Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PRINCIPAL PARTENER SILVER PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTENER PRINCIPAL PARTNER Partener PARTENER PARTENER PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PRINCIPAL PARTENER PARTENER PARTENER BRONZE PARTENER PARTENER PARTENER
Share event
Parteneri
  • Auchan
    Auchan
    PARTENER PRINCIPAL

    Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o reţea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în staţiile Petrom, şi 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienţilor peste 25.000 de produse. În 2021, Auchan a obţinut medalia Customers’ Friend şi statutul Customers’ Friend - Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relaţiilor cu clienţii săi. Toate magazinele, depozitele şi birourile gestionate de Auchan deţin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea şi implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranţă împotriva răspândirii COVID-19.

     

  • Carrefour SILVER
    Carrefour SILVER
    PARTENER SILVER

    Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Check-Out, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.

    Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.

    Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie şi suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.

     

  • Danone
    Danone
    PARTENER PRINCIPAL




  • MASTERCARD
    MASTERCARD
    PARTENER PRINCIPAL

     

    .

  • Philip Morris România
    Philip Morris România
    PARTENER PRINCIPAL

  • VIVO
    VIVO
    PARTENER PRINCIPAL

    .

  • Profi
    Profi
    PARTENER PRINCIPAL

    .

  • Altex
    Altex
    PARTNER

    ALTEX Romania este liderul pieţei de retail electro-IT şi multimedia din România, oferind o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preţuri, susţinute de soluţii optime de finanţare adaptate nevoilor clienţilor noştri. De peste 28 de ani ALTEX Romania înseamnă leadership, inovaţie, varietate şi diversitate la raft, şi nu în ultimul rând un preţ corect oferit clienţilor.

    ALTEX este un promotor al progresului, aducând întotdeauna ultimele vârfuri de gamă şi cele mai căutate noutăţi din domeniul IT, gaming, smartphones, audio/video, TV şi categorii noi precum voiaj, baby, auto, bricolaj etc.

    Prin diversitatea produselor prezente la raft în magazinele din toată ţara şi prin platformele online www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro, ALTEX Romania este un retailer multi-channel, care oferă posiblitatea clienţilor săi de a face cumpărături oriunde doresc, cum doresc, atât online cât şi offline.

    În fiecare zi cei peste 4000 de angajaţi ALTEX Romania sunt dedicaţi clienţilor facilitându-le accesul la tehnologie, informaţie, divertisment, comunicare şi produse de ultimă generaţie, optimizând constant serviciile astfel încât românii să îşi poată îmbunătăţi viaţa.

     

  • Partener Enel X
    Partener Enel X
    Partener

  • ING
    ING
    PARTENER

    .

    ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare şi de management al activelor pentru clienţi individuali, companii şi instituţii din peste 40 de ţări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia şi Australia.

    ING Bank este prima instituţie financiară internaţională care a deschis o sucursală în România după 1989, în prezent deţinând o poziţie solidă pe piaţa locală. S-a lansat in 1994, ca bancă de nişă, de Corporate şi Investment Banking, dar s-a dezvoltat într-un ritm susţinut, prin creştere organică, iar astăzi este o bancă universală care oferă o paleta completă de produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi.
    ING Bank România funcţionează ca o bancă universală, servind toate categoriile de clienţi prin cele trei divizii specializate: Wholesale Banking, Mid Corporate şi Retail Banking.
     
  • Iulius
    Iulius
    PARTENER

     

    .

  • Mazars Romania
    Mazars Romania
    PARTENER SILVER

    Mazars este un parteneriat internaţional, ce oferă servicii integrate de audit şi consultanţă contabilă, fiscală, financiară şi juridică*. Operând în peste 90 de ţări şi teritorii din întreaga lume, ne bazăm pe expertiza a 42.000 de profesionişti – 26.000 în parteneriatul integrat Mazars şi 16.000 prin Mazars North America Alliance – pentru a asista clienţi de toate dimensiunile, în fiecare etapă a dezvoltării lor.

    În România, Mazars are o experienţă de peste 26 de ani în audit, servicii de consultanţă fiscală, financiară, contabilă, HR şi salarizare. Puterea noastră constă în oamenii cu care lucrăm – echipa locală cuprinde 7 parteneri şi 250 de profesionişti.

     

    *unde este permis de legislaţia în vigoare a ţării

     

  • NHOOD SILVER
    NHOOD SILVER
    PARTENER SILVER

    .

  • Signify
    Signify
    PARTENER

    .

  • TotalSoft
    TotalSoft
    PARTENER

    TotalSoft este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii software pentru managementul resurselor umane din România. Prin intermediul aplicaţiei Charisma HCM, TotalSoft  integrează activitatea operaţională de HR (administrarea de personal, salarizare, pontaj, self-service), cu cea de recrutare, dezvoltare, managementul performanţei, şi raportare avansată. Peste 600 de organizaţii au adoptat Charisma HCM, soluţie care calculează salariile a 15% din forţa de muncă activă din România.

     

  • La doi paşi
    La doi paşi
    PARTENER

    .

  • Fan Delivery
    Fan Delivery
    PARTENER

    .

  • MAM Bricolaj
    MAM Bricolaj
    PARTENER

    .

  • Profi
    Profi
    PARTENER PRINCIPAL

    .

  • Aqua Carpatica
    Aqua Carpatica
    PARTENER

  • Domeniile Sâmbureşti
    Domeniile Sâmbureşti
    PARTENER

  • Hervis
    Hervis
    PARTENER BRONZE

    Hervis Sports and Fashion SRL este unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive, aparţine grupului SPAR Austria, este prezent la nivel naţional cu o reţea de 30 de magazine şi are în plan să deschidă alte 10 magazine în Romania în 2019.

    Motto-ul Hervis Sports, Get Movin’, simbolizează declaraţia la nivel internaţional pentru un stil de viată sănătos prin mişcare. Hervis este unul dintre marii susţinători ai sportului în Europa, fiind partener în organizarea majorităţii evenimentelor sportive din ţările în care activează.

    Articole de sport aparţinând celor peste 40 de branduri internaţionale şi marcă proprie sunt oferite în reţeaua de magazine Hervis Sports la cele mai atractive preţuri. Acestea sunt dedicate atât activităţilor zilnice recreative cât şi sporturilor indoor şi outdoor.

     

     

  • Element Industrial
    Element Industrial
    PARTENER

    .

  • DM
    DM
    PARTENER

    .

  • PayU
    PayU
    PARTENER

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali