Gilles Ballot s-a alăturat Grupului Carrefour în 2009 în calitate de Pricing Director. Ulterior, şi-a consolidat poziţia în companie evoluând în funcţii cheie. Astfel, a devenit Director Proiecte Strategice de Achiziţii la nivel de Grup, fiind apoi numit Director Regional şi Director Business Unit Hypermarket în Carrefour Polonia.
Experienţa lui Gilles nu s-a limitat doar la o singură ţară sau divizie în cadrul Grupului Carrefour. A ocupat poziţii importante şi în alte ţări europene. În Belgia, a fost Director de Achiziţii şi Aprovizionare apoi, în Italia, a ocupat funcţia de Director Achiziţii, Marketing şi E-commerce. Din 2022 până în februarie 2024, Gilles a continuat să-şi aducă contribuţia la dezvoltarea Carrefour Franţa din funcţia de Director Achiziţii. Această experienţă vastă şi diversificată în cadrul Grupului l-a pregătit pentru un nou capitol în cariera sa.
În februarie 2024, Gilles a preluat conducerea Carrefour România în calitate de CEO. În acest rol şi după o vastă expertiză acumulată de-a lungul anilor, se dedică pentru a satisface nevoile clienţilor şi pentru a consolida poziţia de lider a Carrefour pe piaţa din România. În plus, îşi propune să dezvolte profilul omnicanal al companiei, adaptându-se cerinţelor şi tendinţelor pieţei locale.
Înainte de a se alătura Grupului Carrefour, Gilles şi-a început cariera în România, lucrând în Danone. A avut, de asemenea, roluri cheie în alte companii precum Johnson & Johnson şi Boston Consulting Group.
În plus faţă de activităţile sale profesionale, Gilles are o înclinaţie pentru limbi străine. El şi-a dorit să cunoască limba fiecărei ţări în care acesta a ajuns să lucreze, astfel că astăzi vorbeşte fluent limba română, pe lângă franceză, engleză, italiană, spaniolă, germană, olandeză şi poloneză.
În timpul liber, îi place să exploreze frumuseţea României, să-i înveţe istoria şi familiariza cu stilul de viaţă şi situaţia economică, precum şi pentru a se conecta la cultura şi oamenii ei.