Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PRINCIPAL PARTENER BRONZE
Share event
TEME DE DISCUŢIE

Ziarul Financiar va invita la ZF Retail 2017: Pariul pe "Made in Romania". Tendinţe în comerţul românesc, pentru a dezbate urmatoarele teme:

  • Cum va evolua consumul în acest an? Mai are combustibil pentru a-şi continua galopul?
  • De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piata?
  • Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?
  • De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?
  • Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?
  • Este francizarea sub umbrela unui brand internaţional o soluţie?
  • Care va fi ponderea comerţ modern – comerţ tradiţional în cinci ani?
  • Este zona rurală apanajul micilor comercianţi şi va rămâne astfel şi pe viitor?
  • Care este valoarea totală a comerţului online de alimente? Unde ar putea ajunge această
  • Evolutia consumului si a pietei de retail electro-IT
  • Omnichannel, integrarea online - offline
  • Ponderea comertului online / mobile
  • Cum a schimbat online-ul comportamentul de consum
  • Eficientizarea operationala a unei retele de magazine nationale
  • De ce pariază retailerii pe acest segment? Sunt românii mai deschişi către acest tip de cumpărăturii decât alţi europeni?
  • Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?
  • Ar putea urma comerţul alimentar modelul din electroIT sau modă? Cât reprezintă online-ul din vânzările din aceste domenii?
  • Cum a schimbat online-ul comportamentul de consum al românilor?
  • Vom ajunge să ne comandăm mâncarea de pe telefon şi să ajungă acasă când ajungem de la birou?
  • Ce impact ar putea avea legea 51% asupra comerţului local? Care sunt categoriile de alimente unde producţia locală nu poate acoperi consumul?
  • Care sunt efectele parteneriatelor dintre producătorii locali şi marii retaileri? Cine câştigă? Ce se poate vedea la raft?
  • Despre patriotism şi nostalgie: ce rezultate au branduri precum Gusturi Româneşti sau Cămara Noastră?
  • Cum s-a schimbat comportamentul de consum: de la brand internaţional cu renume la „made in Romania”
  • Ce înseamnă pentru un producător local prezenţa pe rafturile marilor lanţuri şi cât de greu se poate lista?Produsele locale care ajung pe rafturile magazinelor din străinătate. Cine sunt cumpărătorii? Ce produse ajung în alte ţări şi unde?
  • Cât loc mai este de creştere pentru mărcile private?

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali