Conferinţe
Parteneri
  • KAUFLAND
    KAUFLAND
    PARTENER PLATINUM

    Cu sediul în Neckarsulm, Germania, Kaufland este o parte a grupului Schwarz, al patrulea cel mai mare retailer din lume. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine şi peste 132.000 de angajaţi în 8 ţări.

    Compania, unul dintre cei mai mari retaileri din România, este prezentă în economia locală din 2005 prin Kaufland România.

    Primul magazin Kaufland s-a deschis în Bucureşti, iar acum Kaufland România s-a extins în toată ţara, ajungând la 142 de magazine. Suntem o companie internaţională care se concentrează pe performanţă, dinamism şi corectitudine. Aceste valori ne ghidează şi ne motivează. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienţii să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preţ, prin promovarea sustenabilităţii şi a produselor locale. Acordăm atenţie sporită dezvoltării agriculturii regionale, asigurând astfel un sortiment variat de produse autohtone, prin dezvoltarea de parteneriate oneste cu producătorii locali. Abordarea noastră e una care răspunde la nevoile clienţilor noştri, pune bazele unor relaţii durabile cu producătorii locali, partenerii şi furnizorii noştri.

     

     

  • Carrefour
    Carrefour
    PARTENER GOLD

    Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Check-Out, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.

    Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.

    Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie şi suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.

     

  • Flanco
    Flanco

    Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1.350 de angajaţi, compania deţine o reţea de 126 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 90 de oraşe

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali