Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PRINCIPAL PARTENER SILVER PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTNER Partener PARTENER PARTENER PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PRINCIPAL PARTENER PARTENER PARTENER BRONZE PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
AGENDĂ

 

ZF Retail Summit 2022

 

luni, 16 mai, ora 09:00

 

Program

 

 

9:00-9:15 – Intro Prezentare Comerţul, principala industrie a României – Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

 

Moderatori: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

                     Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct Ziarul Financiar

 

9:15 – 9:45 – One to one

  • Sebastian Rennack, grocery retail insight & analyst Aletos Advisory

 

 

9:45 – 10:45 - Panel 1 – Comerţul alimentar între inflaţie şi investiţii

  • Călin Costinaş, deputy CEO Profi
  • Tiberiu Dăneţiu, marketing director Auchan
  • Silviu Diaconu, director Supeco
  • Bianca Vlad, tax partner Mazars
  • Alexandru Şoacăte, deputy CEO Annabella

 

 

Teme de discuţie:

  • Care sunt factorii care influenţează dezvoltarea în comerţul alimentar? Sunt inflaţia sau războiul de la graniţă piedici în calea expansiunii?
  • Cât loc de dezvoltare există încă în România în ceea ce priveşte comerţul modern? Când vom atinge pragul de 5.000 de magazine moderne?
  • Ce fac jucătorii din retail pentru a tempera creşterile de preţuri?
  • Cu cât au crescut preţurile la raft faţă de anul trecut? Dar până la finalul anului cu cât vor mai creşte?
  • Ar putea deveni anul 2022 primul de scădere pentru consum după mai bine de un deceniu?

 

 

10:45 – 11:30 Panel 2 – Comportamentul de consum în era inflaţiei

  • Radu Timiş Jr, CEO CrisTim
  • Laurenţiu Bănescu, cofondator producătorul de bere Zăganu
  • Cătălina Aldea, consultant şi founder Aldea consulting
  • Ionel Popa, proprietar franciză LaDoiPaşi
  • Florian Mateiţă, cofondator Obor21.ro

 

 

Teme de discuţie:

  • În ce măsură se va schimba comportamentul de consum în contextul inflaţionist actual?
  • Care este soluţia pentru a fideliza consumatorul în astfel de perioade – oferte mai multe, campanii inteligente de marketing, intrarea pe noi segmente de consum, lansări de produse noi?
  • Care sunt astăzi cele mai importante argumente în procesul de cumpărare pentru un consumator român? A redevenit preţul argumentul suprem?
  • Se va înteţi lupta branduri – mărci private? Pe ce planuri se va da bătălia?
  • Cât de mult contează pentru o companie să vină mereu cu produse noi, indiferent de context? Dar să pătrundă pe segmente noi cum sunt cele ale alimentelor fără gluten, fără zahăr, vegetale, etc?

 

 

11:30 - 11:45 Pauza cafea

 

 

11:45 - 12:45 Panel 3 – Comerţul în era digitală

  • Mihai Buda, director, sales, data & services, Mastercard România, Croaţia, Bulgaria, Israel
  • Costin Moga, sector head retail&services ING
  • Dragoş Arnăutu, CEO Fan Delivery
  • Andreea Lupa, key account manager end user R&H system&services R&H CEE Signify
  • Alexandru Bâlea, charisma retail team leader Totalsoft
  • Elena Gheorghe, country manager Pay U

 

Teme de discuţie:

  • Cât de mult va schimba digitalizarea tot ce înseamnă comerţ, de la cel de modă la cel alimentar?
  • Câte dintre schimbările aduse de pandemie vor rămâne şi în anii următori? Ce va dispărea?
  • Încotro ne îndreptăm în ceea ce priveşte plata cu cardul sau cu telelfonul? Cât loc mai e de creştere? Diferă abordarea în funcţie de format, de oraş?
  • Care sunt investiţiile de bază pe care un retailer trebuie să le facă în ceea ce priveşte digitalizarea?
  • Cât contează livrările într-o eră în care comerţul digital devine tot mai agil şi tot mai important?

 

 

12:45 – 13:00 One to one

  • Laurenţiu Dimitriu, country manager Nestle Adriatic

 

 

13:00 – 13:45 Panel 4 – Anul investiţiilor în retail, pariu pe sustenabilitate şi pe lanţurile de aprovizionare

  • Mirel Jarnea, head of e-industries Enel X
  • Victor Răcariu, regional general manager Glovo
  • Feliciu Paraschiv, founder Paco
  • Claudia Badea, director pentru comerţul digital Cora România
  • Thomas Adam, cofounder Grovy
  • Costin Simion, fondator FermierBun

 

Teme de discuţie:

  • Livrările şi comerţul online încotro? Cât reprezintă ele astăzi şi cât loc mai au de creştere?
  • Către ce segmente se îndreaptă investiţiile în domeniul comerţului local, indiferent de format?
  • Cât de important este pentru consumatorul de astăzi ca dincolo de toate businessul să fie şi sustenabil? În ce investiţi când vine vorba de sustenabilitate?
  • Pariul pe energie verde este un pariu tot mai des făcut în comerţ. Ce înseamnă asta?
  • Cum se poate scurta lanţul de livrare şi cum se poate decongestion lanţul de aprovizionare?

 

 

13:45-14:30 Pranz

 

 

14:30 – 15:00 – One to one

  • Ray Gaul, CEO Retail Cities

 

15:00 – 15:15 – One to one

  • Andrei Hareţ, managing director Netherlands & France Asahi Europe

 

 

15:15 - 16:15 – Panel 5 – Shoppingul în era post-covid

  • Raluca Crişan, operations leader Nhood
  • Edvin Abdulachim, director comercial Altex
  • Miruna Biziniche, director comercial divizia lux L’Oreal
  • Oana Diaconescu, head of leasing IULIUS
  • Cătălin Pozdarie, CEO Hervis
  • Cristian Găvan, fondator Mam Bricolaj

 

Teme de discuţie:

  • Mai e loc de dezvoltări noi în domeniul centrelor comerciale? Pe ce formate?
  • Ce caută românii când merg la cumpărături – proximitate, diversitate, design, altceva?
  • Care sunt aşteptările pentru consum post pandemie, dar în contextul inflaţionist şi geopolitic actual?
  • Cum este percepută România de brandurile străine? Mai e loc de nume noi? Este piaţa deja aglomerată?
  • De ce 99% din shoppingul din România se face la mall? Care sunt dezavantajele stradalului şi avantajele centrelor comerciale?

 

 

16:15-17:00 - Panel 6 – Cum arată comerţul viitorului

  • Roxana Petria, tribe lead customer engagement ING
  • Daniela Jordanivski, VP marketing, achiziţii & vânzări dm drogerie markt
  • Stejara Pircan, senior VP eMAG
  • Raluca Radu, CEO Answear România
  • Alexandru Bratu, CEO Jysk România

 

 

Teme de discuţie:

  • Care este modelul sub care se va dezvolta comerţul? Merge modelul omnichannel peste tot, în orice domeniu?
  • Ce caută consumatorii în retail astăzi: preţ, varietate, proximitate, altceva?
  • Ce potenţial vedeţi în sectorul de retail din România? De ce este o piaţa locală bună pentru investiţii?
  • Care sunt principalele obstacole în calea dezvoltării comerţului local? Dar principalele avantaje?

 

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali