Deficitul bugetar al României va creşte în acest an la cel puţin 6,9% din PIB (cifră admisă, oficial,…
ZF Retail Summit 2024
Retailul românesc între inflaţie şi deflaţie, între promoţii şi scumpiri, între scădere şi creştere de consum
08:30 – 09:00: Înregistrarea participanţilor & welcome coffee
09:00 – 09:10: Opening speech Sorin Pîslaru, redactor-şef, Ziarul Financiar
09:10 – 10:40: Panel 1 – Comerţul alimentar între inflaţie şi deflaţie
Moderator:
- Cristina Roşca, Senior Editor, Ziarul Financiar
Speakeri:
- Daniel Gross, CEO, Penny România
- Călin Costinaş, Deputy CEO, Profi
- Tiberiu Dăneţiu, Marketing Director, Auchan
- Bianca Vlad, Tax Partner, Mazars
- Szabolcs Nemes, partener, Roland Berger România
- Ruxandra Târlescu, partener, PwC România
- Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar
- Teodor Grosu, Retail ERP Account Manager, TotalSoft
Teme de discuţie:
- Cum va evolua consumul privat în acest an? Va reuşi să se menţină pe plus?
- Este deflaţia un pericol pentru economie? Este ea deja un fenomen? Este mai îngrijorătoare decât inflaţia?
- Vedem din nou un război al promoţiilor şi ofertelor după modelul din criza anterioară. Ce impact are în consum?
- Care sunt formatele câştigătoare în comerţul alimentar în vremea inflaţiei? Ce avantaje au ele? Dar dezavantaje?
10:40 – 10:55: One on one Corina Bulimar, Senior Managing Consultant, Advisors Business Development, Mastercard
10:55 – 11:10: One on one Laura Spataru, Director Vânzări Consumer Business Unit, Vodafone România
11:10 – 12:40: Panel 2 - A revenit sezonul ofertelor?
Moderator:
- Cristina Roşca, Senior Editor, Ziarul Financiar
Speakeri:
- Adrian Ariciu, CEO, Metro România
- Gilles Ballot, CEO, Carrefour România
- Thibaut Boidin, CEO, HEINEKEN România
- Andrei Popescu, CEO, Freshful
- Bogdana Gheorghe, Managing Director, RetailZoom
- Jean Dumitrescu, director relaţii cu investitorii, AQUILA
- David Alb, CEO, Senneville
- Antoniu Niţuleasa, General Manager, IWF
- Alexandra Dinovici, director general, Glovo Romania
Teme de discuţie:
- Preţul a revenit argumentul principal în achiziţii. Care sunt ceilalţi factori care contează pentru români la cumpărături?
- Mai are online-ul combustibil pentru a continua să crească sau vin ani de consolidare a pieţei de comerţ virtual?
- Cât loc de dezvoltare există încă în România în ceea ce priveşte comerţul modern? Când vom atinge pragul de 5.000 de magazine moderne?
- Care este soluţia pentru a fideliza consumatorul în astfel de perioade – oferte mai multe, campanii inteligente de marketing, intrarea pe noi segmente de consum, lansări de produse noi?
12:40 – 12:55: One on one Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
12:55 – 14:10: Panel 3 - Consumul privat încotro?
Moderator:
- Cristina Roşca, Senior Editor, Ziarul Financiar
Speakeri:
- Edvin Abdulachim, director comercial, Altex Romania
- Adelina Badea, CEO, Mobexpert
- Roxana Bleoajă, Head of Path, Lowe Group
- Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
- Cătălin Pozdarie, General Manager, Hervis România
- Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius
- Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania
Teme de discuţie:
- Mai e loc de dezvoltări noi în domeniul centrelor comerciale? Pe ce formate?
- Ce caută românii când merg la cumpărături – proximitate, diversitate, design, altceva?
- Cum este percepută România de brandurile străine? Mai e loc de nume noi? Este piaţa deja aglomerată?
- De ce 99% din shoppingul din România se face la mall? Care sunt dezavantajele stradalului şi avantajele centrelor comerciale?
14:10 – 14:25: Concluzii
14:25 – 15:30: Lunch & Networking