ZIARUL FINANCIAR vă invită sa dezbatem următoarele teme:
Tabloul pieţei muncii: Cum se adaptează angajaţii şi angajatorii la transformările din 2025? Studii de caz. Cum evoluează industriile în 2025? Cum pregătim organizaţiile pentru noile provocări ale pieţei muncii?
- Evoluţia numărului de angajaţi: Cum arată piaţa muncii după un an de tranziţii economice? Ce industrii accelerează, ce industrii încetinesc?
- Ce departamente din companii cresc şi ce departamente trebui regândite?
- Disponibilizările vs. deficitul de personal: este România pregătită să absoarbă valurile de angajaţi afectaţi de restructurări?
- Ce sectoare vor recruta, cine va aduce cele mai multe locuri de muncă noi în 2025?
- Cum arată salariile în 2025? Vor mai fi creşteri similare cu anii precedenţi?
- Reconfigurarea modului de lucru: Cum îşi regândesc companiile politicile de flexibilitate?
- Mai este deficitul de talente o problemă pentru angajatori? Unde este nevoia de talente încă la un nivel înalt?
- Reconversia profesională: o soluţie pentru deficitul de competenţe?
Tehnologia ca factor disruptiv în HR. Totul pentru productivitate. Automatizarea şi AI în prim-plan. Cum folosesc companiile inteligenţa artificială pentru a transforma procesele de recrutare şi retenţie?
- Automatizarea şi AI: Ce soluţii tehnologice revoluţionează HR-ul în 2025?
- Impactul tehnologiei asupra productivităţii: Cum influenţează noile instrumente activitatea angajaţilor?
- Tehnologia în retenţia talentelor: Cum folosesc companiile datele pentru a răspunde mai bine nevoilor angajaţilor?
- Rolul tehnologiei în reconversia profesională
- Apariţia de noi roluri şi departamente ca răspuns la transformările globale.
Cum amplificăm energia în organizaţii şi angajamentul angajaţilor pentru o productivitate mai mare? Studii de caz. Cum să imbunatatesti schemele de salarii? Cum să fii un lider cu inspiraţie? Cum putem ajunge la entuziasm în echipe?
- Ce posibilitati de imbunatatire a schemelor salariale mai exista in piata dupa elimninarea facilitatilor fiscale?
- Rolul wellbeing-ului în crearea unui mediu organizaţional pozitiv: ce rol poate avea wellbeing în inducerea unui stări de bine şi de angajament în organizaţie
- Programele de wellbeing ca instrumente pentru retenţie şi motivare: studii de caz privind impactul lor asupra loialităţii angajaţilor;
- Acces facil la servicii de sănătate pentru angajaţi: Cum să elimini stresul legat de sănătate în organizaţii;
- Optimizarea pachetelor de beneficii: strategii eficiente pentru a maximiza impactul şi a reduce costurile
- Engagement în era muncii hibride: Cum menţinem echipele motivate şi conectate, indiferent de unde lucrează?
- De la job la carieră: implicarea angajaţilor prin oportunităţi de dezvoltare profesională
- Recompense şi motivare: Cum să eviţi ca angajaţii să fie motivaţi doar de remuneraţie şi să cultivi un angajament autentic.