Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
AGENDĂ

Conferinţa ZF HR TRENDS:

2025, un an decisiv pentru HR

Totul pentru productivitate.

La răscrucea între inovaţie şi rezilienţă

 

 

 

 

08:00-09:00 Primirea participantilor&welcome coffee

 

 

09:00-09:20 Guest Speaker – Alina Ujupan, şefa cabinetului Roxanei Mînzatu, vicepreşedinte executiv al Comisiei Europene

 

 

09.20 – 09.40 Prezentul şi viitorul pieţei muncii în România: politici publice, formare profesională şi adaptarea la noile realităţi economice

 

  • Oana Elena Mitea, director general adjunct, Direcţia Generală Politici de Muncă, Ocupare şi Formare Profesională, Ministerul Muncii
  • Corina Scarlat, director Direcţia Analiza Pieţei Muncii, Programe de Ocupare şi de Formare Profesională a Forţei de Muncă, ANOFM

 

 

 

09.40 – 11.00 Panel 1 – Tabloul pieţei muncii: Cum se adaptează angajaţii şi angajatorii la transformările din 2025? Studii de caz. Cum evoluează industriile în 2025? Cum pregătim organizaţiile pentru noile provocări ale pieţei muncii?

 

Teme de discuţie:

  • Evoluţia numărului de angajaţi: Cum arată piaţa muncii după un an de tranziţii economice? Ce industrii accelerează, ce industrii încetinesc?
  • Ce departamente din companii cresc şi ce departamente trebui regândite?
  • Disponibilizările vs. deficitul de personal: este România pregătită să absoarbă valurile de angajaţi afectaţi de restructurări?
  • Ce sectoare vor recruta, cine va aduce cele mai multe locuri de muncă noi în 2025?
  • Cum arată salariile în 2025? Vor mai fi creşteri similare cu anii precedenţi?
  • Reconfigurarea modului de lucru: Cum îşi regândesc companiile politicile de flexibilitate?
  • Mai este deficitul de talente o problemă pentru angajatori? Unde este nevoia de talente încă la un nivel înalt?
  • Reconversia profesională: o soluţie pentru deficitul de competenţe?

 

Invitaţi:

  • Maria Zoicaş, Director HR, ING Bank România (Ţările de Jos) - ING una dintre cele mai mari bănci din România, cu peste 2.500 de angajaţi şi active în valoare de 78 mld. lei în 2024

 

  • Zsuzsanna Toth, HR Director, Vodafone Romania (Marea Britanie)-  Vodafone România este o divizie a grupului britanic Vodafone Group. Compania are peste 2.000 de angajaţi pe piaţa locală.

 

  • Miguel Trindade, Country Manager, ManpowerGroup România (SUA) – parte a grupului Manpower Group, este una dintre cele mai mari companii de recrutare şi resurse umane de pe piaţa locală, cu peste 3.000 de angajaţi în România.

 

  • Ana Moldovanu, Culture & People Regional Head, STADA România (Germania)- subsidiara din România a grupului german STADA, cu peste 400 de angajaţi în România

 

  • Melania Pop, manager dezvoltare, International Work Finder (România) - agenţie de recrutare şi plasare forţă de muncă din Asia

 

  • Daniela Gladunea, partener employment, Bondoc şi Asociaţii (România) – firmă de avocatură cu o echipă de 10 parteneri şi 39 de avocaţi

 

  • Andreea Minuţă, Director Executiv, divizia de abonamente, Regina Maria (România) -  reţea de sănătate privată cu peste 10.000 de angajaţi şi colaboratori pe piaţa locală

 

  • Raluca Pârvu, business manager, BPI Romania şi LHH Romania (Elveţia) -  companii de consultanţă în resurse umane şi outpla­cement  

 

 

 

11.15 – 12.15 Panel 2 -  Tehnologia ca factor disruptiv în HR. Totul pentru productivitate. Automatizarea şi AI în prim-plan. Cum folosesc companiile inteligenţa artificială pentru a transforma procesele de recrutare şi retenţie?

 

Teme de discuţie:

  • Automatizarea şi AI: Ce soluţii tehnologice revoluţionează HR-ul în 2025?
  • Impactul tehnologiei asupra productivităţii: Cum influenţează noile instrumente activitatea angajaţilor?
  • Tehnologia în retenţia talentelor: Cum folosesc companiile datele pentru a răspunde mai bine nevoilor angajaţilor?
  • Rolul tehnologiei în reconversia profesională
  • Apariţia de noi roluri şi departamente ca răspuns la transformările globale.

 

Invitaţi:

  • Andrei Ion, managing partner, SHL România (Maria Britanie) – companie specializată în furnizarea de soluţii de evaluare şi dezvoltare a capitalului uman, parte a SHL Group

 

  • Alexandru Ungureanu, Chatbot Solution Director, TotalSoft (Turcia) -  companie românească de software, preluată de grupul Logo Yazılım, cu un accent puternic pe automatizarea proceselor de afaceri.

 

  • Irina Scorţea - Tache, HCM Strategic Lead for Eastern Europe & Ukraine, SAP Romania (Germania) - parte din SAP SE, companie de software pentru managementul afacerilor, fondată în Germania, cu peste 1.000 de angajaţi pe piaţa locală;

 

  • Adrian Dinu, fondator, Creasoft (România) -  un producător de software de resurse umane şi pontaj electronic al angajaţilor;

 

  • Ioana Cazacu, Managing Associate, Popovici Niţu Stoica şi Asociaţii (România) - o casă de avocatură specializată în consultanţă juridică pentru afaceri, cu circa 70 de avocaţi;

 

  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Colorful.hr, companie SD Worx  (Belgia)– Romanian Software, companie românească de soluţii de salarizare şi management al capitalului uman, preluată de belgienii de la SD Worx.

 

  • Dragoş Damian, director general, Terapia, a Sun Pharma Company – companie cu peste 800 de angajaţi în România, fondată în 1921 la Cluj-Napoca, face parte din 2006 din grupul indian Sun Pharma.

 

  • Paul Apostol, fondator, Digital Nation (România) - organizaţie care oferă programe de formare şi dezvoltare profesională în domeniul tehnologiei.

 

 

 

12.15 – 13.30 Panel 3. Cum amplificăm energia în organizaţii şi angajamentul angajaţilor pentru o productivitate mai mare? Studii de caz. Cum să îmbunătaşeşti schemele de salarii? Cum să fii un lider cu inspiraţie? Cum putem ajunge la entuziasm în echipe?

 

Teme de discuţie:

  • Ce posibilitati de îmbunătatire a schemelor salariale mai există în piaţă după eliminarea facilităţilor fiscale?
  • Rolul wellbeing-ului în crearea unui mediu organizaţionsal pozitiv: ce rol poate avea wellbeing în inducerea unui stări de bine şi de angajament în organizaţie
  • Programele de wellbeing ca instrumente pentru retenţie şi motivare: studii de caz privind impactul lor asupra loialităţii angajaţilor;
  • Acces facil la servicii de sănătate pentru angajaţi: Cum să elimini stresul legat de sănătate în organizaţii;
  • Optimizarea pachetelor de beneficii: strategii eficiente pentru a maximiza impactul şi a reduce costurile
  • Engagement în era muncii hibride: Cum menţinem echipele motivate şi conectate, indiferent de unde lucrează?
  • De la job la carieră: implicarea angajaţilor prin oportunităţi de dezvoltare profesională
  • Recompense şi motivare: Cum să eviţi ca angajaţii să fie motivaţi doar de remuneraţie şi să cultivi un angajament autentic.

 

Invitaţi:

  • Ariadna Şerban, senior manager, Talent Acquisition EMEA, Adobe - Adobe Inc. (SUA) este unul dintre cei mai mari furnizori globali de software pentru creaţie digitală, marketing şi soluţii pentru documente, cu peste 1.000 de angajaţi în România.

 

  • Loredana Gîlmeanu, HR Country Lead Romania & HRBP Nestlé Romania, Bulgaria & Adriatic  (Elveţia) - Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, cu sute de angajaţi pe piaţa locală;

 

  • Laurenţiu Giuşcă, Corporate Sales Director, MedLife (România) - operator de servicii medicale private cu peste 10.000 de angajaţi şi colaboratori pe piaţa locală

 

  • Ionuţ Păun, Human Resources Director, Grup City Grill (România)- unul dintre cele mai mari lanţuri de restaurante din România

 

  • Dan Moraru, Country Lead, 7Card  by Wellhub (Brazilia) - cea mai mare reţea de relax & sport din România - 7Card a fost fondat în România, iar ulterior a fost achiziţionat de Wellhub (fost Gympass)

 

  • Preslava Gencheva, Manager Central Sales, GrECo Specialty GmbH (Austria) – o companie specializată în consultanţă şi managementul riscurilor şi asigurărilor;

 

  • Oana Pascu, fondator, Complice.ro (România)– companie care oferă experienţe şi recompense personalizate pentru organizaţii;

 

  • Gabriela Ciupitu, co-fondator, Customer Experience România (România) – companie de consultanţă, traininguri şi evenimente specializate;

 

  • Reprezentant Wellington
  • Reprezentant Edenred

 

 

13:30- 14:30 Wine&networking

 

14.30 – 16.00 Workshop 1 – AI in HR/aplicat în procesele de muncă

 

Invitaţi:

  • Robert Pufan, Senior Partner Solution Architect, Microsoft
  • Ioana Cazacu, Managing Associate, Popovici Niţu Stoica şi Asociaţii
  • Adrian Dinu, fondator, Creasoft

 

Temele abordate: 

  • Cum funcţionează generative AI, capacităţile, punctele slabe şi riscurile cu care vine
  • Descoperă cum să foloseşti inteligenţa artificială în recrutare
  • Cum AI poate ajuta la onboarding personalizat pentru noii angajaţi
  • Construieşte un brand de angajator puternic cu AI;
  • Utilizarea AI pentru a oferi feedback în timp real şi pentru a îmbunătăţi productivitatea echipelor;
  • Creşte productivitatea cu integrarea AI;
  • Automatizarea sarcinilor administrative şi optimizarea proceselor HR;
  • Integrarea AI în self-service HR: răspunsuri automate la întrebările angajaţilor despre beneficii, concedii şi politici interne;
  • Cum pot ajuta soluţiile Microsoft echipele de HR să eficientizeze redactarea documentelor şi rapoartelor;
  • Analiza predictivă în HR: cum te poate ajuta AI în fluctuaţia angajaţilor;
  • Identificarea factorilor care influenţează plecarea angajaţilor prin analiză de date;

 

14.30 – 16.00  Workshop 2 – Cum să-ţi optimizezi strategia salarială în noile condiţii legislative

 

Invitaţi:

  • Doina Patrubani, Senior Advisor, Human Capital, Deloitte România.
  • Daniel Jinga, Tax Director, KPMG

 

Teme dezbătute:

  • Posibilităţi de îmbunătăţire a schemelor salariale după eliminarea facilitaţilor fiscale
  • Cum îşi recalibrează companiile grilele salariale după eliminarea scutirilor fiscale? Exemple de bune practici din industrii afectate direct (IT, construcţii, agricultură).
  • Soluţii pentru optimizarea costurilor cu forţa de muncă în limitele legislaţiei în vigoare.
  • Legarea clară a creşterilor salariale de performanţă: sisteme clare şi obiective măsurabile.
  • Introducerea bonusurilor de performanţă şi a schemelor de participare la profit.
  • Cum implici angajaţii în procesul de co-creare a pachetelor de compensaţii?
  • Comunicarea transparentă a schimbărilor salariale — cum transformi o veste negativă într-un angajament pe termen lung?
Parteneri oficiali
Parteneri oficiali