Economist de profesie, pasionat de cifre şi un orator plin de carismă, Valer Hancaş are o experienţă de peste 17 ani în companii internaţionale de retail.
De-a lungul timpului, Valer a deţinut diferite poziţii de management în compania Kaufland România, acumulând numeroase niveluri de expertiză în cadrul Departamentelor de Vânzări, Achiziţii sau Marketing. În prezent, deţine funcţia de Director de Comunicare & Corporate Affairs în cadrul Kaufland România în care activează de peste 15 ani.
Din această poziţie, Valer coordonează toate activităţile de comunicare externă şi internă, incluzând şi activităţi CSR şi Public Affairs, atât pentru România, cât şi Republica Moldova.
Este adeptul interacţiunii directe şi deschise cu oamenii, iar activităţile în care este implicat i se potrivesc ca o mănuşă. De fiecare dată când i se oferă ocazia, comunică cu entuziasm despre ce înseamnă brandul şi viziunea Kaufland. Având în vedere că strategia companiei Kaufland urmăreşte implicarea activă la nivelul comunităţii în următoarele direcţii: probleme sociale, sănătate, educaţie, sport, protejarea mediului şi susţinerea producătorilor români, Valer Hancaş susţine şi promovează la nivel intern şi extern şi proiectele de CSR& Sponsorship ale companiei.
Mai mult, începând cu iulie 2017, Valer Hancaş este vicepreşedinte în Comitetul Director al Global Compact Network România. În prezent, deţine şi funcţia de preşedinte International Advertising Association România dar şi pe cea de vicepreşedinte al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) iar din ianuarie 2021 este membru în plenul Consiliului Economic şi Social.
Valer a participat în calitate de speaker la numeroase conferinţe de profil, captivând de fiecare dată audienţa printr-un stil de comunicare aparte deschis, jovial şi plin de umor.