Grupul a anunţat ieri finalizarea achiziţiei portofoliului de energie regenerabilă al Evryo Group…
Conferinţa ZF Retail 2017
Pariul pe "Made in România". Tendinţe în comerţul românesc.
27 aprilie 2017
Program (Draft)
009.30 – 10.00 – Primirea participanţilor
10:00 – 10:05 Cuvânt introductiv: Cristian Hostiuc, director editorial, Ziarul Financiar
Moderator: Cristian Hostiuc, director editorial, Ziarul Financiar
Cristina Roşca, editor, Ziarul Financiar
10.05 – 11.30 – Comertul alimentar, încotro? Ce planuri au cei mai mari jucători din domeniu şi ce se va întampla cu consumul în acest an?
· Cum va evolua consumul în acest an? Mai are “combustibil” pentru a-şi continua galopul?
· De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piaţă?
· Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?
· De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?
· Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?
· Care va fi ponderea comerţ modern – comerţ tradiţional în cinci ani?
Speakeri:
Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România
Andreea Mihai, Director de marketing , Carrefour Romania
Ionuţ Roman, Director Relaţii Clienţi, Selgros
Viorel Opaiţ, Business Development Director , JLL România
Sorin Trocaru, Director General Adjunct, Daas
Liliana Comăneci, Fondator, Quick Deli Convenience Store
11.30 – 11.45 Pauză de cafea
11.45 – 13.00 Comerţul, cea mai importantă “industrie” a României, ţine în spate creşterea economică
· Evoluţia consumului şi a pieţei de retail electro-IT. Omnichannel, integrarea online – offline, este noul model de business? Ponderea comerţului online / mobile. Cum a schimbat online-ul comportamentul de consum?
· Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?
· Comerţul cu cărţi, între online şi offline. Ce citesc românii? Se simte o revenire a vanzărilor de cărţi în forma fizică?
· Într-o perioadă în care sportul câştigă tot mai mult teren, încotro “aleargă” retailerii de echipamente sportive? Care sunt activităţile sportive preferete de români
· Integratorii de retail, străzi de shopping vs mall-uri. Unde îşi fac românii cumpărăturile?
Speakeri:
Dragoş Sârbu, CEO, Flanco
Tatian Diaconu, Director General, Immochan Romania
Antoniu Niţuleasa, CEO, Intersport
Cosmin Ulmean, Chief Operating Officer, Noriel
Nicoleta Iordan, Fondator, Cărtureşti
Lucia Buzduga, General Manager, Il Passo
Roxana Petre, Business Developer Manager For Romania, Mastercard Europe
13.00 – 14.00 Prânz şi networking