-
Philip Morris România SILVERPARTENER SILVER
-
Vodafone silverPARTENER SILVER
-
ING BANK BRONZEPARTENER BRONZE
.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare şi de management al activelor pentru clienţi individuali, companii şi instituţii din peste 40 de ţări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia şi Australia.
ING Bank este prima instituţie financiară internaţională care a deschis o sucursală în România după 1989, în prezent deţinând o poziţie solidă pe piaţa locală. S-a lansat in 1994, ca bancă de nişă, de Corporate şi Investment Banking, dar s-a dezvoltat într-un ritm susţinut, prin creştere organică, iar astăzi este o bancă universală care oferă o paleta completă de produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi.ING Bank România funcţionează ca o bancă universală, servind toate categoriile de clienţi prin cele trei divizii specializate: Wholesale Banking, Mid Corporate şi Retail Banking. -
Edenred BronzePARTNER BRONZE
Edenred România este liderul pieţei de beneficii extrasalariale, cu o experienţă de peste 25 de ani în furnizarea de soluţii care sprijină angajaţii şi companiile. Prin carduri de masă, vacanţă, cadou, culturale şi platforma online Edenred Benefit, angajaţii beneficiază de opţiuni flexibile ce contribuie la bunăstarea lor şi la dezvoltarea sustenabilă a economiei locale.
-
BRD BronzePARTENER BRONZE
.
-
ALPLA BRONZEPARTENER BRONZE
.
-
Carrefour bronzePARTENER BRONZE
Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Check-Out, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.
Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.
Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie şi suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.
-
Simtel BronzePARTENER BRONZE
SIMTEL TEAM În 2000, am început ca primul start-up autentic din România, în domeniul telecomunicaţiilor. Ne-am urmat misiunea de a contribui prin tehnologie la construirea unui viitor verde pentru planetă, ne-am dezvoltat prin adăugarea de noi linii de business. Din 2021, Simtel este o companie românească de inginerie şi tehnologie listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti şi lider de piaţă în construcţia şi mentenanţa centralelor electrice fotovoltaice. Din august 2023, acţiunile Simtel au fost incluse în indexul MSCI Frontier Markets Small Cap şi MSCI Romania Small index Cap. Grupul Simtel oferă companiilor un ecosistem complet şi integrat, începând cu consultanţă, autorizare, construcţie, mentenanţă, operare, măsurare, control şi furnizare de energie.
-
Carbon Tool BronzePARTNER BRONZE
CarbonTool este o platformă all-in-one pentru gestionarea amprentei de carbon, ajutând companiile să măsoare, gestioneze, raporteze şi reducă emisiile în mod eficient. Cu o interfaţă intuitivă şi integrare facilă, simplifică eforturile de sustenabilitate prin furnizarea de date în timp real, trasabilitate completă pentru auditori şi consultanţă de specialitate.
Dezvoltat pe baza a peste 15 de ani de expertiză, CarbonTool ajută companiile să stabilească şi să atingă obiective fundamentate pe date reale, în acord cu strategiile globale de decarbonizare, transformând sustenabilitatea într-un proces accesibil şi uşor de implementat.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.carbontool.com sau urmăriţi CarbonTool pe LinkedIn, Instagram sau Facebook.
-
NEPI BronzePARTENER BRONZE
.
Conferinţe

Parteneri