.
.
.
.
.
.
.
Doctor in economie, cu o experienta de 18 ani in Marketing, Tiberiu Dăneţiu participă la crearea si dezvoltarea retelei Auchan in Romania, care are in prezent 80 de magazine, dintre care 33 în Staţiile Petrom, la introducerea pe piata romaneasca a conceptului de discount generalizat, in contextul celor mai largi game de produse, cat si la punerea bazelor de ecommerce & digital Auchan, in perioada 2015-2019, activand in calitate de Director Inovatie. Totodată, el este membru în consiliul director AMRCR (Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România), membru al consiliului director al Confederatiei Patronale CONCORDIA şi membru de bord în Auchan Retail România.
In cadrul misiunii sale, participa la definirea si punerea in practica a viziunii, ambitiei si strategiei Auchan in Romania, la construirea proiectului comercial de tara si la definirea si coordonarea diferitelor activitati si proiecte din cadrul mixului de marketing: strategia de marca si strategia client, strategia sortimentala si de dinamica comerciala, politicile de pret, fundamentarea conceptelor de distributie si politica de comunicare publicitara si institutionala.
In centrul preocuparilor sale se regaseste clientul si modul in care Auchan poate raspunde cel mai bine nevoilor si asteptarilor sale - indiferent ca este vorba despre produse de baza, de modernitate, de placere, confort si servicii - alaturi de toate solutiile pentru sustinerea puterii lui de cumparare.
De-a lungul carierei sale, in paralel cu activitatea din domeniul privat, Tiberiu Dăneţiu a predat la ASE Bucuresti, Facultatea de Comert, si este co-autor al mai multor carti de Marketing.
Daniel Gross este cel mai vechi director general din retail în România. În prezent este responsabil, împreună cu Raffaele Balestra (CFO) şi Marek Dolezal (COO), de întreaga activitate PENNY în România - de la strategia de business şi planul de expansiune, până la întâmpinarea nevoilor clienţilor. Toţi cei peste 6.500 de angajaţi care fac parte din echipa PENNY, precum şi cei peste 600 de parteneri şi furnizori sunt principala sa preocupare şi responsabilitate.
Daniel Gross coordonează direct departamentele de Vânzări, Expansiune, Construcţii, Marketing, Comunicare Corporativă, Strategie şi PMO, Comerţ Digital. Împreună cu echipa a reuşit să crească reţeaua PENNY până la 339 de magazine, 4 centre logistice, dar şi să pună bazele unei noi abordări a companiei din perspectiva de angajator, care a adus la obţinerea titlului de Top Employer 2023 pentru al doilea an consecutiv.
.
Având rolul de Tax Partner în cadrul Mazars România, Bianca îşi foloseşte experienţa extinsă şi o înţelegere profundă a unei game largi de industrii pentru a-şi ajuta clienţii să îşi atingă obiectivele corporative. În acelaşi timp, Bianca îndrumă o echipă de profesionişti, cu experienţă şi cunoştinţe specializate în diverse domenii fiscale, care oferă companiilor consiliere tehnică, cu accent pe impozite indirecte (de ex. TVA, accize şi fonduri de mediu) în toate etapele ciclului lor de viaţă.
Bianca are o experienţă de peste 19 ani în domeniul legislaţiei TVA din România şi UE, fiind implicată în diverse proiecte de consultanţă. De când s-a alăturat firmei, Bianca a fost, de asemenea, responsabilă pentru mai multe proiecte şi a oferit consiliere cu privire la TVA si fond de mediu pentru companiile româneşti şi străine din diferite industrii.
Majoritatea proiectelor în care Bianca a fost implicată au făcut referire la consultanţă TVA, restructurare, transformarea lanţului de afaceri, transfer de afaceri, rambursare şi înregistrare TVA. Bianca a redactat numeroase articole pe tema TVA şi accize, iar acum lucrează cu echipa ei şi îi ajută să îşi dezvolte carierele, indiferent dacă aceştia aspiră să se specializeze în impozite indirecte sau să urmeze un drum către antreprenoriat.
De asemenea, Bianca este una dintre coordonatoarele grupului de lucru pe TVA din cadrul Camerei de Comerţ Româno-Americane (AmCham).
Cu o experienţă de peste 20 de ani în retail şi 17 ani în management, Adelina Badea a preluat direcţia executivă a grupului Mobexpert în februarie 2020 cu puţin timp înainte de declanşarea pandemiei în România. Cu toate acestea nu doar a reuşit, împreună cu echipa Mobexpert, să găsească rezolvări numeroaselor provocări ci şi să crească cifra de afaceri şi profitabilitatea companiei, implementând totodată proiecte noi, unul din cele mai importante fiind deschiderea magazinelor Mobexpert Concept Store în toată ţara.
Mobexpert este o companie vertical integrată, care realizează pe plan local întregul proces, de la designul şi proiectarea produselor, producţia în fabricile Mobexpert şi până la vânzarea de mobilier şi decoraţiuni în magazinele fizice proprii şi în magazinul online.
Ca parte a formării academice, Adelina este absolventă a programului EMBA de la IEDC Bled School of Management, Slovenia, în anul 2016.
Adelina spune că persoana care a inspirat-o dintotdeauna este soţul său, cel care a sprijinit-o de-a lungul timpului în proiectele sale. Una dintre pasiunile ei este tenisul, pe care îl practică de patru ori pe săptămâna împreună cu soţul ei.
.
.
.
.
.
.
Cu peste 16 ani de experienţă în retail şi administrarea proprietăţilor, Mihaela Petruescu coordonează activitatea echipei de Asset Services din cadrul companiei Cushman & Wakefield Echinox, formată din peste 35 de specialişti în property şi facility management pentru proiecte de retail, birouri şi logistică din Bucureşti şi alte oraşe regionale. Mihaela a gestionat de-a lungul timpului procesul de leasing al Mega Mall, Promenadă Mall, Shopping City Sibiu şi Suceava, Arena Mall Bacău, ERA Shopping Park Iaşi şi a creat Drawing Business Value Academy, un program de training dedicat chiriaşilor din centrele comerciale şi ocupanţilor din clădirile de birouri. Din 2020, echipa de Asset Services asistă clienţii şi partenerii în vederea obţinerii certificărilor internaţionale de sănătate şi siguranţă DEKRA Trusted Facility pe baza unui proces de audit şi control privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19.
.
.
.
.
.
.
Cu o experienţă antreprenorială vastă, Mioara Nicoleta Olteanu, are in portofoliu dezvoltarea a 11 branduri de retail şi private labels.
Din 2005, Art&Craft Design are ca misiune promovarea Romaniei, prin produse şi servicii care se adresează tuturor celor care doresc să ofere un dar romanesc.
.
Om de marketing de peste două decenii, Doina Vîlceanu a avut dintotdeauna o pasiune vie pentru mediul online. La început, a fost angajată într-o funcţie de conducere la o multinaţională, unde a experimentat timp de zece ani, pentru ca ulterior să îşi deschidă un magazin online. Şi pentru că i-au plăcut mereu provocările, în 2014 s-a alăturat companiei ContentSpeed, în calitate de Chief Marketing Officer. Astăzi, Doina Vîlceanu dă mai departe din experienţa sa, fiind mentor, consultant în stategie de marketing şi digitalizare omnichannel.
.
.
.
.