Doctor in economie, cu o experienta de 18 ani in Marketing, Tiberiu Dăneţiu participă la crearea si dezvoltarea retelei Auchan in Romania, care are in prezent 80 de magazine, dintre care 33 în Staţiile Petrom, la introducerea pe piata romaneasca a conceptului de discount generalizat, in contextul celor mai largi game de produse, cat si la punerea bazelor de ecommerce & digital Auchan, in perioada 2015-2019, activand in calitate de Director Inovatie. Totodată, el este membru în consiliul director AMRCR (Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România), membru al consiliului director al Confederatiei Patronale CONCORDIA şi membru de bord în Auchan Retail România.
In cadrul misiunii sale, participa la definirea si punerea in practica a viziunii, ambitiei si strategiei Auchan in Romania, la construirea proiectului comercial de tara si la definirea si coordonarea diferitelor activitati si proiecte din cadrul mixului de marketing: strategia de marca si strategia client, strategia sortimentala si de dinamica comerciala, politicile de pret, fundamentarea conceptelor de distributie si politica de comunicare publicitara si institutionala.
In centrul preocuparilor sale se regaseste clientul si modul in care Auchan poate raspunde cel mai bine nevoilor si asteptarilor sale - indiferent ca este vorba despre produse de baza, de modernitate, de placere, confort si servicii - alaturi de toate solutiile pentru sustinerea puterii lui de cumparare.
De-a lungul carierei sale, in paralel cu activitatea din domeniul privat, Tiberiu Dăneţiu a predat la ASE Bucuresti, Facultatea de Comert, si este co-autor al mai multor carti de Marketing.