Nir are peste 15 ani de experienta in crearea campaniilor de advertising, content si interactiune online. Este fondator si CEO la Othello, prima retea sociala israeliana pentru jurnalisti si artisti. A fost Editor Sef la portalul Tapuz si Head of Content Development in cadrul Walla Communications. Incepand cu anul 2008, Nir a ocupat pozitia de VP Creative in cadrul McCann Digital Tel Aviv, contribuind la dezvoltarea strategiilor de Digital Advertising si Social Media Interaction pentru brandurile din portofoliul agentiei. Anul 2013 a marcat pentru Nir inceputul colaborarii cu MRM Romania, in calitate de Head of Digital.
-
Director Comercial, Direct One S.A./ Seenow
Cu o experienta de peste 10 ani in telecomunicatii si internet, Catalin Clemente se ocupa acum de strategia comerciala la Direct One SA si Seenow.
În urmă cu 4 ani, Direct One a luat decizia de a investi în dezvoltarea unei noi linii de business, care să diferenţieze compania de competitorii săi din piaţa de telecom si să exploateze oportunitatea oferită de nevoia de distribuţie a conţinutului video pe Internet. Astfel ca parte a noii strategii, Seenow este primul serviciu de Live TV şi Video on Demand din Romania disponibil pe toate ecranele – PC, tabletă, smartphone şi Samsung Smart TV.
Anterior acestui rol Catalin si-a consolidat expertiza detinand diverse roluri atat in departamentele tehnice cat si comerciale in companii precum Vodafone si Romsys.
Catalin Clemente este licentiat in electronica al Universitatii Politehnica din Bucuresti si absolvent al programului EMBA in cadrul Asebuss/Kennesaw State University.
-
Managing Partner, iLeo
-
Fondator Trilulilu, CEO Zonga, Co-fondator LiveRail
In 2006 am absolvit Facultatea de Studii Europene din Cluj-Napoca, sectia Management, dupa care am urmat si un masterat in Publicitate la Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si Ale Comunicarii din Cluj-Napoca.
Sunt pasionat de tot ce inseamna online, marketing si management.
Primul contact cu Internetul l-am avut in anul 2000 cand am inceput sa lucrez ca designer freelancer, dupa care doi ani mai tarziu mi-am infiintat propria agentie de web design & development. Am condus personal afacerea, acumuland astfel ani importanti de experienta in tot ceea ce inseamna dezvoltarea de proiecte online.
In 2007 mi-am mutat focusul dinspre partea de servicii de web design si dezvoltare lansand Trilulilu, cel mai de succes proiect de pana acum. Site-ul a ajuns in primele 3 site-uri romanesti ca trafic la mai putin de trei ani de la lansare. Trilulilu a castigat diverse premii, printre care cel mai bun site de Divertisment si Timp Liber la festivalul Internetics 2007 sau Cel mai bun site de User Generated Content la Webstock in 2008.
In 2007, impreuna cu Andrei Dunca si Mark Trefgarne, am co-fondat LiveRail, companie care in prezent este unul din jucatorii de varf la nivel global in ce priveste tehnologia de video advertising pe Internet.
In octombrie 2012 am lansat Zonga, prima aplicatie de muzica din Romania care ofera acces pe baza de abonament la peste 18 milioane de melodii pe PC si mobil. Serviciul a fost nominalizat la 5 categorii in cadrul competitiei The Next Web Romanian Startup Awards, fiind premiat pentru “Best Design” si “Best User Experience”. Zonga a castigat si premiile “Best Entertainment App”, “Most Innovating App” si “Best of Mobilio” la Mobilio Awards ’13. -
Consultant Online, Metromind
-
Fondator, Purple Cat
Master Cat in agentia de consultanta in marketing si strategie online - parte a grupului Pitech+Plus, Loredana detine un traseu profesional provocator, cu peste 8 ani in publicitate la o agentie de top din Romania, 5 ani de media in televiziune si radio iar in prezent, firesc, orientata spre lumea digital.Pentru a intelege si construi prin rolul de Strategic Director, Loredana a studiat stiinta modelarii comportamentale, fiind in prezent Licensed Practitioner of Neuro Linguistic Programming.
-
Avocat, Cyberlaw.ro
Avocat cu experienta de peste 10 ani, specializat in legislatie Internet, Proprietate Intelectuala - cu acreditare internationala WIPO (World Intellectual Property Organization) si consilier in proprietate industriala pe marci.
Scrie articole de analiza juridica pe www.cyberlaw.ro si este membru al Asociatiei pentru Tehnologie si Internet (Apti).
La 32 de ani, Alexandru Ionescu Cosbuc este unul dintre cei mai tineri directori din SIVECO. Absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare din Universitatea Bucuresti, Alexandru Cosbuc lucreaza din 2003 pentru SIVECO Romania. -
Vicepresedinte International Accounts & Partners, SIVECO Romania
La 32 de ani, Alexandru Ionescu Cosbuc este unul dintre cei mai tineri directori din SIVECO. Absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare din Universitatea Bucuresti, Alexandru Cosbuc lucreaza din 2003 pentru SIVECO Romania.
In perioada 2006 - 2009 a urmat cursurile Harvard Business Schools, din Boston, a obţinut titlul de MBA la Tiffin University, Ohio, SUA, si in prezent este masterand la filosofie.
Vicepresedinte Adjunct International Accounts & Partners, Cosbuc conduce biroul SIVECO din Emiratele Arabe Unite si se ocupa de implementarea internationala a proiectelor mari de eLearning ale SIVECO Romania. -
Co-Owner & CMO, Ascendia Design
-
Country Manager, Google Romania
Dan Bulucea, Country Manager Google Romania, are o experienta 18 ani de vanzari in inalta industrie tehnologica, in marketing si dezvoltarea afacerilor din industria IT&C. Specializari: Business management, Vanzari, marketing si management.
Dan Bulucea a demisionat în 2010 din funcţia de director de marketing al Microsoft, după 13 ani în cadrul companiei.Bulucea a fost numit în 2006 în funcţia de director de marketing şi business (BMO Lead) al Microsoft România, după ce a ocupat timp de trei ani funcţia de Senior Platform Strategy Manager la Centrul Microsoft pentru Europa Centrala şi de Est din Germania. Noul şef al Google România deţine un MBA şi este licenţiat în informatică.
Dan Virtopeanu este unul dintre pionierii marketingului mobil din Romania, implementand in premiera nationala campanii bazate pe noi tactici. Avand mai mult de zece ani de experienta in domeniul marketingului mobil, Dan a fost implicat si in realizarea de aplicatii pentru mobil si a primelor mobile advergames din piata locala. Din 2006 depune eforturi in educarea pietei locale prin sustinerea de seminarii dedicate marketingului mobil. In prezent Dan Virtopeanu este Managing Partner al agentiei full service de marketing mobil Breeze Mobile, parte a Leo Burnett Group Romania.
"
["template_id"]=>
string(5) "14942"
["category"]=>
string(5) "22610"
}
}
-->
-
Managing Partner, Breeze Mobile
Dan Virtopeanu este unul dintre pionierii marketingului mobil din Romania, implementand in premiera nationala campanii bazate pe noi tactici. Avand mai mult de zece ani de experienta in domeniul marketingului mobil, Dan a fost implicat si in realizarea de aplicatii pentru mobil si a primelor mobile advergames din piata locala. Din 2006 depune eforturi in educarea pietei locale prin sustinerea de seminarii dedicate marketingului mobil. In prezent Dan Virtopeanu este Managing Partner al agentiei full service de marketing mobil Breeze Mobile, parte a Leo Burnett Group Romania.
-
Head of Branding, Google Romania
"Microbul IT&C a prins-o inca din primul an de facultate, cand i s-a oferit sansa de a lucra la Connex, primul operator GSM din Romania. Aici a invatat ABC-ul conceptelor de a-ti incanta clientii, de inovatie si pasiune pentru nou.
Dupa 8 ani petrecuti in Connex/Vodafone, drumul profesional a continuat in banking, la Unicredit Tiriac Bank ca si Sef al Departamentului de Canale Alternative, unde a continuat sa se dedice ideii de a face lucrurile altfel, iar provocarea a fost cu atat mai mare cu cat industria este eminamente una traditionala, pentru care tehnologia trebuie integrata in multiple proceduri si reglementari. Proiectele frumoase din online marketing, internet si mobile banking i-au deschis insa drumul spre cea mai inovatoare companie din lume, Google.
De 2 ani Doina se ocupa la Google de strategia de business si online marketing pentru industria financiara, Retail, FMCG, Auto din Romania; ea este de asemenea responsabila si de businessul de mobile de la noi din tara, pe care Google il considera ca fiind viitorul de succes in lumea digitala." -
Acollada Software Development Director, TotalSoft
Şi-a început activitatea în cadrul celui mai important producător român de software pentru business în anul 2005, ocupând poziţia de analist software. Patru ani mai târziu, odată cu înfiinţarea unei divizii specializate pe crearea de aplicaţii pentru dispozitive mobile a preluat conducerea acesteia şi s-a alăturat echipei de management a TotalSoft.Rezultatele excelente l-au propulsat rapid la conducerea Diviziei de Software - Acollada - poziţie din care coordonează o echipa de peste 120 de specialişti, are proiecte în 27 de ţări ale lumii, şi a impus TotalSoft ca unul dintre cei mai importanţi jucători regionali pentru integrarea tehnologiei wireless cu competenţe de ultimă generaţie.Bogdan Păduraru este licenţiat în informatică al Facultăţii de Informatică din cadrul Universităţii A.I. Cuza din Iaşi şi a terminat un MBA in cadrul Tiffin University.
-
Business Development Manager CEE, MasterCard Europe
Gabriel Ghiţă este Business Development Manager pentru regiunea CEE, în cadrul MasterCard Europe. Cu o experienţă de peste 10 ani în industria de carduri, Gabriel Ghiţă face parte din echipa MasterCard de la Bucureşti din anul 2007. Principalele responsabilităţi în calitate de Business Development Manager pentru Europa Centrală şi de Est sunt identificarea de noi oportunităţi de afaceri împreună cu instituţiile financiare partenere şi dezvoltarea noilor tehnologii de plată: contactless, plăţi mobile, soluţii pentru comerţul electronic.
-
Chief Security Strategist, Bitdefender
Alexandru Catalin Cosoi este Chief Security Strategist la Bitdefender, compania care produce cel mai bun antivirus din lume.
Catalin are o inalta specializare pe diverse tehnologii din domeniul securitatii informatice si este responsabil cu promovarea progresului tehnologic al companiei.
Realizarile sale i-au adus deja patru patente pentru dezvoltarea unor tehnologii inovatoare ce au fost implementate mai ales in software-ul antivirus Bitdefender.
-
CEO si Partener, Ascend NetSolutions
Din 1996 Mihai Paun a lucrat in pozitia de director executiv la Active International, una dintre primele societati de brokeraj autorizata CNVM si unul dintre cei mai importanti actori in piata de capital autohtona. Dupa 5 ani, din 2001, a construit Active Soft, ca CEO pana in 2011. In tot acest timp, a sustinut dezvoltarea unuia dintre cei mai mari publisheri de internet, cu proiecte de top si milioane de vizitatori unici. Anul 2011 a adus o noua schimbare: Ascend NetSolutions, companie axata pe online si mobile, unde Mihai Paun este CEO si partener.
-
Director Comercial, certSIGN
Adrian Floarea CISA, CISM si CRISC este Director Comercial in cadrul certSIGN.
Dl. Floarea a fost implicat in dezvoltarea de aplicatii de securitate IT (semnatura electronica, criptarea discului, distrugerea datelor) fiind unul dintre fondatorii echipei de cercetare-dezvoltare din departamentul de Securitate a Sistemelor Informatice din UTI, departament pe baza caruia a fost infiintata compania certSIGN. Inainte de lucra in UTI, respectiv certSIGN SA, dl. Floarea si-a desfasurat activitatea ca cercetator stiintific in cadrul Agentiei de Cercetare pentru Tehnica si Tehnologii Militare (ACTTM).
-
Co-fondator, Appscend
Andrei este unul dintre co-fondatorii Appscend. Compania a luat fiinta in 2010, fiind al doilea proiect antreprenorial la care participa alaturi de echipa din care fac parte si Gabi Dobocan si Sebastian Vaduva.
Parte din industria cu cea mai mare crestere la nivel mondial in ultimii ani, aplicatiile pentru telefoane mobile, Appscend a cunoscut o crestere rapida. In prezent, compania isi desfasoara activitatea in trei birouri aflate in Bucuresti, New York si Santiago de Chile, iar performantele tehnologiei propuse de catre Appscend au fost recunoscute in competitii internationale cum ar fi Pepsico 10 2011 sau Intel Business Challenge 2012
-
Strategic Brand Consultant, BrandFusion
Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategie de marketing, comunicare si brand management, iar de trei ani este consultant de brand si business partner in cadrul agentiei de branding BrandFusion. In 2011 a absolvit MBA-ul City University of Seattle, unde intre timp s-a acreditat ca instructor pentru sectiunea Strategic Brand Creation and Management. Expertiza sa acopera majoritatea domeniilor: IT, FMCG, financiar, retail, mass media.
-
Director Departament AeL e eContent, SIVECO Romania
Radu Jugureanu, directorul Departamentului AeL e eContent din SIVECO Romania, a studiat matematica la Universitatea din Bucuresti. Dupa absolvire, a lucrat ca profesor de Matematica si Informatica la scoala Nistoresti din judetul Vrancea si apoi la Colegiul National Cantemir Voda din Bucuresti.
A publicat primul articol referitor la utilizarea calculatorului ca mijloc educational in anul 1988. Este unul dintre primii utilizatori de INTERNET din Romania si promotor al introducerii calculatorului ca mijloc didactic. A publicat peste 50 de lucrari stiintifice in domeniul utilizarii calculatorului in procesul didactic, standardizare a procesului de dezvoltare de continut educational multimedia interactiv, profit cognitiv prin resurse multimedia in procesul de invatare, realitate virtual si invatare bazata pe proiect.
A participat la dezvoltarea cursurilor educationale multimedia pentru mai mult de 12.000 de scoli, in cadrul celui mai mare proiect IT din invatamant - Sistemul Educational Informatizat. In 2005, la Summit-ul Mondial pentru Societatea Informationala, continutul educational multimedia dezvoltat de echipa de eLearning din SIVECO Romania, condusa de Radu Jugureanu, a castigat titlul de "Cel mai bun continut educational din lume" la categoria e-Learning, fiind selectat din 20.000 de proiecte din 168 de tari."
A coordonat in calitate de director al departamentului AeL eContent din SIVECO Romania proiecte mari de informatizare a sistemelor nationale educationale in 10 tari de pe trei continente.
-
Sales & Marketing Director, Voucherry
.
-
VAS, Data & Handset Development Manager, COSMOTE Romania
Bogdan Ţibrin a fost numit VAS, Data and Handset Development Manager al COSMOTE Romania in iunie 2009. Inainte de aceasta functie, a fost Head of Handset Development in cadrul aceleiasi companii. Printre reponsabilitatile sale se numara coordonarea zonei de servicii cu valoare adaugata, precum si a celei care vizeaza introducerea noilor terminale in portofoliu.
Are peste 15 ani de experienta in domeniul telecom, lucrand deopotriva in departamentele de logistica si achizitie si marketing pentru operatori mobili de top. S-a alaturat echipei COSMOTE in 2006 si de atunci a participat la proiecte importante pentru companie, precum lansarea serviciului Muziton in 2008 si a gestionat cu succes extinderea portofoliului de aplicatii proprii, precum si a celor in parteneriat cu alti dezvoltatori (web’n’walk, Dolce Mobile TV, RadarMe, Mireo Navigation).
Bogdan este absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii din Bucuresti si a realizat de asemenea o serie de traininguri in domeniul sau de activitate.
-
Smartphone and Internet on mobile Lead, Vodafone România
Cu o experienta de 12 ani in telecom, perioada in care si-a imbogatit atat viziunea asupra tehnologiei, ci si cea de marketing de produs, Ovidiu conduce acum strategia de produse smartphone si internet pe mobil consumer. In ultimii doi ani a dezvoltat si lansat oferta de aplicatii pentru smartphone si tablete a operatorului Vodafone Romania, in premiera pe piata locala, atat prin dezvoltarea de servicii proprii Vodafone cat si a parteneriatelor cu cei mai importanti jucatori din piata de servicii digitale de continut - Cinemagia, Trilulilu, Sapte Seri, Seenow, fiind doar cativa dintre ei.
In perioada 2006 - 2009 a urmat cursurile Harvard Business Schools, din Boston, a obţinut titlul de MBA la Tiffin University, Ohio, SUA, si in prezent este masterand la filosofie.
Vicepresedinte Adjunct International Accounts & Partners, Cosbuc conduce biroul SIVECO din Emiratele Arabe Unite si se ocupa de implementarea internationala a proiectelor mari de eLearning ale SIVECO Romania.
" ["category"]=> string(5) "22610" } } -->
-
Dan Virtopeanu este unul dintre pionierii marketingului mobil din Romania, implementand in premiera nationala campanii bazate pe noi tactici. Avand mai mult de zece ani de experienta in domeniul marketingului mobil, Dan a fost implicat si in realizarea de aplicatii pentru mobil si a primelor mobile advergames din piata locala. Din 2006 depune eforturi in educarea pietei locale prin sustinerea de seminarii dedicate marketingului mobil. In prezent Dan Virtopeanu este Managing Partner al agentiei full service de marketing mobil Breeze Mobile, parte a Leo Burnett Group Romania.
"
["template_id"]=>
string(5) "14942"
["category"]=>
string(5) "22610"
}
}
-->
-
Managing Partner, Breeze Mobile
Dan Virtopeanu este unul dintre pionierii marketingului mobil din Romania, implementand in premiera nationala campanii bazate pe noi tactici. Avand mai mult de zece ani de experienta in domeniul marketingului mobil, Dan a fost implicat si in realizarea de aplicatii pentru mobil si a primelor mobile advergames din piata locala. Din 2006 depune eforturi in educarea pietei locale prin sustinerea de seminarii dedicate marketingului mobil. In prezent Dan Virtopeanu este Managing Partner al agentiei full service de marketing mobil Breeze Mobile, parte a Leo Burnett Group Romania.
-
VP Creative Excellence CEE & Creative Partner, McCann Bucharest
Adrian studied Architecture & Design in Bucharest in the early 90's, trying to find a job that is artistic but also has rational side to it. Later, he found out advertising offers the perfect match and something more: lots of fun. Thus he started his professional career in 1995 as a designer in a Romanian creative shop. In 1997 he was working for DMB&B (later to become D'Arcy) where he was half of the team that won the first ever-international award for Romania.
In 1998, Adrian joined McCann Erickson, and never left. In the 13 years as a creative director, his team won over 150 awards for creativity and effectiveness in competitions spanning from New York Festivals to Cannes and Epica, D&AD or Eurobest, while McCann Romania was six times the Agency of the Year in three national and regional competitions. In 2007 McCann Romania entered the Gunn Report's Top 50 creative agencies in the world.
In 2011 McCann became the first agency in Central and Eastern Europe to take home not one, but two Grand Prix and Titanium in Cannes Lions Festival for the "American ROM" Campaign for ROM Chocolate. The next year, the agency replicated the success of 2011 and won other 3 awards in Cannes Lions 2012.
Adrian experience spans from FMCG to retail and telecom working on local and international brands like Coca-Cola, Sprite, and Vodafone. Currently he is coordinating the Coca-Cola brands for 23 countries in Central and South Europe. Adrian is for VP Creative Excellence for Central Eastern Europe and Creative Partner of Bucharest office, founder member and President of Romanian Art Directors Club. In 2010 Adrian had completed an MBA degree in the Berlin School of Creative Leadership. -
CEO, Atypical Games LLC, Revo Solutions
Lucreaza de 20+ de ani in domeniul jocurilor video, am ocupat pozitii de top management in UBISOFT, GAMELOFT, VIVENDI GAMES MOBILE, NAMCO BANDAI. A infiintat Revo Solutions in 2005 avand ca principala activitate testarea jocurilor (QA). In 2008, datorita lansarii iPhone/iTunes, am inceput dezvoltarea de jocuri pe platforme mobile. Spune ca "Cel mai important moment de pana acum a fost prezenta colegilor mei pe scena la lansarea iPad3. Acolo, au prezentat Sky Gamblers: Air Supremacy". Tot anul trecut a infiintat in Statele Unite Atypical Games, companie sora, cu scopul de a deveni publisherul Revo Solutions. Pana acum a lansat cu succes Sky Gamblers: Storm Raiders. Pentru 2013, planul este sa intarim marca Sky Gamblers si sa diversificam genul de jocuri dezvoltate.
-
Head of Branding, Google Romania
"Microbul IT&C a prins-o inca din primul an de facultate, cand i s-a oferit sansa de a lucra la Connex, primul operator GSM din Romania. Aici a invatat ABC-ul conceptelor de a-ti incanta clientii, de inovatie si pasiune pentru nou.
Dupa 8 ani petrecuti in Connex/Vodafone, drumul profesional a continuat in banking, la Unicredit Tiriac Bank ca si Sef al Departamentului de Canale Alternative, unde a continuat sa se dedice ideii de a face lucrurile altfel, iar provocarea a fost cu atat mai mare cu cat industria este eminamente una traditionala, pentru care tehnologia trebuie integrata in multiple proceduri si reglementari. Proiectele frumoase din online marketing, internet si mobile banking i-au deschis insa drumul spre cea mai inovatoare companie din lume, Google.
De 2 ani Doina se ocupa la Google de strategia de business si online marketing pentru industria financiara, Retail, FMCG, Auto din Romania; ea este de asemenea responsabila si de businessul de mobile de la noi din tara, pe care Google il considera ca fiind viitorul de succes in lumea digitala." -
Business Strategy Manager, Microsoft Romania
Todi este Director, PR & Corporate Affairs la Microsoft România, rol în care este responsabil de Corporate Communications, programele de Citizenship şi iniţiative strategice care contribuie la realizarea impactului economic şi social al tehnologiei informaţiei. În rolurile anterioare la Microsoft, Todi a avut responsabilităţi de marketing, evangelism şi dezvoltare de noi linii de business.
Todi este Vicepreşedinte al Asociaţiei Patronale a Industriei de Software şi Servicii (ANIS) responsabil pentru piaţa internă, poziţie din care are este încredinţat de rolul industriei software în dezvoltarea competitivităţii economice a României.
-
Head of Digital Media, AEGIS MEDIA ROMANIA
-
General Manager, MobileFun @ UTI Grup
11+ years of experience with mobile development across all platforms. Specialist in product development in all its stages, marketing strategy from creativity to implementation. Specialties: Marketing, Innovative Marketing, Project Management, Business Development.