România din octombrie 2020 şi are o experienţă extinsă în zona Europei Centrale şi de Est după ce s-a aflat la conducerea filialelor Servier din Slovenia, Ungaria şi Ucraina.
Cu o experienţă de peste 15 ani în compania Servier, Michel Eschenbrenner coordonează strategia companiei pe piaţa locală şi urmăreşte promovarea constantă a misiunii companiei, aceea de a oferi generaţiilor viitoare o lume mai sănătoasă. Împreună cu echipa sa de aproximativ 300 de angajaţi, Michel Eschenbrenner a plasat Servier România ca lider în cardiologie şi a dezvoltat o puternică prezenţă în zona de oncologie şi diabetologie.
Absolvent al Université ”Louis Pasteur” din Strasbourg şi deţinător al unui MBA de la NEOMA Business School, Michel Eschenbrenner are o experienţă de aproape 30 ani în domeniul medical, dobândită în roluri de Business Development Manager, Operations Manager şi General Manager pe diverse pieţe internaţionale.
Michel Eschenbrenner has been running Servier Pharma Romania since October 2020 and has an extensive experience in the Central and Eastern Europe markets after being at the head of Servier subsidiaries in Slovenia, Hungary and Ukraine.
With over 15 years of experience in Servier, Michel Eschenbrenner now coordinates the company's strategy in the local market and aims to constantly promote the company's mission, which is to offer future generations a healthier world. Together with his team of approximately 300 employees, Michel Eschenbrenner placed Servier Romania as a leader in cardiology and developed a strong presence in oncology and diabetology.
A graduate of the Université "Louis Pasteur" Strasbourg and holder of an MBA from NEOMA Business School, Michel Eschenbrenner has almost 30 years of experience in the medical field, gained in roles of Business Development Manager, Operations Manager and General Manager in various international markets.
-
Director de Programe, Pfizer Romania
.
-
Managing Director, Siemens Healthineers
Cu pregătire medicală şi 20 de ani de activitate în domeniul sănătăţii, atât în sectorul farmaceutic, cât şi în cel al serviciilor medicale, Dr. Claudia Oanea are o experienţă solidă în management strategic, operaţional şi organizaţional, dar şi în procese de due diligence, achiziţii de companii şi integrarea acestora, procese de joint venture, management al performanţei şi schimbării.
Este Country Head Romania Siemens Healthineers, funcţie pe care a preluat-o în luna ianuarie 2022. Anterior, a ocupat funcţii de conducere, atât în business development, cât şi în operaţiuni şi strategie în companii mari din domeniul sănătăţii.
Dr. Claudia Oanea este absolventă a Universităţii de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti, specializarea Medicină Generală şi, de asemenea, deţine diplome în Project Management de la The Open University şi de Pharmacy la Universitatea Liberă Internaţională din Moldova.