Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PRINCIPAL PARTENER BRONZE
Share event
AGENDĂ

Conferinţa ZF Retail 2017

Pariul pe "Made in România". Tendinţe în comerţul românesc.

27 aprilie 2017

Program (Draft)

 

009.30 – 10.00 – Primirea participanţilor

10:00 – 10:05 Cuvânt introductiv: Cristian Hostiuc, director editorial, Ziarul Financiar

 

Moderator: Cristian Hostiuc, director editorial, Ziarul Financiar

                 Cristina Roşca, editor, Ziarul Financiar

 

10.05 – 11.30 – Comertul alimentar, încotro? Ce planuri au cei mai mari jucători din domeniu şi ce se va întampla cu consumul în acest an?

·         Cum va evolua consumul în acest an? Mai are “combustibil” pentru a-şi continua galopul?

·         De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piaţă?

·         Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?

·         De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?

·         Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?

·         Care va fi ponderea comerţ modern – comerţ tradiţional în cinci ani?

 

Speakeri:

  Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România

  Andreea Mihai, Director de marketing , Carrefour Romania

  Ionuţ Roman, Director Relaţii Clienţi, Selgros

  Viorel Opaiţ, Business Development Director , JLL România

  Sorin Trocaru, Director General Adjunct, Daas

  Liliana Comăneci, Fondator, Quick Deli Convenience Store

 

11.30 – 11.45 Pauză de cafea

11.45 – 13.00  Comerţul, cea mai importantă “industrie” a României, ţine în spate creşterea economică          

·         Evoluţia consumului şi a pieţei de retail electro-IT. Omnichannel, integrarea online – offline, este noul model de business? Ponderea comerţului online / mobile. Cum a schimbat online-ul comportamentul de consum?

·         Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?

·         Comerţul cu cărţi, între online şi offline. Ce citesc românii? Se simte o revenire a vanzărilor de cărţi în forma fizică?

·         Într-o perioadă în care sportul câştigă tot mai mult teren, încotro “aleargă” retailerii de echipamente sportive? Care sunt activităţile sportive preferete de români

      ·         Integratorii de retail, străzi de shopping vs mall-uri. Unde îşi fac românii cumpărăturile?

 

Speakeri:

  Dragoş Sârbu, CEO, Flanco

  Tatian Diaconu, Director General, Immochan Romania

  Antoniu Niţuleasa, CEO, Intersport

  Cosmin UlmeanChief Operating Officer, Noriel

  Nicoleta Iordan, Fondator, Cărtureşti

  Lucia Buzduga, General Manager, Il Passo

  Roxana PetreBusiness Developer Manager For Romania, Mastercard Europe

 

 

13.00 – 14.00 Prânz şi networking 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali