ZF Retail Summit 2025
Model de dezvoltare sustenabilă – investiţiile în retail, dublate de investiţii în producţie autohtonă
08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor & welcome coffee
09:00 – 09:10 Deschiderea conferinţei
09:10 – 09:30: One on One: Laurenţiu Viorel Gîdei, secretar de stat în Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatui şi Turismului
09:30 – 11:00: Panel 1 – Direcţii de dezvoltare pentru comerţul alimentar
Speakeri:
- Gilles Ballot, CEO, Carrefour România
- Călin Costinaş, Deputy CEO, Profi
- Cornel Cărămizaru, Managing Director, Coca Cola HBC
- Arthur Rădulescu, Founder & CEO, MerchantPro
- Maricela Litcanu, Director executiv Global Transaction Banking, BRD
- Ştefan Toderiţă, Head of Sales, Mastercard
- Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar
- Andrei Bădin, Senior Sales Executive, SAP România
- Bianca Vlad, Tax Partner, Forvis Mazars in Romania
Teme de discuţie:
- Cum va evolua consumul privat în acest an? Va reuşi să se menţină pe plus?
- Este inflaţia un pericol pentru economie în continuare? Ce se întâmplă cu preţurile în 2025?
- Vedem din nou un război al promoţiilor şi ofertelor după modelul din criza anterioară. Ce impact are în consum?
- Care sunt formatele câştigătoare în comerţul alimentar în vremea inflaţiei? Ce avantaje au ele? Dar dezavantaje?
11:00 – 12:30: Panel 2 - Ce se întâmplă cu consumul în 2025?
Speakeri:
- Ionuţ Ardeleanu, director general, Auchan România
- Karan Khurana, CEO, Metro Romania
- Mihai Voicu, General Manager, Bergenbier
- Michael Kaiser, director comercial, Sezamo
- Pop Melania, Managing Partner, International Work Finder
- Raul Filip, Deputy CEO, Altex
- Ana Maria Popa, Consumer Business Unit Director, Vodafone
- Ruxandra Târlescu, Partener şi Lider al departamentului de servicii fiscale şi juridice, PwC România, PwC Romania
- Gabriel Zgunea, CEO, Corporate Intelligence Agency
Teme de discuţie:
- Preţul a revenit argumentul principal în achiziţii. Care sunt ceilalţi factori care contează pentru români la cumpărături?
- Mai are online-ul combustibil pentru a continua să crească sau vin ani de consolidare a pieţei de comerţ virtual?
- Cât loc de dezvoltare există încă în România în ceea ce priveşte comerţul modern? Când vom atinge pragul de 10.000 de magazine moderne?
- Ce impact are evoluţia comportamentului de consum asupra nevoilor de resurse umane în rândul companiilor din retail?
12:30 – 12:45 Pauză de cafea
12:45 - 14:15: Panel 3 – Cum dezvoltăm producţia în paralel cu retailul
Speakeri:
- Daniel Gross, CEO, Penny România
- Radu Trandafir, Board Member, Froo Romania Holding SA
- Daniel Donici, cofondator, Artesana
- Georgian Bâlă, Managing Director, Julius Meinl România
- Arnaud Dussaix, director, Supeco România
- Raul Ciurtin, fondator, Verdino
- David Alb, CEO, Senneville
- Călin Pascu, CEO, Tiplog
- Matei Ladea, cofondator, Omnia Capital
Teme de discuţie:
- Care este soluţia pentru a fideliza consumatorul în astfel de perioade – oferte mai multe, campanii inteligente de marketing, intrarea pe noi segmente de consum, lansări de produse noi?
- Care sunt domeniile unde România are cel mai mare deficit comercial şi unde trebuie construite fabrici de bunuri FMCG?
- Cât loc de dezvoltare mai e pentru comerţul autohton? Dar pentru producţie?
-
Care sunt principalele provocări în 2025? Dar principalele oportunităţi?
14:15 – 15:45 Panel 4 – Cum s-a schimbat comportamentul românilor la shopping?
Speakeri:
- Adelina Badea, CEO, Mobexpert
- Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius
- Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania
- Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
- Cosmin Ban, general manager divizia de produse de lux, L’Oreal România
- Madalina Diaconu, Marketing Manager, B&B Collection
- Velin Ganev, CEO, Danubius
- Roxana Băbătie, head of domestic sales, managing the channels of Field Sales and Major Accounts, Cargus
Teme de discuţie:
- Mai e loc de dezvoltări noi în domeniul centrelor comerciale? Pe ce formate?
- Ce caută românii când merg la cumpărături – proximitate, diversitate, design, altceva?
- Cum este percepută România de brandurile străine? Mai e loc de nume noi? Este piaţa deja aglomerată?
- De ce 99% din shoppingul din România se face la mall? Care sunt dezavantajele stradalului şi avantajele centrelor comerciale?
15:45 – 16:00 Concluzii
16:00 – 17:00 Masă & Networking