Cum putem dezvolta infrastructura pentru inovaţie din România - de la elementele palpabile precum reţelele de telecom - până la regimul fiscal şi legislativ?
Câţi operatori mari de telecom poate susţine piaţa locală, la actualul nivel al tarifelor? E momentul unui reset al strategiei autorităţilor, către o strategie bazată pe 3 jucători mari în loc de 4?
Ce au preferat consumatorii în 2022 între comerţul online şi cel din magazinele clasice? Care sunt următoarele zone care vor fi transformate de comerţul electronic şi cum
Ce mai funcţionează acum în marketingul digital? Care sunt platformele care mai reuşesc să fie un magnet pentru atenţia utilizatorilor?
Dacă atacurile cibernetice au arătat deja că pot avea un impact semnificativ chiar şi într-o ţară precum România care este ultima la capitolul digitalizare - cât de mari vor fi riscurile în viitor? Cât şi cum trebuie să investească companiile şi statul în digitalizare?
Cine investeşte cu adevărat în digitalizare în România: marile companii, sectorul public sau IMM-urile? Ce tehnologii şi servicii se caută în România?
Cum educăm digital România? Pe YouTube şi TikTok?
Cum să ajute statul ecosistemul de start-up-uri tech fără să strice progresele realizate până acum fără intervenţia sa? Cum poate România să exporte modelele sale de succes - acceleratoare şi platforme de crowdfunding - pe pieţele din regiune şi la nivel global?
La ce trebuie să fie atente companiile pe fondul digitalizării accelerate şi a transferării interacţiunilor în online? Pe cine a ajutat până la urmă GDPR?
Cât de mult s-a digitalizat în pandemie industria de plăţi şi ce urmează? Ce s-a schimbat şi ce nu în comportamentul populaţiei şi al firmelor?