Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER GOLD PARTENER GOLD PARTENER BRONZE PARTENER GOLD PARTENER GOLD PARTENER GOLD PARTENER PARTENER SILVER PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER SILVER PARTENER BRONZE PARTENER SILVER PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER SILVER
Share event
DESPRE EVENIMENT

Cum dezvoltăm infrastructura pentru inovaţie - de la reţelele de telecom până la reglementări, taxe şi educaţie? Pitching the future: România @ 2030

ZF DIGITAL SUMMIT este evenimentul care reuneşte an de an cei mai importanţi lideri ai industriei de telecom şi hi-tech din România.
 
Tehnologia şi-a arătat forţa în ultimii doi ani - nu doar ca un instrument esenţial pentru a ţine oamenii conectaţi şi mai multe sectoare de business în viaţă - ci şi ca un contributor semnificativ în economie, îndeplinindu-şi astfel două dintre principalele sale promisiuni.

Recunoscând rolul tehnologiei şi al digitalizării în business, în societate, în educaţie şi - sperăm - şi în administraţie, vom concentra discuţiile din ediţia cu numărul 12 a conferinţei pe câteva teme majore.

 

Prima dintre ele - cum putem sprijini pe mai departe dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, de centre de date, de platforme de cloud - care reprezintă colona vertebrală într-o lume bazată pe tehnologie? Imaginea extraordinară cu care România a obişnuit în clasamentele globale ale reţelelor de telecom începe să aibă fisuri, în condiţiile în care întârzierile din implementarea noilor tehnologii încep să-şi spună cuvântul. O miză importantă în această discuţie va fi şi licitaţia 5G - care va fi în plină derulare pe durata conferinţei.

 

Vom aborda în acest context, în cadrul conferinţei şi câteva teme delicate, aducându-le în atenţia publicului, pentru a genera câteva dezbateri necesare. Câteva dintre aceste teme: ar trebui să renunţe Consiliul Concurenţei la dorinţa de a avea 4 operatori mari de telecom pe piaţă? Câte infrastructuri fixe şi mobile de comunicaţii vor mai fi dezvoltate în paralel în România? Vor conta mai mult calitatea serviciilor cu clienţii şi uşurinţa în utilizare a aplicaţiilor / platformelor de soft decât numărul de antene?

O temă interconectată supusă dezbaterii în acest an - cum facem ca industria IT&C să contribuie mai mult la dezvoltarea economiei? Ce evoluţie ar trebui să aibă cadrul fiscal şi legislativ în acest context? Este regulamentul privind protecţia datelor (GDPR) doar o frână în dezvoltarea business-ului sau consumatorii chiar sunt protejaţi de aceste reglementări?

 

ZF Digital 2022 va fi şi un excelent prilej de a analiza cum a schimbat tehnologia diferite alte industrii - de la retail şi plăţi digitale până la marketing şi publicitate şi care sunt tendinţele din acest spaţiu.

 

După explozia din pandemie a comerţului electronic, consumatorii au revenit în număr mare în magazinele clasice, reducând, dar nu oprind creşterea segmentului online. Vom analiza la ZF Digital Summit ’22 care sunt principalele evoluţii din acest spaţiu.

 

În ultima parte a evenimentului ZF Digital ’22 ne propunem să privim împreună în viitor şi să ascultăm liderii din corporaţii şi companiile locale, alături de cele mai promiţătoare start-up-uri, cum îşi imaginează lumea în 2030 - ce rol vor juca tehnologia, digitalizarea atunci şi cum ar trebui să ne pregătim pentru acel viitor.

 

Dacă acum un deceniu plata cu ceasul părea ceva SF iar acum este ceva banal - măcar în centrele urbane, pentru ce să ne pregătim în 2030? În 2022 am început să realizăm singuri tot mai multe operaţiuni - şi în relaţia cu banca şi cu lanţurile de magazine - peste 8 ani va deveni o raritate magazinul în care să existe casieri şi vânzători? Cum vom obţine cazierul şi cum vom achita timbrele fiscale în 2030?

 

Sunt doar câteva dintre întrebările la care căutăm răspuns într-un moment dedicat în cadrul evenimentului, derulat sub deviza “Pitching the future: România @ 2030”

 

Vom afla cum se vede viitorul cu ajutorul unui nou format al conferinţei: vom acorda fiecărui speaker câteva minute pentru a-şi prezenta viziunea pentru viitorul industriei pe care o reprezintă - intervenţie urmată de câte o scurtă sesiune Q&A cu moderatorii şi audienţa - în cadrul unui adevărat maraton

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali