ZIARUL FINANCIAR vă invită la ZF Retail 2022 pentru a dezbate următoarele teme
- Cum va evolua consumul privat în acest an? Va reuşi să se menţină pe plus?
- Va reveni preţul argumentul principal în achiziţii? Vom vedea din nou un război al promoţiilor şi ofertelor?
- Care sunt formatele care vor fi câştigătoare în comerţul alimentar? Ce avantaje au ele? Dar dezavantaje?
- Comerţul online încotro? Cât combustibil mai are acest segment pentru a-şi continua avansul?
- Ce investiţii în tehnologie pregătesc marii retaileri? Vom ajunge să plătim doar cu telefonul/ ceasul? Vom avea doar case de tip self-checkout?
- Deşi pandemia a dus la închiderea unor magazine şi la dispariţia unor branduri, în continuare apar nume noi şi mari pe piaţa locală. Ce le atrage?
- Va fi 2022 anul în care piaţa de electroIT va scădea din nou după mai mult de un deceniu?
- În era bunăstării şi a sănătăţii, ce planuri de dezvoltare au retailerii de sport, producătorii de mâncare verde şi magazinele specializate în produse eco/bio?