.
-
secretar de stat, Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatui şi Turismului
-
CEO, Carrefour România
Gilles Ballot s-a alăturat Grupului Carrefour în 2009 în calitate de Pricing Director. Ulterior, şi-a consolidat poziţia în companie evoluând în funcţii cheie. Astfel, a devenit Director Proiecte Strategice de Achiziţii la nivel de Grup, fiind apoi numit Director Regional şi Director Business Unit Hypermarket în Carrefour Polonia.
Experienţa lui Gilles nu s-a limitat doar la o singură ţară sau divizie în cadrul Grupului Carrefour. A ocupat poziţii importante şi în alte ţări europene. În Belgia, a fost Director de Achiziţii şi Aprovizionare apoi, în Italia, a ocupat funcţia de Director Achiziţii, Marketing şi E-commerce. Din 2022 până în februarie 2024, Gilles a continuat să-şi aducă contribuţia la dezvoltarea Carrefour Franţa din funcţia de Director Achiziţii. Această experienţă vastă şi diversificată în cadrul Grupului l-a pregătit pentru un nou capitol în cariera sa.
În februarie 2024, Gilles a preluat conducerea Carrefour România în calitate de CEO. În acest rol şi după o vastă expertiză acumulată de-a lungul anilor, se dedică pentru a satisface nevoile clienţilor şi pentru a consolida poziţia de lider a Carrefour pe piaţa din România. În plus, îşi propune să dezvolte profilul omnicanal al companiei, adaptându-se cerinţelor şi tendinţelor pieţei locale.
Înainte de a se alătura Grupului Carrefour, Gilles şi-a început cariera în România, lucrând în Danone. A avut, de asemenea, roluri cheie în alte companii precum Johnson & Johnson şi Boston Consulting Group.
În plus faţă de activităţile sale profesionale, Gilles are o înclinaţie pentru limbi străine. El şi-a dorit să cunoască limba fiecărei ţări în care acesta a ajuns să lucreze, astfel că astăzi vorbeşte fluent limba română, pe lângă franceză, engleză, italiană, spaniolă, germană, olandeză şi poloneză.
În timpul liber, îi place să exploreze frumuseţea României, să-i înveţe istoria şi familiariza cu stilul de viaţă şi situaţia economică, precum şi pentru a se conecta la cultura şi oamenii ei.
-
Deputy CEO, Profi
.
-
managing director, Coca Cola HBC
.
-
Founder & CEO, MerchantPro
Antreprenor cu peste 25 de ani de experienta in solutii digitale dedicate segmentului eCommerce, Arthur Radulescu este Fondator si CEO al MerchantPro - una dintre cele mai apeciate si premiate solutii SaaS de eCommerce din Romania. Redefinind standardele de flexibilitate si automatizare in eCommerce-ul autohton, platforma este de asemenea prezenta local in peste 10 piete internationale si sustinuta regional prin birourile din Bulgaria si Serbia.
-
Director executiv Global Transaction Banking, BRD
.
-
Head of Sales, Mastercard
Ştefan Toderiţă este Head of Sales la Mastercard România, fiind responsabil de gestionarea relaţiilor cu partenerii Mastercard din sectorul financiar-bancar, retail şi administraţia publică.
-
Managing Director, Vel Pitar
.
-
director general, Auchan România
Ionuţ Ardeleanu este CEO Auchan Retail România de 10 ani şi are o experienţă de peste 20 de ani în retail. A dezvoltat compania într-o reţea multiformat, digitală, cu peste 460 de magazine.
-
CEO, Metro Romania
.
-
general manager, Bergenbier
.
-
directorul comercial, Sezamo
Michael Kaiser este Chief Commercial Officer Sezamo din septembrie 2021. Anterior a ocupat diferite poziţii în Consilii de Administraţie pentru companii din industria de retail şi en-gross, în diferite ţări, cu responsabilitate directă în P&L.
-
manager dezvoltare, International Work Finder
Melania Pop, Business Developer / Manager de dezvoltare al companiei International Work Finder. Agentia de recrutare are o experienţă de peste 6 ani în această nişă de business. În tot acest timp, a trecut împreună cu companiile din România prin numeroase schimbări legislative şi de proceduri, a ajutat la simplificarea acestora şi, mai importat decât orice, a ajutat sute de antreprenori din ţară să găsească forţă de muncă pentru a finaliza proiectele. Recrutarea din ţările asiatice este diferită de recrutarea din piaţa internă, astfel că este necesar să cunoşti foarte bine ţara, cultura şi religia oamenilor recrutaţi, cum este necesar să cunoşti şi să anticipezi nevoile clienţilor români. Melania Pop face asta deja de ani de zile, merge constant în Asia şi pe lângă informaţiile proaspete pe care le are de acolo, ne poate spune ce este mai bine să facem atunci când ajungem în punctul de a avea nevoie de muncitori asiatici.
-
Consumer Business Unit Director, Vodafone
Ana Popa este Consumer Business Unit Director în cadrul Vodafone România, poziţie pe care a preluat-o la 1 aprilie 2025. Cu o experienţă de aproape 20 de ani în companii multinaţionale, Ana Popa a avut roluri de management local şi internaţional, în sistemul bancar şi telecom, activând în arii precum transformarea digitală, automatizarea proceselor, transformare Agile, experienţa clienţilor, canale de vânzare la distanţă, operaţiuni de call-centre, management de proiect, fraudă şi managementul riscului. S-a alăturat echipei Vodafone România în urmă cu peste 10 ani şi a ocupat poziţii precum cele de Marketing Director Consumer Business Unit şi Director Customer Operations, prin care Ana Popa a contribuit la integrarea instrumentelor de inteligenţă artificială în multiple fluxuri ale companiei.
-
Deputy CEO, Altex Romania
Raul Filip este Deputy CEO al Altex România, liderul pieţei de retail electro-IT din ţară. Cu o experienţă vastă în achiziţii şi strategie comercială, el coordonează dezvoltarea omnichannel a companiei, integrând magazinele fizice, platforma online şi serviciile digitale. Raul Filip este un susţinător al digitalizării şi al utilizării inteligenţei artificiale pentru personalizarea experienţei clienţilor şi optimizarea proceselor interne.
.
-
CEO, Penny Romania
Daniel Gross este cel mai vechi director general din retail în România. În prezent este responsabil, împreună cu Raffaele Balestra (CFO) şi Marek Dolezal (COO), de întreaga activitate PENNY în România - de la strategia de business şi planul de expansiune, până la întâmpinarea nevoilor clienţilor. Toţi cei peste 6.500 de angajaţi care fac parte din echipa PENNY, precum şi cei peste 600 de parteneri şi furnizori sunt principala sa preocupare şi responsabilitate.
Daniel Gross coordonează direct departamentele de Vânzări, Expansiune, Construcţii, Marketing, Comunicare Corporativă, Strategie şi PMO, Comerţ Digital. Împreună cu echipa a reuşit să crească reţeaua PENNY până la 339 de magazine, 4 centre logistice, dar şi să pună bazele unei noi abordări a companiei din perspectiva de angajator, care a adus la obţinerea titlului de Top Employer 2023 pentru al doilea an consecutiv.
-
Administrator, Drim Daniel Distributie Fmcg Srl
.
-
managing partner, Artesana
.
-
managing director, Julius Meinl România
.
-
director, Supeco România
Arnaud Dussaix are o vastă experienţă în industria retail, cu o carieră de peste 25 de ani în România şi la nivel internaţional. Cu un parcurs în managementul operaţiunilor, achiziţiilor şi strategiilor comerciale, Arnaud Dussaix a avut un rol semnificativ pentru Carrefour România, contribuind la deschiderea primului hipermarket din ţară, în 2001.
De-a lungul anilor, a avut roluri de conducere precum Manager de Categorie FMCG, Director de Produse Alimentare, Director Comercial şi Director Operaţional. Astfel, a gestionat operaţiunile a 24 de hipermarketuri, coordonând peste 6.500 de angajaţi şi generând vânzări anuale de un miliard de euro.
Pe lângă experienţa dobândită în Carrefour, Dussaix a fondat şi condus Sikaru Craft Brewery, timp de un deceniu. Mai mult, a activat în cadrul companiilor precum Freshful by eMag, consolidându-şi experienţa în retail-ul online.
În prezent, Arnaud Dussaix este Directorul Unităţii Supeco, parte a grupului Carrefour, contribuind la optimizarea formatului de discount.
-
CEO, Mobexpert
Cu o experienţă de peste 20 de ani în retail şi 17 ani în management, Adelina a preluat direcţia executivă a grupului Mobexpert în februarie 2020 cu câteva zile înainte de declanşarea pandemiei în România. Cu toate acestea nu doar a reuşit, împreună cu echipa de management, să găsească rezolvări numeroaselor provocări ci şi să menţină cifra de afaceri a grupului la nivelul anului precedent.
Mobexpert este o companie vertical integrată, care realizează pe plan local întregul proces, de la designul şi proiectarea produselor, producţia în fabricile Mobexpert şi până la vânzarea de mobilier şi decoraţiuni în magazinele fizice proprii şi în magazinul online.
Ca parte a formării academice, Adelina este absolventă a programului EMBA de la IEDC Bled School of Management, Slovenia, în anul 2016. Adelina spune că persoana care a inspirat-o dintotdeauna este soţul său, cel care a sprijinit-o de-a lungul timpului în proiectele sale. Una dintre pasiunile ei este tenisul, pe care îl practică de patru ori pe săptămâna împreună cu soţul ei.
-
Head of Leasing, Iulius
Oana Diaconescu face parte din echipa IULIUS de peste 20 de ani. Din anul 2006 este Head of Leasing, coordonând activitatea departamentelor de leasing pe segmentul retail din proiectele companiei: ansamblurile mixed-use de regenerare urbană Palas Iaşi, cu extensia Palas Campus, şi Iulius Town Timişoara, reţeaua naţională Iulius Mall din Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava, precum şi cele două proiecte de retail de proximitate Family Market din Iaşi. Oana Diaconescu deţine o vastă experienţă în domeniul închirierilor de spaţii comerciale, dezvoltând parteneriate cu cele mai importante branduri internaţionale, care, în prezent, reprezintă ancore pentru proiectele de retail ale companiei IULIUS. Totodată, Oana coordonează procesele de închiriere şi stabilire a mixului de chiriaşi pentru proiectele în dezvoltare.
-
Head of Retail, CPI Romania
.
-
Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox
Dana Radoveneanu coordoneaza activitatea departamentului de retail al companiei de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield Echinox, oferind consultanta strategica pentru dezvoltatorii si chiriasii spatiilor de retail. Dana s-a alaturat echipei Cushman & Wakefield Echinox in 2017, iar de atunci a coordonat procese de inchiriere pentru proprietari precum: Prime Kapital, Sonae Sierra, Strabag Real Estate, One United Properties, Nova Imobiliare etc.
Mobexpert, La Cocos, Carturesti, French Revolution, Ac&Co, Noriel se numara printre retailerii pentru care Dana a oferit consultanta in procesul de extindere din toata tara. Ea a facilitat, de asemenea, intrarea pe piata locala a Bogner, Wittchen, Jimmy Key prin identificarea de locatii strategice in Bucuresti.
-
CEO, Danubius
Velin Ganev este CEO-ul Danubius Exim, liderul pieţei de echipamente fiscale din România, şi un promotor activ al digitalizării proceselor comerciale. Cu o experienţă de peste 15 ani în conducerea companiei, el a transformat Danubius dintr-un furnizor tradiţional de case de marcat într-un integrator de soluţii fiscale inteligente, adaptate cerinţelor moderne ale pieţei.
-
CEO, TIPLOG
.
-
CEO, Senneville
David Alb a preluat businessul de familie Senneville în 2014 şi în ultimii doi ani (2023-2024) a schimbat modelul de business şi aceste magazine sunt acum vândute, astfel încât în prezent se concentrează pe producţie şi vânzare la terţi, în retail, distribuţie, horeca şi export.
-
Senior Sales Executive, SAP România
Having over 10 years of practice in the Customer Experience area, Andrei holds the position of Senior Sales Executive with a focus on CX at SAP Romania for CEE. With a wide variety of projects in his portfolio, especially Retail & FMCG, from start-ups to large, corporate projects, Andrei focuses on keeping companies close to their customers with the help of new SAP technologies dedicated to the sales, marketing, commerce and service departments.
-
Partener, PwC Romania
Ruxandra Târlescu s-a alăturat PwC România în anul 2007, este Partener de Taxe începând din anul 2019, iar din noiembrie 2024 a preluat funcţia de Lider al departamentului de servicii fiscale şi juridice. Totodată, este Liderul serviciilor integrate pentru clienţii din sectorul de Retail/FMCG ale PwC România, precum şi din sectorul farmaceutic şi de servicii medicale. În ultimii ani, Ruxandra a fost implicată în transformarea modelului de business al departamentului de consultanţă fiscală şi juridică. Are o experienţă vastă în domeniul impozitării locale şi internaţionale, fiind implicată în proiecte complexe de restructurare a afacerilor, inclusiv modificări ale modelelor de afaceri, fuziuni şi achiziţii, audituri fiscale, diverse proiecte de consultanţă fiscală şi due diligence. Absolventă a Academiei de Studii Economice, Ruxandra este membră a Camerei Consultanţilor Fiscali din România (CCF).
-
general manager divizia de produse de lux, L’Oreal România
.
-
Marketing Manager, B&B Collection
.
-
Head of Domestic Sales, managing the channels of Field Sales and Major Accounts, Cargus
Roxana Băbătie este Head of Domestic Sales la Cargus, unde coordonează echipa de vânzări naţionale şi gestionează dezvoltarea unor parteneriate strategice cu clienţi din industrii cheie, inclusiv retail. Cu o experienţă de peste 15 ani în logistică şi curierat, Roxana s-a alăturat echipei Cargus în 2023 contribuind activ la optimizarea proceselor comerciale, transformarea digitală şi inovaţia în livrare.
-
Tax Partner, Mazars Romania
Având rolul de Tax Partner în cadrul Mazars România, Bianca îşi foloseşte experienţa extinsă şi o înţelegere profundă a unei game largi de industrii pentru a-şi ajuta clienţii să îşi atingă obiectivele corporative. În acelaşi timp, Bianca îndrumă o echipă de profesionişti, cu experienţă şi cunoştinţe specializate în diverse domenii fiscale, care oferă companiilor consiliere tehnică, cu accent pe impozite indirecte (de ex. TVA, accize şi fonduri de mediu) în toate etapele ciclului lor de viaţă.
Bianca are o experienţă de peste 19 ani în domeniul legislaţiei TVA din România şi UE, fiind implicată în diverse proiecte de consultanţă. De când s-a alăturat firmei, Bianca a fost, de asemenea, responsabilă pentru mai multe proiecte şi a oferit consiliere cu privire la TVA si fond de mediu pentru companiile româneşti şi străine din diferite industrii.
Majoritatea proiectelor în care Bianca a fost implicată au făcut referire la consultanţă TVA, restructurare, transformarea lanţului de afaceri, transfer de afaceri, rambursare şi înregistrare TVA. Bianca a redactat numeroase articole pe tema TVA şi accize, iar acum lucrează cu echipa ei şi îi ajută să îşi dezvolte carierele, indiferent dacă aceştia aspiră să se specializeze în impozite indirecte sau să urmeze un drum către antreprenoriat.
De asemenea, Bianca este una dintre coordonatoarele grupului de lucru pe TVA din cadrul Camerei de Comerţ Româno-Americane (AmCham).
-
CEO, Corporate Inteligence Agency
Gabriel Zgunea este CEO al Corporate Intelligence Agency, cu peste un deceniu de experienţă în risk management şi intelligence, coordonând cu succes peste 1000 de proiecte pentru corporaţii şi fonduri de investiţii, cu un portofoliu de peste 200 de clienţi. Dedicat dezvoltării profesionale, promovează bunele practici şi contribuie activ la evoluţia industriei din care face parte.
-
Cofondator, Verdino Foods
.
-
Co-fondator şi partener, Omnia Capital
.