Piaţa asigurărilor din România este din ce în ce mai stabilă, în ciuda falimentelor care au avut…
ZF Retail Summit 2024
Retailul românesc între inflaţie şi deflaţie, între promoţii şi scumpiri, între scădere şi creştere de consum
08:30 – 09:00: Înregistrarea participanţilor & welcome coffee
09:00 – 09:10: Opening speech Sorin Pîslaru, redactor-şef, Ziarul Financiar
09:10 – 10:40: Panel 1 – Comerţul alimentar între inflaţie şi deflaţie
Moderator:
- Cristina Roşca, Senior Editor, Ziarul Financiar
Speakeri:
- Daniel Gross, CEO, Penny România
- Călin Costinaş, Deputy CEO, Profi
- Tiberiu Dăneţiu, Marketing Director, Auchan
- Bianca Vlad, Tax Partner, Mazars
- Szabolcs Nemes, partener, Roland Berger România
- Ruxandra Târlescu, partener, PwC România
- Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar
- Teodor Grosu, Retail ERP Account Manager, TotalSoft
Teme de discuţie:
- Cum va evolua consumul privat în acest an? Va reuşi să se menţină pe plus?
- Este deflaţia un pericol pentru economie? Este ea deja un fenomen? Este mai îngrijorătoare decât inflaţia?
- Vedem din nou un război al promoţiilor şi ofertelor după modelul din criza anterioară. Ce impact are în consum?
- Care sunt formatele câştigătoare în comerţul alimentar în vremea inflaţiei? Ce avantaje au ele? Dar dezavantaje?
10:40 – 10:55: One on one Corina Bulimar, Senior Managing Consultant, Advisors Business Development, Mastercard
10:55 – 11:10: One on one Laura Spataru, Director Vânzări Consumer Business Unit, Vodafone România
11:10 – 12:40: Panel 2 - A revenit sezonul ofertelor?
Moderator:
- Cristina Roşca, Senior Editor, Ziarul Financiar
Speakeri:
- Adrian Ariciu, CEO, Metro România
- Gilles Ballot, CEO, Carrefour România
- Thibaut Boidin, CEO, HEINEKEN România
- Andrei Popescu, CEO, Freshful
- Bogdana Gheorghe, Managing Director, RetailZoom
- Jean Dumitrescu, director relaţii cu investitorii, AQUILA
- David Alb, CEO, Senneville
- Antoniu Niţuleasa, General Manager, IWF
- Alexandra Dinovici, director general, Glovo Romania
Teme de discuţie:
- Preţul a revenit argumentul principal în achiziţii. Care sunt ceilalţi factori care contează pentru români la cumpărături?
- Mai are online-ul combustibil pentru a continua să crească sau vin ani de consolidare a pieţei de comerţ virtual?
- Cât loc de dezvoltare există încă în România în ceea ce priveşte comerţul modern? Când vom atinge pragul de 5.000 de magazine moderne?
- Care este soluţia pentru a fideliza consumatorul în astfel de perioade – oferte mai multe, campanii inteligente de marketing, intrarea pe noi segmente de consum, lansări de produse noi?
12:40 – 12:55: One on one Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
12:55 – 14:10: Panel 3 - Consumul privat încotro?
Moderator:
- Cristina Roşca, Senior Editor, Ziarul Financiar
Speakeri:
- Edvin Abdulachim, director comercial, Altex Romania
- Adelina Badea, CEO, Mobexpert
- Roxana Bleoajă, Head of Path, Lowe Group
- Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
- Cătălin Pozdarie, General Manager, Hervis România
- Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius
- Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania
Teme de discuţie:
- Mai e loc de dezvoltări noi în domeniul centrelor comerciale? Pe ce formate?
- Ce caută românii când merg la cumpărături – proximitate, diversitate, design, altceva?
- Cum este percepută România de brandurile străine? Mai e loc de nume noi? Este piaţa deja aglomerată?
- De ce 99% din shoppingul din România se face la mall? Care sunt dezavantajele stradalului şi avantajele centrelor comerciale?
14:10 – 14:25: Concluzii
14:25 – 15:30: Lunch & Networking