Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTENER PARTNER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTNER PARTNER PARTENER
Share event
AGENDĂ

ZF IMM ’25

ZF IMM ’25: IMMprevizibil: Micii antreprenori în faţa provocărilor. Cum facem să avem mai multe start-up-uri? Cum facem ca firmele mici să devină mijlocii? Cum facem ca firmele mijlocii să devină mari?

 

 

 

08:30 – 09:00: Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee

 

 

09:00 – 09:10: Deschidere eveniment Sorin Pislaru, redactor şef, Ziarul Financiar, şi Miruna Diaconu, jurnalist, Ziarul Financiar

 

 

09:10 – 09:20: One to one Liviu Sav, cofondator, BRIDGE-to-INFORMATION (Intervenţie ZOOM)

Bridge to Information – este o aplicaţie web prin care sunt oferite rapoarte de business interactive pentru IMM-urile care îşi bazează creşterea/dezvoltarea pe informaţii.

 

 

 

09:20 – 10:50: Panel 1. Cum arată sectorul IMM-urilor, cu ce se confruntă şi ce oportunităţi există?

 

Speakeri:

  • Delia Olteanu, Head of Micro & SME Clients Strategy, ING Bank Romania

ING Bank (Ţările de Jos), una dintre cele mai mari bănci din România, cu peste 2.500 de angajaţi şi active în valoare de 78 mld. lei în 2024;

 

  • Lucian Florea, proprietar, Fryday

Fryday (România) este un lanţ de restaurante fast-food care a finalizat anul trecut cu afaceri de 28,6 milioane de lei (5,7 mil. euro), dublu faţă de anul anterior;

 

  • Florin Vişoiu, Head of small and medium enterprise, Vodafone Business

Vodafone România (Marea Britanie), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecom este o divizie a grupului britanic Vodafone Group. Compania are peste 2.000 de angajaţi pe piaţa locală;

 

  • Cătălin Butnariu, Chief Strategy Officer, Amber Studio

Amber Studio (România) este cea mai mare agenţie românească de dezvoltare de jocuri video. A înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 180 mil. lei, compania având 612 angajaţi;

 

  • Felix Daniliuc, Director Executiv, Departament IMM, BRD Groupe Société Générale

BRD Groupe Société Générale (Franţa), a patra bancă din sistem, a înregistrat în 2024 un profit net de 1,47 miliarde lei. Compania are 5.854 angajaţi;

 

  • Daniela Casapu, Membră a directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare şi membră a consiliului de administraţie al Signal Iduna Asigurări

Signal Iduna (Germania), liderul pieţei de asigurări de sănătate a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 318 mil. lei la finalul anului 2024. Compania are 208 angajaţi;

 

  • Marius Băzăvan, Managing Partner & COO, Bacolux Hotels România

Bacolux Hotels (România) administrează hotelurile Craioviţa Hotel&Events din Craiova, Afrodita Resort&Spa şi Diana Resort din Băile Herculane şi Koralio din Eforie Nord. A încheiat anul trecut cu venituri de 10 milioane euro. Compania are 178 angajaţi.

 

 

Teme de discuţie:

  • Care sunt principalele provocări cu care se confruntă IMM-urile în această perioadă?
  • La ce ar trebui să fie atenţi pentru a face faţă provocărilor?
  • Care sunt riscurile la care se expun micii antreprenori?
  • Ce surse de finanţare au la dispoziţie IMM-urile? Cum pot profita antreprenorii de oportunităţile din piaţă?
  • Cum se pot pregăti de eventualele şocuri din piaţă?
  • Ce planuri de dezvoltare au? Care sunt oportunităţile de creştere?
  • Cum pot contribui micii antreprenori la dezvoltarea economiei locale?

 

 

 

10:50 – 11:20: In focus: Fondurile de investiţii, o sursă tot mai importantă de creştere pentru micii antreprenori

 

Speakeri:

  • Rudolf (Rudi) Vizental, CEO şi cofondator, ROCA Investments

ROCA Investments este o companie de private equity care oferă soluţii de capital şi parteneriat activ pentru consolidarea şi scalarea IMM-urilor româneşti. ROCA Investments înregistrează o valoare de piaţă de 81,64 mil. de euro.

 

  • Mihai Bîrliba, Fondator, BICO (Intervenţie ZOOM)

BICO Industries, producător de materiale de construcţii controlat de holdingul ROCA Industry are o cifră în 2024 de 164,6 mil. ron, consolidat la nivel de grup.

 

  • Alina Donici, Fondator, Artesana

Artesana, producator de lactate a cărui cifră de afaceri s-a ridicat la 7,5 mil. euro în 2023.

 

 

Teme de discuţie:

  • La ce se uită fondurile de investiţii când aleg să investească într-o companie? Care sunt criteriile pe care ar trebui să le îndeplinească o companie?
  • Care sunt sectoarele cele mai interesante pentru fonduri?
  • Pe lângă finanţare, cum ajută un fond dezvoltarea companiei?
  • Cât de deschişi sunt antreprenorii locali în a atrage investitori?
  • De ce aleg antreprenorii fondurile de investiţii?

 

 

 

11:20 – 12:50: Panel 2. De la mic la mare. Cum se pot dezvolta IMM-urile şi cine le ajută?

 

Speakeri:

  • Alexandra Arsene, Director IMM, Raiffeisen Bank România

Raiffeisen Bank România (Austria), a şasea bancă din sistem a raportat pentru anul 2024 un profit net în valoare de 1,67 mld. lei. Compania are 4.879 angajaţi;

 

  • Laurenţiu Giuşcă, Corporate Director, MedLife

MedLife (România), companie de servicii medicale, unul dintre cei mai importanţi operatori din piaţa serviciilor medicale private de pe plan local are o cifră de afaceri de 2,7 miliarde lei şi un număr de 10.000 angajaţi;

 

  • Laura Baldini, fondator, Logitrade

Logitrade (România), compania care deţine brandul de ciorapi Laura Baldini, a încheiat anul trecut cu afaceri de 8 milioane euro, încasări obţinute din vânzarea de ciorapi;

 

  • Adrian-Cătălin Bulboacă, Managing Partner, Bulboacă şi Asociaţii

Bulboacă şi Asociaţii (România) este unul din cele mai puternice branduri de pe piaţa avocaturii din România. Bulboacă şi Asociaţii are 15 avocati, cu 4 parteneri, iar ariile de practică de forţă sunt Finanţări & Restructurări şi Corporate M&A;

 

  • Lucian Boronea, proprietar şi CEO, Accent Travel

Accent Travel (România) este o agenţie de turism, specializată pe turismul de business, având o cifră de afaceri de aproximativ 11,5 mil. lei. Compania are un numar de 55 de angajaţi;

 

  • Dan Dodiţă, administrator şi acţionar, Spectral Mobila

Spectral Mobilă (România), producător de mobilă din Vaslui a încheiat 2024 cu afaceri de 7,5 mil. euro şi continuă extinderea reţelei de magazine. Compania are un număr de 113 angajaţi;

 

  • Roxana Mircea, Managing Partner, REI Grup

REI Grup (România), companie de consultanţă fonduri europene în top 3 în Romania, are  o cifră de afaceri de 3,2 mil. euro în 2024. Compania are 80 consultanţi în 8 birouri regionale;

 

  • Laurenţiu Ispir, partener, Booster Capital

Booster Capital (România), fond de private equity. La finalul anului trecut, fondul de investiţii a anunţat că a strâns 100 de milioane de euro pentru a investi în IMM-urile din România, Ungaria, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia.

 

 

Teme de discuţie:

  • Cât de rezilienţi se dovedesc a fi micii antreprenori în faţa provocărilor?
  • Cum pot transforma micii antreprenori o criză într-o oportunitate?
  • Cum se implică marile companii în sprijinirea micilor antreprenori?
  • Ce pot învăţa micile businessuri de la marile companii?
  • Cine şi de ce ar trebui să contribuie la creşterea rezilienţei micilor antreprenori?
  • Care sunt cele mai bune surse de finanţare?
  • Pentru ce au nevoie antreprenorii nevoie de finanţare – capital de lucru sau investiţii?

 

 

 

12:50 – 13:50: Panel 3. Cum facem să avem mai multe start-up-uri?

 

Speakeri:

  • Teodor Ivaşcu, fondator, Kloth Invest

Kloth Invest (România), firmă de consultanţă pentru IMM-urile din România care vor să acceseze fonduri nerambursabile, are cifra de afaceri 1 mil. lei;

 

  • Paul Negoiţă, Manager, Iris Pharm

Iris Pharm (România) este una dintre cele mai extinse reţele regionale de farmacii, cu 63 de unităţi în judeţul Buzău. Cifra de afaceri din 2023 este de aproximativ 45 milioane de lei;

 

  • Lucian Sopa, Managing Partner şi fondator, Sopa Consulting

Sopa Consulting (România), atelier din zona de marochinărie, are o cifră de afaceri 233 mii lei. Sopa Consulting a colaborat cu branduri de lux precum Prada şi Furla. Astăzi, colaborează cu branduri din afara ţării cu condiţia ca pe produse sa scrie Made in România.

 

 

Teme de discuţie:

  • Cum arată sectorul microîntreprinderilor?
  • Cât de mult contribuie microîntreprinderile la sănătatea economiei?
  • Cum poate creşte numărul companiilor nou înfiinţate?
  • Care sunt instrumentele care pot contribui la creşterea numărului de start-up-uri?
  • Cine contribuie la creşterea acestora?

 

 

13:50 – 15:00 Lunch & Networking

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali