Conferinţe
TEME DE DISCUŢIE

ZIARUL FINANCIAR va invita la cea de-a II-a editie a ZF Mobilio'13 pentru a dezbate urmatoarele teme:

ZIUA 1- Operators, Publishers, Developers and last but not List… Clients businesses
  • Ce urmeaza in domeniul aplicatiilor mobile? Si cum se transorma o idee buna intr-o afacere buna?
  • Cum sunt afacerile transformate de aplicatiile mobile?
  • Ce content e pretabil pentru mobil, cat de lung este drumul intre provider-operator-client final? Ce tip de continut prefera userii si pentru care ar fi dispusi sa plateasca ?
  • Cati utilizatori din Romania / regiune platesc pentru continut si ce tip de continut
  • Obiceiuri de utilizare: de pe computer, smartphone, smart TV, tableta
  • Cand se va ajunge la o masa critica de utilizatori care sa permita o dezvoltare a ofertei de continut?
  • Sunt aceste aplicatii rampe de lansare pentru publicul din afara Romaniei? Ce putem invata din succesele inregistrate pe alte piete?
  • B2B apps. Ce dimensiune are piata? Ce tip de aplicatii inregistreaza cel mai mare succes?
  • Care ecosistem e mai bun pentru un dezvoltator - Apple, Blackberry, Microsoft, Google?
  • B2B apps vs B2C apps. Cum castigi bani dintr-o aplicatie pe App store? Cum se promoveaza aplicatiile B2B vs B2C?
  • Ce servicii si aplicatii consuma cumparatorul unei tablete de 100 de euro?
  • Cat de mare a fost explozia tabletelor in 2012 si ce urmeaza in 2013 - mai are piata forta sa creasca si pe seama cui?
  • Cata deschidere au producatorii locali de tablete sa pre-instaleze aplicatii ale dezvoltatorilor locali si i ce conditii?
  • Am tableta mea, am automat si aplicatiile mele? Experienta de pana acum a companiilor in ce priveste aplicatiile realizate / instalate pe tablete.
  • Am o aplicatie, cum stiu ca odata lansata nu sunt dat in judecata?
  • Cate hartii trebuie semnate si cu cine pentru a vinde continut legal pe smartphone-uri si tablete?
  • Ce se poate intampla daca aplicatia creata de mine a incalcat o lege a drepturilor de autor? Cum pot remedia situatia fara probleme legale?


ZIUA 2- mAdvertising, mShopping, mPayments

  • Care este cea mai buna platforma pentru dezvoltatori - ce ofera in prezent fiecare dintre ele
  • Ce programe de stimulare a dezvoltatorilor sunt disponibile
  • Probleme / Avantaje in relatia cu companiile mentionate
  • Ce vor oferi in 2013 dezvoltatorilor de aplicatii?
  • Avantaje/dezavantaje ale sistemelor inchise deschise (iOS&BB&WP versus Google)
  • De la fidelizarea clientilor on-device si online la inovatie in store si cresterea numarului de clienti din magazine mobilul a revolutionat shopping-ul online. Care sunt cele mai recente utilizari ale mobilului in e-commerce?
  • Banci, companii de carduri de credit, operatori pe mobil, furnizori de plati si vanzatori de tehnologie, ruleaza solutiile platilor mobile, dar in ciuda popularitatii lor aparente, adoptarea platilor mobile de catre consumatori ramane restransa. Ce urmeaza? Cum ii putem determina pe clienti sa adopte aceasta masura de plata?
  • Securitate&Intimitate&Incredere -Cum asiguram echilibrul intre protectia vizibila si cea invizibila? Ce strategii si solutii trebuie utilizate pentru a oferi un mediu mobil de incredere?
  • E gata educatia pentru tablete si aplicatii? Care este piata de continut educativ din Ro si din afara
  • Trendurile consumului de continut educativ
  • Care sunt cele mai accesate platforme cu continut educativ?
  • Se poate discuta in viitorul imediat urmator de inlocuirea manualelor cu tablete in Romania? Daca nu, cand?
  • Care este adoptia de catre copii a continutului educative pe tablete si telefoane?
  • In ce consta o campanie de advertising pe telefonul mobil?
  • Ce costuri implica o campanie pe mobil camparativ cu metodele "clasice"?
  • Care este plus valoarea pentru client dar si pentru brand-ul ce comanda o astfel de campanie?
  • Ce tool-uri pot folosi agentiile in promovarea unui continut pe telefonul mobil?
  • Cum se masoara succesul unei campanii mobile? Ce indicatori trebuie analizati pentru a masura succesul unei astfel de campanii?
  • Care sunt segmentele care inregistreaza crestere economica si unde ar trebui sa-mi concentrez investitiile?
  • Care sunt tendinţele? Şi cum vor afecta aceste tendinţe deciziile şi investiţiile mele de azi?