Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER GOLD PARTENER GOLD PARTENER GOLD PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTNER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER PARTNER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT
Share event
AGENDĂ

 

ZF Retail Summit 2025

Model de dezvoltare sustenabilă – investiţiile în retail, dublate de investiţii în producţie autohtonă

 

 

 

08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor & welcome coffee

 

 

09:00 – 09:10 Deschiderea conferinţei

 

 

09:10 – 09:30: One on One: Laurenţiu Viorel Gîdei, secretar de stat în Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatui şi Turismului

 

 

09:30 – 11:00: Panel 1 – Direcţii de dezvoltare pentru comerţul alimentar

 

Speakeri:

  • Gilles Ballot, CEO, Carrefour România
  • Călin Costinaş, Deputy CEO, Profi
  • Cornel Cărămizaru, Managing Director, Coca Cola HBC
  • Arthur Rădulescu, Founder & CEO, MerchantPro
  • Maricela Litcanu, Director executiv Global Transaction Banking, BRD
  • Ştefan Toderiţă, Head of Sales, Mastercard
  • Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar
  • Andrei Bădin, Senior Sales Executive, SAP România
  • Bianca Vlad, Tax Partner, Forvis Mazars in Romania

 

Teme de discuţie:

  • Cum va evolua consumul privat în acest an? Va reuşi să se menţină pe plus?
  • Este inflaţia un pericol pentru economie în continuare? Ce se întâmplă cu preţurile în 2025?
  • Vedem din nou un război al promoţiilor şi ofertelor după modelul din criza anterioară. Ce impact are în consum?
  • Care sunt formatele câştigătoare în comerţul alimentar în vremea inflaţiei? Ce avantaje au ele? Dar dezavantaje?

 

 

 

11:00 – 12:30: Panel 2 - Ce se întâmplă cu consumul în 2025?

 

Speakeri:

  • Ionuţ Ardeleanu, director general, Auchan România
  • Karan Khurana, CEO, Metro Romania
  • Mihai Voicu, General Manager, Bergenbier
  • Michael Kaiser, director comercial, Sezamo
  • Pop Melania, Managing Partner, International Work Finder
  • Raul Filip, Deputy CEO, Altex
  • Ana Maria Popa, Consumer Business Unit Director, Vodafone
  • Ruxandra Târlescu, Partener şi Lider al departamentului de servicii fiscale şi juridice, PwC România, PwC Romania
  • Gabriel Zgunea, CEO, Corporate Intelligence Agency

 

Teme de discuţie:

  • Preţul a revenit argumentul principal în achiziţii. Care sunt ceilalţi factori care contează pentru români la cumpărături?
  • Mai are online-ul combustibil pentru a continua să crească sau vin ani de consolidare a pieţei de comerţ virtual?
  • Cât loc de dezvoltare există încă în România în ceea ce priveşte comerţul modern? Când vom atinge pragul de 10.000 de magazine moderne?
  • Ce impact are evoluţia comportamentului de consum asupra nevoilor de resurse umane în rândul companiilor din retail?

 

 

 

12:30 – 12:45 Pauză de cafea

 

 

 

12:45 - 14:15: Panel 3 – Cum dezvoltăm producţia în paralel cu retailul

 

Speakeri:

  • Daniel Gross, CEO, Penny România
  • Radu Trandafir, Board Member, Froo Romania Holding SA
  • Daniel Donici, cofondator, Artesana
  • Georgian Bâlă, Managing Director, Julius Meinl România
  • Arnaud Dussaix, director, Supeco România
  • Raul Ciurtin, fondator, Verdino
  • David Alb, CEO, Senneville
  • Călin Pascu, CEO, Tiplog
  • Matei Ladea, cofondator, Omnia Capital

 

Teme de discuţie:

  • Care este soluţia pentru a fideliza consumatorul în astfel de perioade – oferte mai multe, campanii inteligente de marketing, intrarea pe noi segmente de consum, lansări de produse noi?
  • Care sunt domeniile unde România are cel mai mare deficit comercial şi unde trebuie construite fabrici de bunuri FMCG?
  • Cât loc de dezvoltare mai e pentru comerţul autohton? Dar pentru producţie?
  • Care sunt principalele provocări în 2025? Dar principalele oportunităţi?
     

 

 

14:15 – 15:45 Panel 4 – Cum s-a schimbat comportamentul românilor la shopping?

 

Speakeri:

  • Adelina Badea, CEO, Mobexpert
  • Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius
  • Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania
  • Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
  • Cosmin Ban, general manager divizia de produse de lux, L’Oreal România
  • Madalina Diaconu, Marketing Manager, B&B Collection
  • Velin Ganev, CEO, Danubius
  • Roxana Băbătie, head of domestic sales, managing the channels of Field Sales and Major Accounts, Cargus

 

Teme de discuţie:

  • Mai e loc de dezvoltări noi în domeniul centrelor comerciale? Pe ce formate?
  • Ce caută românii când merg la cumpărături – proximitate, diversitate, design, altceva?
  • Cum este percepută România de brandurile străine? Mai e loc de nume noi? Este piaţa deja aglomerată?
  • De ce 99% din shoppingul din România se face la mall? Care sunt dezavantajele stradalului şi avantajele centrelor comerciale?

 

 

 

15:45 – 16:00 Concluzii

 

 

16:00 – 17:00 Masă & Networking

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali