-
Philip Morris România GOLDPARTENER GOLD
-
ING BANK GOLDPARTENER GOLD
.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare şi de management al activelor pentru clienţi individuali, companii şi instituţii din peste 40 de ţări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia şi Australia.
ING Bank este prima instituţie financiară internaţională care a deschis o sucursală în România după 1989, în prezent deţinând o poziţie solidă pe piaţa locală. S-a lansat in 1994, ca bancă de nişă, de Corporate şi Investment Banking, dar s-a dezvoltat într-un ritm susţinut, prin creştere organică, iar astăzi este o bancă universală care oferă o paleta completă de produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi.ING Bank România funcţionează ca o bancă universală, servind toate categoriile de clienţi prin cele trei divizii specializate: Wholesale Banking, Mid Corporate şi Retail Banking. -
Genesis Property SILVERPARTENER SILVER
-
Vodafone silverPARTENER SILVER
-
Sphera BronzePARTENER BRONZE
.
-
GENETRIX bronzePARTENER BRONZE
.
-
One United BRONZEPARTENER BRONZE
.
-
PWC BronzePARTENER BRONZE
-
ALPLA BRONZEPARTENER BRONZE
.
-
TTS BronzePARTENER BRONZE
.Grupul de societăţi Transport Trade Services („Grupul TTS” sau „Grupul”) este compus din TTS (Transport Trade Services) S.A. („TTS” sau „Societatea”) şi cele 13 filiale în care TTS deţine, direct sau indirect, mai mult de 50% din capitalul social.
Grupul furnizează servicii logistice integrate, respectiv servicii de transport pe Dunăre, transbord (între unităţi de transport, din magazii, silozuri, etc.), înmagazinare (magazii, silozuri, unităţi fluviale tip magazie, etc.), agenturare (producerea de documente specifice) şi orice alte servicii specifice managementului lanţului logistic.
Mărfurile principale transportate şi operate în porturi sunt mărfuri vrac uscate, respectiv produse minerale (materii prime pentru industria siderurgică şi laminate), produse agricole (cereale, oleaginoase şi furaje) şi produse chimice (rocă fosfatică şi produse finite ale industriei îngrăşămintelor chimice).
Baza de active a Grupului include o flotă fluvială cu o capacitate de aproape 800 mii tone, 8 macarale plutitoare, precum şi terminale portuare în Constanţa şi în 7 porturi fluviale dunărene.
Modelul de afaceri al Grupului este caracterizat prin integrarea pe verticală a operaţiunilor, poziţionarea liniilor de afaceri la baza lanţurilor valorice şi acoperire geografică strategică, şi are ca punct central TTS (Transport Trade Services) S.A.
Înfiinţată în ianuarie 1997, TTS (Transport Trade Services) S.A. este activă pe segmentul expediţie internaţională de mărfuri.
În iunie 2021, acţiunile emise de TTS au fost admise la tranzacţionare pe piaţa reglementată administrată de BVB, la categoria Premium (simbol: TTS), în urma încheierii cu succes a ofertei publice iniţiale secundare de vânzare derulate de Swiss Capital S.A., prin care acţionarii societăţii au vândut 50% din acţiuni, Societatea fiind evaluată la 107 milioane euro.
În 20 septembrie 2021, acţiunile TTS au fost incluse în indicele BET al celor mai lichide acţiuni tranzacţionate la BVB, iar în 20 decembrie 2021 au fost incluse în seria de indici FTSE Russell dedicaţi pieţelor emergente, respectiv în indicele FTSE Global Micro Cap.
-
Siemens BronzePARTENER BRONZE
-
TeraPlast BronzePARTNER BRONZE
.
-
COS BRONZEPARTNER BRONZE
.
-
Electrica Furnizare bronzePARTENER BRONZE
.
-
Sigad BronzePARTNER BRONZE
.
-
Carrefour bronzePARTENER BRONZE
Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Check-Out, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.
Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.
Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie şi suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.
-
BPT TraduceriPARTENER SUPORT
Conferinţe
Parteneri